Program de infrumusetare - Intrebari si raspunsuri: Cum dau jos kilogramele in plus in mod sanatos si eficient?

Multe femei sunt ingrijorate si triste chiar pentru ca s-au ingrasat la un moment dat si ma intreaba cum pot sa elimine kilogramele ce le ingreuneaza trupul. Majoritatea se simt disperate si chiar vinovate pentru ca forma trupului lor nu mai este "asa cum era odata".

 Chiar daca este foarte important sa realizam ca trupul nostru trece prin transformari necesare si ca este bine ca el sa capete forme si sa ne exprime astfel, prin forma sa apetisanta de clepsidra feminitatea, senzualitatea si puterea vitala de a hrani si de a sustine si chiar daca este absurd sa vrem sa aratam toate in acelasi fel, adica precum fotomodelele stil "snur", deoarece fiecare avem o anumita  tipologie corporala,(despre tipurile de frumusete feminina puteti citi aici), este bineinteles la fel de important ca acest lucru sa se petreaca intr-un mod armonios. 
Corpul nostru sufera atunci cand este supraincarcat  cu toxine care duc la formarea binecunoscutelor straturi de grasime ce parca special pentru a ne atrage atentia si a trage semnalul de alrama se "lipesc" de trupul nostru, in special de talie, fese si coapse, cu incapatanare, tremurand din toate cele:) precum gelatina si facandu-ne sa incepem sa ne punem intrebari. 

Ei bine, este vorba de incapatanarea trupului nostru sau de obiceiurile noastre alimentare? Si mai ales, ce putem face pentru a fi din nou intr-o forma in care ne simtim cu adevarat bine, fara a ne distruge sanatatea si bucuria din cauza curelor de slabire dezechilibrate si dezechilibrante?Ce vrea trupul nostru sa ne comunice? Vrea el sa ne pedepseasca sau striga doar dupa ajutor? Cum il putem ajuta pentru ca el la randul nostru sa ne ajute sa fim cat mai feminine si armonioase?


Raspuns:

Draga Femeie,

si eu, la fel ca si tine, mai am de ars ceva grasime, pentru ca si eu, ca orice femeie, vreau sa ma simt perfect in trupul meu, frumoasa si sexi si vreau ca vara sa ma gaseasca in forma mea cea mai buna.Si eu vreau sa intrupez cat mai bine Feminitatea suprema, Eternul Feminin.

Urmatorul pas din programul de infrumusetare va fi tocmai de aceea o "cura de slabire", de fapt de armonizare corporala prin metode sanatoase, fara infometare, respectand anumite principii de baza ale digestiei si ciclurile corpului uman. Nu urmarim in fapt sa slabim, ci sa fim frumoase, vioaie, energice si perfect sanatoase. Cine isi doreste sa fie o fiinta slaba, adica fara putere, fara vlaga? Eu cu siguranta nu! Si cred ca nici voi.  Vrem sa fim femei adevarate, pline de energie si savoare, capabile sa traim viata la maxim in armonie deplina. Aceasta este viziunea mea pentru toate femeile.




De aceea, daca vrei sa ai un corp superb, iti recomand sa bei in fiecare dimineata smoothie verde, dintr-un fruct sau mai multe plus o legatura de verzituri si apa. Nu cred ca pot sublinia indeajuns beneficiile curei cu Nectarul zeitelor, adica smoothie verde. Este de preferat sa folosesti mai putine banane si mai multe mere atat in smoothie, cat si in alimentatia zilnica.  Poti chiar sa tii cure de 3 sau 7 zile incare sa consumi doar smoothie verde si cruditati. Corpul tau iti va multumi.
Consuma cat mai multe fructe si legume crude si cat mai putine lactate.Laptele este creat de natura pentru ca vitelusul sa ajunga in maxim 2 ani de la cateva kilograme la 150-200kg, deci cam asta vor face lactatele si cu trupul omului. Sunt practic alimente super concentrate de care nu avem nevoie in cazul in care nu suntem sportivi de performanta sau nu muncim foarte mult fizic. 


Si desigur, trebuie adaugat la acest program un pic de miscare, plimbari de 30min-1 ora sau sedinte de cardio si yoga  (va voi arata in postarea urmatoare cea mai simpla modalitate de a face exercitii cardio si a ne mari totodata foarte mult flexibilitatea prin stretching) si lucru cu greutati medii, cel mai bine insa cu greutatea propriului corp. Voi scrie si despre asta in pasii urmatori ai programului de armonizare si infrumusetare.


Iti recomand de asemenea sa ai rabdare, caci adevaratele transformari benefice ale corpului nu se produc dintr-o data.
Pentru ca am acumulat in cativa ani de zile depunerile de grasime de pe burtica eu nu am acum asteptarea ca ele sa dispara peste noapte. Cu rabdare si perseverenta fac ceea ce simt si pot. Toate la timpul lor. Spre exemplu, eu  tin si post negru, adica nu mananc nimic, ci beau doar foarte multa apa (2-3litri) o zi pe saptamana, in cazul meu marti. Este ziua mea in care sunt numai eu cu mine si ma regenerez. Ma simt curata, pura si este ziua in care trupul meu primeste rasfat si iubire din varful firelor de par pana in varful unghiilor. In acest fel am dat jos 4 kg/luna fara sa ma chinuiesc si simtindu-ma din ce in ce mai bine si mai tonica. Scopul nostru este sa ardem grasimea si sa dezvoltam si tonifiem musculatura, pentru ca in acest fel metabolismul nostru se va imbunatati considerabil si tonusul nostru va creste foarte mult, iar grasimea nu se va mai depune aproape din nimic. Flexibilitatea trupului este de asemenea foarte importanta, in special cea a coloanei vertebrale, pentru ca un corp flexibil inseamna un corp dezintoxicat si sanatos. Supletea coloanei ne va mentine tinere pentru mult timp.


Dar cel mai important lucru pe care doresc din tot sufletul sa ti-l transmit este ca e esential ca tu sa gandesti foarte frumos despre tine insati, sa emiti ganduri de iubire fata de trupul tau. Asa cum este el acum este cel care te sustine si te ajuta sa faci tot ceea ce faci. Este vehicolul prin care tu iti exprimi sufletul, calitatile minunate si iubirea. Este deci un adevarat prieten si nu un dusman.
Si eu ma mai surprind strambandu-ma in oglinda privind colacelul de grasime care ma inconjoara ca o pernita de protectie sau umflatura cat o jumatate de minge de tenis de pe coapsa stanga ramasa de la accident in locul in care fibre de muschi au fost efectiv rupte. Realizez insa aceste lucruri fac parte din mine, spun povestea mea de viata si de acumulare de experienta si inteleptire, sunt ranile mele de lupta, dar si cele ce imi amintesc de forta mea de a merge mai departe. Am trecut prin multe si bune si mai putin bune si tocmai de aceea sunt mai buna acum, caci am avut ce invata. Colaceii de grasime m-au motivat sa cercetez si sa invat ce este sanatos. Cicatricile si ranile m-au invatat sa accept viata si sa o imbratisez cu iubire.  Orice lucru are o parte buna, atunci cand ochii nostri vor sa priveasca mai adanc si sa vada.



Daca vrei sa fii frumoasa si sa fii perceputa ca fiind foarte atragatoare, secretul cel mai mare este relaxarea si increderea. Pot sa spun cu o certitudine de 100%: o femeie plinuta, dar relaxata, zambitoare, care se simte sexi si se manifestea pe masura, cu incredere in sine si bucurie de a trai si cu multa iubire este de 10 ori mai atragatoare, mai placuta si mai dorita decat o femeie slaba si ingrijorata, anxioasa, si care a uitat sa zambeasca.


As vrea ca toate sa ne luam acum o clipa de pace, in care sa inchidem ochii si sa ne simtim inima.  Sa simtim ca suntem suficiente, complete, perfecte asa cum suntem, calatorind pe drumul vietii invatand si crescand, experimentand diverse forme si moduri de exprimare, diverse infatisari si ipostaze ale noastre, pentru a ne cunoaste toate posibilitatile, toate formele si perfectiunea de dincolo de forma. Sufletul si feminitatea de dincolo de materie.

Femeie, esti unica si completa. Perfecta. Esti tu si asta este de ajuns, este perfect, esti asa cum esti pentru ca exista un scop, o lectie si un dar in asta. In fiecare clipa experimentam ce avem cel mai mult nevoie pentru a ne cunoaste pe noi insene si a ne elibera de constrangeri. Pentru a fi perfect libere de a fi.

Poate crezi acum ca lumea nu are nevoie de tine asa cum esti acum, ca trebuie sa te schimbi. Nu este asa. Lumea intreaga are nevoie de tine. Pentru ca esti unica, asa cum nimeni nu a mai fost si nimeni nu va mai fi dupa tine. Si anumite calitati, specifice tie, numai prin tine se pot manifesta, in locul in care esti, in momentul prezent.
Cine stie cine are acum nevoie exact de lumina pe care tu o aduci si impartasesti, iar tu nu vezi aceasta doar pentru ca esti preocupata sa te respingi si sa te ingrijorezi?
Ori poate ca trupul tau iti spune sa ai grija si de tine insati si nu doar de ceilalti, iti spune sa te opresti o clipa din goana vietii si sa respiri, sa te ingrijesti, sa te iubesti. Ca sa fii iubita e necesar doar sa iubesti. Iar a iubi inseamna sa incepi cu tine insati. Cat de mult te iubesti? Si iti demonstrezi asta?

Cine stie daca nu ai tu insati nevoie sa ai acum kilograme in plus, cicatrici pe piele sau pe suflet pentru a invata sa treci dincolo de frumusetea strict exterioara si sa privesti mai in adancime, in suflet? Cine stie daca aceasta experienta nu te deschide si te imbogateste mai mult decat crezi, invatandu-te sa fii modesta si intelegatoare cu cei din jur? Cine stie daca asta nu te face sa ai experiente de deschidere a inimii pe care altfel nu le-ai fi putut avea sau daca nu te protejeaza chiar de oamenii care altfel s-ar apropia de tine doar pentru ceea ce esti tu la exterior sau doar pentru faptul ca esti bine?
Totul are un rost, iar tu esti ceea ce e cel mai bine pentru tine acum sa fii.

Aminteste-ti: nimeni nu are zambetul tau, nimeni nu poate vorbi cu vocea ta si sa spuna exact ceea ce tu ai de spus si de comunicat lumii, nimani nu poate lumina cu lumina ta. Nimeni, absolut nimeni, nu stie sa iubeasca exact asa cum iubesti tu.

Lasa grijile, incepe sa traiesti! Nimeni nu iti poate lua locul, pentru ca este locul tau, pe care doar tu il poti umple.
Lumineaza cu toata libertatea fiintei tale de femeie!

**********
Anima

Comentarii

  1. Multumesc mult!!! Chiar aveam nevoie de tot ce ai transmis!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere Anita! Imi era dor de tine, nu te-am mai "vazut" de mult:) Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult pentru articolul plin de inspiratie. Eu vreau sa-ti spun ca, de 2 saptamani de cand am inceput sa consum Nectarul Zeitelor, am mai multa energie, am inceput sa vad mai bine(am niste probleme cauzate de statul la calculator), am si dat jos 2 kg iar pielea mea radiaza...

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi m-am trezit destul de trista si de necajita, nu mai reusesc sa fac fata presiunilor cotidiene, nu prea am timp de mine si asta e frustrant din cale afara, dar "providential" am gasit acest articol minunat care creioneaza grija de sine intr-o lumina noua, m-am oprit 5 minute am respirat adanc si mi-am dat seama ca pot avea mai multa grija de mine. Multumesc Anima :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cu iubire, Mihaela. Si vom continua inpreuna. Noi , femeile, ne putem sustine una pe celalalta si centrandu-ne in inima si in iubire de sine si de oameni si de viata putem realiza miracole. Si nu doar pentru ceilalti, ci si pentru noi insene.
    Asa sa ne ajute Dumnezeu.
    Iti multumesc Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sandi si eu iti multumesc si abia astept sa vorbim ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne, ce frumos mi-ai raspuns la intrebare. Iti multumesc!
    Acum am citit si articolul, este minunat si chiar ceea de ce aveam nevoie. Saru-mana!

    RăspundețiȘtergere
  8. Grеаt blοg уou have here but I ωaѕ ωοndeгіng іf you κnew оf
    any message bоardѕ that coveг the samе topics talkеԁ about in thіs article?
    I'd really love to be a part of group where I can get responses from other knowledgeable people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Many thanks!

    My weblog :: spa in birmingham

    RăspundețiȘtergere
  9. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele, din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu magia și dragostea lui. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit adresa de e-mail Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACA NU VEDEȚI AJUTAȚI CONTACTUL DOCTOR SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)