Voi ce raspunsuri ati avea ?

 Am primit o intrebare foarte interesanta de la una dintre cititoarele acestui blog, Z.:

 **************************************************
Anima, am o intrebare. Cum imi dau seama daca un tip ma place? Ne-am intersectat privirile -  in acelasi timp am intors si eu si el capul - si am auzit ca m-ar placea numai ca zice ca ar trebui sa slabesc. Si cand trec pe langa el nici nu se uita la mine...Sunt curioasa, de aceea intreb, poate ai un sfat ptr mine. Multumesc:)

Draga mea Z.,
In primul rand, iti multumesc foarte mult pentru increderea acordata punand aceasta intrebare pe blog. Sunt incantata sa iti raspund si sper ca raspunsul meu sa te ajute in primul rand sa gasesti raspunsul in tine insati..caci acolo se afla adevarurile adevarate. Ca sa ramanem in spiritul postarii de ieri, dar fara gluma de data aceasta, ci foarte serios, un barbat care te place face exact asa cum spunea terapeutul din acel banc: te "saruta" cand nici nu te astepti. Cu alte cuvinte, te SURPRINDE PLACUT. Nu e acolo ca sa iti ceara ceva in primul rand, (de exemplu sa slabesti), ci ca sa gaseasca o cale de a se apropia de ceea ce ii place. Pentru ca cine te place se raporteaza la ceea ce ai, ii PLACE ceea ce ai, asta inseamna a placea, nu? sa fii atras de ceva care ESTE, nu de ceva care AR PUTEA fi intru-un viitor incert.
Surprizele foarte placute, gesturile nesteptate si afectuoase, micile bucurii daruite sunt semnul ca cineva te place cu adevarat. 
Ai vazut vreodata ce face o bucata de fier cand e in prejma un magnet? Cine nu a vazut!:)..Ei bine, atunci cand cineva e atras, functioneaza un fel de ''magnet", care il face sa VREA SA FIE APROAPE de tine, sa se "lipeasca", sa ajunga in preajma ta..si gesturile frumoase sunt cheia si codul secret de obicei..ele ne deschid ca sa lasam pe cineva nou in apropierea noastra. Deci cine vrea sa deschida usa ta, va folosi aceasta cheie magica.;)
Desigur, in cazul baieteilor, a trage de codite este tot un gest, timid, prin care ei cauta sa ajunga in preajma ta. La copii e dragut..:), caci ei sunt plini de inocenta. Dar gesturile mai putin placute facute de cineva ca sa ajunga in preajma noastra e preferabil sa nu le acceptam decat cel mult din partea copiilor..needucati inca. De la 11-12 ani incolo, pana la 70-80-90 etc..:), cred e preferabil sa acceptam doar gesturi de apropiere din partea unor fiinte "educate":)...Adica gesturi frumoase si de preferinta cu un mesaj CLAR, chiar daca plin de subtilitate.  Ne amintim cu totii poate scena din "Liceenii", in care Mihai ii lasa Danei in banca garoafe pentru ca ea sa le descopere..desi un gest subtil, misterios, MESAJUL era foarte CLAR...si chiar presupunea un anumit efort, interes, timp acordat, ganduri si inima reunite.
A lua in seama doar gesturile frumoase inseamna respect de sine, iar respectul de sine este esential pentru a ne simti implinite/impliniti si pentru a avea parte in viata de respectul celorlalti.
Intrebarile lamuritoare pe care poti sa ti le pui sunt: 
1.Daca mie, Z., mi-ar placea de cineva, ce gesturi as face, ce semnale as emite catre acea fiinta? 
2.Transmite fiinta respectiva acele semnale catre mine, am observat vreo asemanare cu ceea ce as face eu? 
3.Daca eu, Z., as fi baiat si mi-ar placea o fata, cum m-as comporta fata de ea? 
4. M-a suprprins,(chiar in mod repetat!), acea fiinta in mod placut? A facut gesturi frumoase adresate mie? 
5. Daca eu as transmite catre el acele semnale, gesturi, etc pe care el le transmite catre mine, ce ar trebui sa simt in interiorul meu fata de Z, incat fac acele gesturi? 
5 bis. In mod specific, daca eu, Z., as transmite catre un baiat informatia ca ar trebui sa slabeasca, asta inseamna ca imi place de el sau nu? Imi place asa cum este acum sau nu?
 
Acestea ar fi cateva unghiuri din perspectiva carora putem raspunde unei intrebari destul de delicate. Affairs of the heart are never easy to understand:)
Sper din toata inima ca aceste idei te-au ajutat.
Cred insa ca am putea obtine un raspuns complet daca atat femeile cat si barbatii care urmaresc acest blog ar oferi ideile lor, din experienta de viata proprie. 
Dragii si dragele mele, voi ce raspunsuri ati avea de impartasit, din experienta voastra?
*******************************************
Atat eu cat si Z. asteptam cu interes raspunsurile si parerile voastre !
Anima

Comentarii

  1. din moment ce zice ca ar trebui sa te slabesti, nu sunt foarte sigura ca te place prea mult. daca cineva te place, te place exact asa cum esti. privirile pot fi doar o intamplare. de un lucru sa fi sigura, daca te place, te va cauta. :)
    in niciun caz sa nu exagerezi cu zambetele si privirile. trebuie sa fi naturala, nici de cum obsedata. :)
    succes.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc foarte mult ptr sfaturi julie, inseamna foarte mult ptr mine.imi dau incredere si o perspectiva noua asupra vietii.o sa vedem daca ma place sau nu.>D:<

    RăspundețiȘtergere
  3. draga anima, nu ma asteptam sa imi raspunzi asa detaliat, esti cu adevarat sensibila si te preocupi de altii si sunt foarte fericita ca mi-ai acordat atentie si un raspuns detaliat. o sa vad cum decurge situatia cand ma duc la liceu.(pe hol) multumesc >D:<

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ai pentru ce. imi place sa ajut, mai ales ca si eu am fost in situatia asta.
    >:D< holurile liceelor sunt magice. :-x

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu iubesti o femeie pentru ca este frumoasa, ci ea este frumoasa fiindca o iubesti tu. Iubirea e tot ceea ce ne dorim si in final tot ce am avut candva. Parfumul iubirii reprezinta sentimentele florilor... adevarata iubire este asemenea unui trandafir.Iubirea e un sarut furat, o imbratisare patimasa... un suflet smuls din piept.Iubirea nu poate fi conditionata..

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Z, iti spun si eu din experienta mea, ca nu demult am trecut de anii liceului, ma rog vreo 10:D da e cam si cum ar fi fost ieri;) Incearca sa iti contruiesti personalitatea bazandu-te pe incredrederea de sine. vei vedea ca te va face sa infloresti in ochii tuturor dar mai ales in ochii tai. si cel mai important lucru pe care l-am invatat si eu, este ca TU trebuie sa il placi pe el, si nu daca El te place pe tine. TU esti cea care va face alegerea si nu lasi sa te aleaga ei;) Iti place de el? crede-ma ca va intelege mesajul, iar daca nu iti raspunde pur si simplu inseamna ca nu el este cel potrivit pentru tine. nu stiu daca am reusit sa ma fac inteleasa, daca te-am bagat in ceata poti sa imi spui si mai detaliez :D

    RăspundețiȘtergere
  7. draga psyche, am inteles ce ai vrut sa zici si iti multumesc de raspuns >D:< dar daca vrei sa mai impartasesti din experienta ta in astfel de situatii eu te ascult cu drag:)

    RăspundețiȘtergere
  8. intr-adevar e foarte buna ideea Animei de a privi situatia in sine din mai multe unghiuri, chiar punandu-te pe tine in locul lui si vazand ce dovezi de afectiune ti-ai oferi tie, daca ti-ar placea de tine...
    daca tu te simti foarte bine in pielea ta nu e nevoie sa-ti apleci urechea la ideile celorlalti de a slabi...etc...chiar daca fiinta respectiva te-ar putea placea;
    iar in final va ofer, tie,draga Zahir si gazduitoarei intrebarii tale-Anima o imbratisare ...pentru aprofundare va astept in taramul meu de poezie...daca va incanta ideea poate va prindeti in imbratisarea Planetei

    RăspundețiȘtergere
  9. >D:<, buna , simina , mersi de sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Z,mi-am exprimat parera in comentariul de la articolul anterior.Esti minunata si nu uita sa ai incredere in tine.Cel ce te iubeste vine singur la tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc, anita!iti doresc multa fericire in relatia ta si sper ca atunci cand te doare ceva sau esti trista sa trebuiasca doar sa te uiti in ochii lui si... sa zambesti.>D:<

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Z!Am avut dureri fizice,am avut momente de ingrijorare si l-am simtit in mine,cu mine, tot timpul.Mi-a dat puterea de a le depasi,chiar daca fizic este la distanta fata de mine.Zambesc tot timpul cu toata fiinta mea si iubesc tot ce inseamna viata.

    RăspundețiȘtergere
  13. Când cineva te iubește peste puterea sa, mai mult decât propria ființă simți de la distanță, face în așa fel încât să afli, nu te pune să slăbești, nici măcar nu aduce vorba despre acest aspect.

    Dacă vei slăbi, o vei face fiindcă așa simți, fiindcă iubești, fiindcă te simți mai bine și mai frumoasă cu ceva kilograme lipsă.

    Dacă vrea un top model, are de unde alege, e piața plină, dacă vrea un suflet pentru fericirea în doi, să întindă mâna, ești teribil de aproape...

    Să fiți iubite, doamnelor și domnișoarelor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Zahir,daca cineva te place,te place asa cum esti pentru ca atunci cand iubesti chiar si defectele le transformi in calitati...si apoi,unii oameni sunt frumosi asa la prima vedere,dar cand isi deschid gura sunt un dezastru,si invers altii care nu -ti spun nimic,devin tare placuti dupa ce isi deschid gura...cu alte cuvinte nimeni nu e perfect,toti avem si defecte si calitati...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)