Manuscrisul Mariei Magdalena -partea a VI-a




Unsprezece

Alchimia lui Horus se referă la o mulţime de cunoştiinţe şi metode pentru transformarea corpului subtil, Ka. În această cunoastere, cum corpurile Ka dobândesc mai multă energie şi lumină, există o creştere în câmpul magnetic al aceluia care practica Alchimia şi ceea ce Iniţiatul doreşte se manifestă mult mai repede, insa numai in conformitate  cu Vointa Divina.

Cu toate acestea, prin a te preda propiului Suflet Celest, urmărirea dorinţelor personale, deşi nu abandonate, nu mai reprezintă centrul întregii existenţe a cuiva. În schimb, acela priveşte în sus, sau ca să spunem, la capacităţile mai înalte ale propiului sine, percepute prin Sufletul Celest.


Sufletul Celest există într-un nivel de vibraţie mult mai înalt decât corpul fizic (Khat) sau Ka (geamănul spiritual sau eteric al formei fizice). În corpul Ka sunt căi ce pot fi stimulate şi deschise. Activarea acestor pasaje secrete din Ka îi aduce mai multă putere. Alchimia lui Horus este desemnată să consolideze acestea, să activeze puterile şi abilităţile latente prin ceea ce se numeste ascensiunea celor şapte peceţi, ceea ce yoghinii şi yoghinele din India numesc chakre (centrii subtili de forta).

Doisprezece

În Şcoala în care am fost învăţată am învăţat cum să activăm Puterea Şarpelui (Kundalini), să o mişcăm prin anumite tehnici prin coloana vertebrală şi să deschidem circuitele din creier. Aceasta creează  un foc albastru ce se extinde în sus pe coloana vertebrală atât lateral cât şi orizontal şi în creier şi se unduieşte cu modificările în energie din aceste căi.  Activarea acestui "foc" de natura subtila creşte potenţialul creierului pentru inteligenţă, creativitate şi, foarte important – receptivitatea sublima fata de Divin, pentru că sarcina Iniţiatului este să schimbe calitatea propriei fiinţe, astfel încât acordarea la Sufletul Celest să fie clară şi neobstrucţionată.

Treisprezece

Când l-am întâlnit pe Isus la izvor simpla apropiere a prezenţei sale a activat Alchimiile mele interne. Puterea Şarpelui s-a mişcat în sus pe coloana mea vertebrală de parcă aş fi practicat disciplinele pe care le-am învăţat.

Acea primă noapte când am fost împreună singuri, unul în braţele celuilat, odihnindu-ne unul lângă celălalt, am practicat Magia Siritual-erotică a lui Isis. Această formă specifică de magie încarcă corpul Ka cu forţă magnetică cutremurătoare prin puterea orgasmului fizic, pentru că atunci când cineva are un orgasm, acolo se produce o eliberare cutremurătoare de energie magnetică în interiorul celulelor. Şi cum această energie se împrăştie in sus pe coloana, ea eliberează un potenţial magnetic ce poate fi folosit.

Aş vrea să împărtăşesc specificitatea acestora, dar ca să o fac trebuie să explic mai mult din înţelegerea de bază a realizării sexuale şi spirituale, pentru că acest secret a fost ascuns de Biserică.

Paisprezece

Când eu, o Iniţiată a lui Isis, m-am unit cu Isus, au fost căi specifice pe care a trebuit să le deschid în mine. Am fost uimită să descopăr, cu toate acestea, că multe din aceste căi erau deschise spontan în prezenţa lui. Am menţionat la începutul acestei poveşti cum am tremurat ca femeie, trebuind să mă lupt cu propiile mele dorinţe şi pasiuni; căci calea unui Iniţiate este să folosească energia pasiunii într-un mod specific foarte înalt, şi nu să se lase simplu dus de ea; pentru că alchimia cere ca energia să fie reţinută atât cât să poată fi transformată.

Foarte curând, Isus şi eu am atins starea – cunoscută ca Cele Patru Serpentine. Aceasta s-a întâmplat când amândoi am stăpânit Alchimiile interne ale lui Horus în măsura în care acestea pot activa atât Serpentina Solară cât şi cea Lunară în coloanele vertebrale.

Prin clavedere se poate vedea aici un canal central ce merge sus pe coloana vertebrală, iar la stânga este Circuitul Lunar iar la dreapta un Circuit Solar, numite Ida şi Pingala de yoghini şi yoghine.

Alchimiile lui Horus conduc la activarea acestor două circuite de către câmpuri magnetice ce sunt asemănătoare ca forma unor şerpi.


Şarpele Lunar de pe partea stângă este negru ca smoala, culoarea Vidului; pentru că într-adevăr, este întruparea Vidului însuşi şi păstrează potenţialul Creaţiei tuturor lucrurilor. Serpentina Solară este aurie.

Un Iniţiat determină aceste Două Serpentine să conduca energia în sus. Pe măsură ce energia urcă în susm străpung chakrele şi se încrucişează una cu cealaltă. 

Ele stau apoi una în faţa celeilalte, în zona unde este glanda pineală sau centrul capului. Aici, un potir este vizualizat cu glanda pineală la partea de jos a potirului însuşi.

Aceste Două Serpentine sunt vii – ele nu sunt statice, ci vibrează şi scânteiază şi se ondulează cu energia – şi miscarea subtila, energetica a corpurilor lor activează o creştere a potenţialului nostru magnetic.


Sunt practici specifice, pe care vi le voi împărtăşi mai târziu, dar aş vrea să vorbesc în acest moment despre practica celor Patru Serpentine.

~ VA URMA ~

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)