Manuscrisul Mariei Magdalena -partea a III-a


Unu


Am fost crescută cu înţelegerea magicului. Tatăl meu era din Mesopotamia şi mama mea, din Egipt. Înainte de a fi crescută ea s-a rugat lui Isis să o binecuvânteze cu un copil. Eu sunt acel copil. Şi am fost cunoscută ca Maria Magdalena.

Când am avut 12 ani, am fost trimisă să studiez cu o soră secretă a Iniţiaţilor, sub aripile lui Isis. Am fost antrenată în secretele Egiptului, Alchimia lui Horus şi Cultul Magiei Sexuale al lui Isis. Când l-am întâlnit pe cel ce-l numiţi Isus, trecusem toate Iniţierile mele. M-am pregătit pentru întâlnirea cu el la râu.

Evangheliile au povestit despre mine ca o prostituată, pentru că toate Iniţiatele din ordinul meu purtau o brăţară de aur ce era un şarpe; şi era cunoscut că noi practicam magia sexuală; iar în ochii evreilor, noi eram prostituate.

Când l-am văzut pe Isus şi ochii noştri s-au întâlnit, am înţeles  că noi am fost destinaţi unul pentru celălalt.

Ceea ce am de gând să vă povestesc nu a fost cunoscut, cu excepţia celor care erau cu mine. Multe legende există cu privire la ceea ce s-a întâmplat. Dar pentru mine este o poveste a celei mai profunde iubiri. Acel Isus (recunoscut de legendele respective) a avut o viziune a lumii ce nu m-a atins (nu a avut legătură cu mine). Povestea mea este o poveste de iubire.

Mulţi oameni l-au urmat pe Isus. Şi oportunităţile pentru noi de a fi împreună singuri erau foarte puţine.

Nu a fost scris în evanghelii pentru că nimeni nu a cunoscut, doar cei apropiaţi de noi. Înainte ca Isus să meargă în Grădina Ghethsemane, noi am conceput un copil, şi numele ei a fost Sar’h.

Doi


Povestea pe care am de gând să v-o povestesc sună fantastic.

Îmi reamintesc scrierile Maries de la Mer, deşi atunci, desigur, nu erau numite aşa. Este un loc unde barca noastră a acostat. Sar’h era foarte mică. Nici măcar nu avea un an. Am fost sfâşiată de mâhnire şi surprindere.

Am fost acolo când Isus a fost crucificat. L-am văzut în mormânt şi l-am învăluit împreună cu mama lui în urma mea. Îmi voi reaminti întotdeauna mirosul mirului. A fost unul din alifiile pe care noi le foloseam.

Isus mi-a apărut în lumina sa luminoasă. Nu-mi venea să-mi cred ochilor şi astfel i-am atins rănile. Discipolii au fost geloşi pentru că el mi s-a arătat mie întâi.

Era ciudat să-mi văd iubitul transportat într-un alt tărâm, altă lume, în timp ce eu şi fetiţa noastră traversam Mediterana singure. Nu mai eram în siguranţă şi a trebuit să părăsim Egiptul, pentru că acolo ne dusesem.

Când am traversat unul din malurile a celei ce avea să devină Franţa era doar pustietate. Ne-am întâlnit cu preotesele Cultului Isis, şi ne-am îndreptat în nord spre protecţia Druizilor, pentru că Isis le-a vorbit şi ei au auzit chemarea de a proteja fata ei, Sar’h. Şi astfel ne-am îndreptat spre nord pe un alt mare curs de apă şi am traversat spre ceea ce a devenit Anglia.

Şi am fost ascunse în cea mai sacră inimă a Druizilor, la Tor şi Glastonbury. Deşi noi eram mai în siguranţă decât am fost în Israel sau Egipt, influenţa romană s-a extins la fel de bine şi în Anglia şi noi am fost ascunse.

Am locuit în aceste locuri mulţi ani, iar Sar’h s-a măritat cu un bărbat ai cărui urmaşi urmau să devină Cavaleri Templieri şi eu am mers în nord în Ţara Galilor şi am locuit la mare pentru tot restul zilelor mele.

Voi spune aceasta, pentru că în acei ani când am locuit singură lângă mare, Isus deseori mă va vizita. Desigur, nu era ca înainte, pentru că, corpul său era mai mult energie decât carne, mai mult lumină; dar încă era extraordinar să fiu cu el din nou.


Când am murit, el era acolo şi m-a dus în ceea ce unii ar spune rai dar este doar un loc în suflet.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)