AMANTĂ, NU GOSPODINĂ!

amanta nu gospodinaEste in firea lucrurilor ca un bărbat sa fie atras de graţia, frumuseţea şi zâmbetul unei femei. Toate astea se contopesc sub aspectul aşa zisei feminităţi.
Dacă feminitatea îţi este dezvoltată, vei observa îndată: bărbaţii vor fi fascinaţi de prezenţa ta. Vor întoarce capul după tine pe stradă într-un mod inconştient.
Bărbatul este topit după senzualitatea femeii! Este atras de amanta din interiorul ei. Altfel, de ce l-ar mai interesa o femeie? Pentru a ieşi la o bere cu cineva are destui prieteni si amici…! (Pentru mancare, o camasa curata si cineva care sa-l ingrijeasca atunci cand e bolnav, nu cred ca te-ai simti implinita doar cu asta. Tu esti FEMEIE!)
După ce cucereşte o femeie, bărbatul face o greşeală fatală: se obişnuieşte să nu-l mai intereseze s-o recucerească. Uită să împrospăteze cuceritorul din el! (Ca sa ii reaminteasca, femeia trebuie sa invete sa fie nu doar sotie/iubita, ci si amanta, femeie fascinanta, magnetica.)
Cel mai greu este să înveţe să-și păstreze femeia alături…! Trebuie s-o iubească tot mai mult, căci în timp, poate înţelege toate laturile subtile şi sublime ale unei femei. Însă el, de multe ori, nu vrea să înţeleagă profunzimea iubirii…! (Ceea ce il poate ajuta, inspirandu-l sa aprofundeze intimitatea cu ea este tocmai senzualitatea si feminitatea ei. Dar...)
Femeia, după ce se lasă cucerită, face şi ea o greşeală fatală: începe să se transforme-n gospodină! Într-o femeie, este greu să trăiască două arhetipuri atât de diferite: amanta şi gospodina! Nimeni nu poate să slujească la doi stăpâni!
Bărbatul, şi aşa indiferent de multe ori la emanaţiile feminine, începe să se simtă tot mai puţin atras erotic de gospodină. Sunt puţine femei capabile să treacă de la o stare la alta fără să păstreze urmele transformării…!
Ideal, o femeie trebuie să fie şi gospodină şi doamnă şi amantă fascinatoare pentru a fi perfectă! Nu în aceeaşi ordine! Din contră…!
Numai că-n practică, o astfel de femeie are foarte mult de muncă pentru a se echilibra atât de armonios!
Teoretic, se spune ca un bărbat trebuie să fie poet, cântăreţ, inginer, dansator, bucătar, amant, sportiv şi un prelung etcetera. Numai că în practică, nu prea gasim un astfel de bărbat…!
Nu este uşor nici pentru o femeie și nici pentru un bărbat să devină fiinţe perfecte. Cu toate c-ar trebui să încerce să se dezvolte pe toate planurile!
Cert este că un bărbat va căuta mereu amanta dintr-o femeie. Iar dacă tu ai devenit o bună gospodină, e timpul să-ţi dai jos sorţul şi să reînveţi să fii amanta ce l-a atras cândva…!
Dacă nu, rămâi gospodină şi aşteaptă doar să vezi unde-şi va găsi iubitul tău o amantă. (Adica o femeie senzuala, constienta, feminina, jucausa, cu adevarat vie). Un lucru este sigur: el o va căuta! Cel mai bine ar fi s-o găsească în tine…!
Autor: 
Adnotari: Alina Dospinescu

Comentarii

  1. Nu va suparati dar nu prea are continuitate articolul si se pare ca sariti peste un amanunt important: IUBIREA

    RăspundețiȘtergere
  2. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)