ARTA-FEMINITATII - Pasul 2: O MISCARE A FEMINITATII


Azi mă înalț 
Pășesc prin lume cu încredere și grație
 Deschid ochii și sunt gata să daruiesc 
Plenitudinea mea ca femeie și capacitățile nelimitate! 
Voi păși pe calea mea cu îndrăzneală. 
Azi mă înalț 
 Mă reconectez cu multiplele arhetipuri din mine însămi
 Contemplu cu uluire realitatea pe care o pot crea 
Sunt o Vindecătoare 
Sunt o Regină 
O Femeie Înțeleaptă 
O femeie Sălbatică 
O Femeie-Zeita.
Mă voi înălța și voi străluci.
Astăzi îmi chem surorile să-mi fie alături

Azi este ziua!

Unde sunteți?
Femei înțelepte!
Femei iubitoare!
Femei profunde!

Azi vom începe
Să oferim lumii
Stralucirea Inimilor noastre Feminine
creand din iubirea inimilor noastre,
din pasiunea ce arde adanc in noi,
O mișcare a FEMINITATII!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)