CINE SUNT EU?


Te-am privit
Şi, scufundându-mă
În frumuseţea ochilor Tăi,
Am ajuns la porţile cerului.

Te-am privit
Şi, dizolvându-mă
În frumuseţea zâmbetului Tău,
Am ajuns să fiu una cu zâmbetul lumii.

Iar dacă într-o bună zi mă vei întreba
Cine sunt eu? Vei şti că:
Atunci când Tu mă priveşti,
Sunt, cea mai frumoasă femeie.
Sunt Zeiţa,
Sunt energia desăvârşirii.
Sunt divina putere a iubirii
Prin care Totul se manifestă.
Sunt iluzia. Sunt misterul.
Sunt altarul în faţa căruia se închină universul.
Sunt virtutea Supremei Înţelepciuni.
Sunt frumuseţea începutului
Şi suprema iubire.
Sunt … Cea care Te adoră frenetic
Şi sunt astfel pentru că Te adoră.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)