Despre "iubitul meu m-a înșelat"



Chiar dacă nu scriu atât de des pe blog pe cât mi-ar plăcea să o fac, citesc deseori articolele de pe blogurile și site-urile la care m-am abonat. Din diferite motive: pentru fotografiile pe care bloggerii aleg să le publice, pentru ideile pe care le-am găsit interesante de-a lungul timpului, pentru exemplul de discernământ pe care scriitorul îl dă, și nu în ultimul rând pentru ținutele minunate pe care le postează unele femei. :)

Cum aluneca ieri, agale, cursorul pe ecranul laptopului, văd un al 2-lea articol pe subiectul "înșelatului" - ziceau fetele că nu ar trebui să "sărim repede cu mâinile în părul adversarei" ci să "îi altoim bine pe mascul". 


Și în astfel de momente mă întreb: oare femeile acestea chiar așa gândesc cu adevărat? În profunzimea ființei lor asta își doresc? Să-l certe, să-i reproșeze unui bărbat că nu le mai iubește și că le înșeală, (sperand ca totusi sa il si tina langa ele? Mi se pare foarte confuz...)




După primele mele experiențe relaționale, am fost inspirată cu o teorie, pe care o urmez și acum, și o voi urma mereu, pentru că este extrem de sănătoasă: îmi spun așa "eu îmi doresc alături un bărbat care să aleagă în mod conștient, î
n fiecare dimineață, să fie iubitul meu. El să fie cel care alege să își petreacă o nouă zi din viața lui, cu mine. Ca o chemare profundă a sufletului său. Nu să îl oblig eu să mă sune, să vină să mă vadă, să rămână în relație cu mine, să nu îl oblig la nimic, în niciun fel.



Pentru că am incredere ca iubitul meu va lua mereu cele mai bune decizii pentru el și pentru iubirea noastră. Și chiar dacă nu va da în fiecare situație dovadă de înțelepciune, dar va fi mânat de bunăvoință, eu, cu sufletul deschis, îi voi împărtăși mereu viziunea mea asupra lucrurilor și astfel vom găsi o cale comună pe care să urcăm datorită iubirii noastre, în relație, tot mai sus.

Dar cum aș putea să îl cert că nu mă mai vrea? Păi eu i-am vrut mereu pe alții când ei m-au vrut? Și cum ar fi fost să mă țină legați de ei când aripile mele se îndreptau spre locuri în care ei nu mai puteau zbura?"


Dragele mele femei, lăsați bărbații să fie liberi! Dacă aveți încredere în ei și în maturitatea lor, în simțul responsabilității pe care îl au, în iubirea ce v-o poartă!

Și dacă nu aveți încredere, nu pot decât să îmi exprim profunda părere de rău că vă aflați într-o relație nepotrivită! Rolul femeii nu este să fie paznicul bărbatului! Nu, sub nicio formă! Rolul femeii este să se desăvârșească în iubire, să iubească infinit și să se lase adorată!



Acolo trebuie să ajungem noi! Nu să ne împiedicăm în relații! Pentru că o relație fără iubire este doar o normă socială, un mod de a alege să ne trăim viața, gol și insipid. Nu de relații din acestea avem noi nevoie, ci de relații profunde de iubire, ideale, romantice, asumate, responsabile, al cărui scop să fie desăvârșirea întru iubire.


Și nu uita că te înșeală doar atunci când își înșeală inima. Când e cu tine și el nu vrea, de fapt, să fie cu tine. Atunci se înșeală pe el însuși și te înșeală și pe tine. Doar atunci...



Sursa: Cuvinte si Cu Lori

Comentarii

  1. Buna, Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care ar putea sa ma ajute sa fac o vraja pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa încerc, am a trimis vrajitorului prin po?ta ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a facut vraja ?i, surprinzator, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i m-am dus la el, a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, am promis ca oricui cunosc care are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, trimi?ându-l la singurul vrajitor real ?i puternic care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierduta
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de despar?ire
    7) Alunga?i un Iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau/ Vraja de loterie
    9) vrei sa-?i mul?ume?ti iubitul
    (ogagakunta@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)