La revedere celulita in doar 10 minute pe zi! - Exercitiile saptamanii



Draga mea,
pentru ca m-am apucat de sport si am descoperit minunatele antrenamente de intensitate crescuta, care nu iti consuma mai mult de 15-20 de minute din timp zilnic, m-am hotarat sa impartasesc cu voi exercitiile pe care le fac.
Voi posta in fiecare zi de luni un workout pentru saptamana respectiva, iar daca simti nevoia de variatie, urmareste pagina mea de facebook  unde voi posta si alte videclipuri cu exercitii. Se foloseste greutatea propriului corp, iar asta, pe langa faptul ca este convenabil, iti ofera si o protectie mult mai mare impotriva accidentarilor, fata de lucrul cu aparate. Ti-am spus ca pentru a scapa de celulita lucrul cu greutati este cel mai eficient? Ei bine, cu aceste exercitii pe care le voi posta te vei folosi chiar de greutatea ta, ca sa foloseasca si ea la ceva bun! Este bine sa ai la indemana si una sau doua gantere de 2-3kg, uneori le vom folosi si pe acestea.

Workout-ul de astazi este in limba engleza, dar nu ai nevoie de mari explicatii, caci se vede clar ce si cum.:) Dureaza doar 10 minute, dar te va face sa transpiri serios si sa simti ca ai muschi de care poate uitasei.:)

Succes si astept sa imi spui intr-un comentariu cum merg antrenamentele!


Sursa: Popsugar

Iar daca iti doresti neaparat sa auzi vorbindu-se romaneste pentru ca instructiunile sunt importante pentru tine, iata si un antrenament pentru fesieri in limba romana. Ideal este sa alternam cele 2 antrenamente, o zi unul, o zi celalalt, 6 zile din saptamana.



Cu drag si tonus,
Alina Dospinescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)