Unde barbatul si femeia se-ntalnesc



♫ ♪♫Lindsey Stirling



La marginea unde barbatul si femeia se-ntalnesc
si aerul devine electricitate,
Treaza si vie,
vreau sa traiesc.
Aici, unde savoarea
curge peste toate simturile mele
ca ciocolata calda,
umplandu-mi de dulceata zambetul
Aici, unde ochii imi sunt limpezi si vederea clara,
pentru ca pot in sfarsit
sa iti vad
sufletul.

Aici, granitele devin fluide si eu ma topesc si tu ma primesti
si ma modelezi cu mainile tale,
facandu-ma sa vibrez
ca un arc, sa ma tangui ca o vioara, sa
ascensionez intr-o respiratie ce se suspenda
la margine de cer..
...La marginea cerului vreu sa te intalnesc...
pe cerul gurilor noastre
cu bolta instelata si
sa culeg
fiecare explozie stelara
din sarutarile mii,
alunecand prin spatiul infinit
din cerul gurii tale, inapoi,
in lumea cristalina, transparenta
a dragostei dintai.

Imi este dor de tine..
Atat de dor, ca parul se ridica pe mine
la amintirea
trecerii tale
prin fiinta mea
Si se-nfioara totul in mine, si aproape ma ia
pe sus, facandu-ma sa ma inalt si sa zbor,
atrasa irezistibil spre tine,
si nu ma pot opri.!
Asa mi-e dor de tine!

La marginea unde barbatul si femeia se-ntalnesc
si particule treze umplu aerul de electricitate,
pe muchia cerului,
aici imi doresc
cu tine sa ma intalnesc. Aici,
unde savoarea
curge peste toate simturile mele in cascada,
ca ciocolata calda,
umpland de dulceata fiecare por,
Aici, unde ochii imi devin limpezi si
vederea clara oricand te privesc,
pentru ca pot sa iti vad in sfarsit sufletul ascuns dupa trup si
emanand lumina a o mie de sori,
 Aici cu tine vreau sa traiesc!..

Vino! ma voi arunca in tine
cu ochii deschisi
sa pot imbratisa si iubi 
chiar si ce nu a fost inca
de nimeni iubit.

Vino aici,
Vino iubitule,
trecere cereasca inspre
Nemurire!
Vino cu mine,
vino cu ttine,
Vino cu totul,
Vino in iubire!

Sa ne trezeasca dimineata
cu gust incandescent de fericire!...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)