Ce inseamna PENTRU TINE fericirea vietii? - 10 intrebari esentiale pentru Fericirea TA


Urmatorul pas in Programul pentru amplificarea Iubirii de Sine CALATORIE SPRE LUMINA INTERIOARA te pune fata in fata cu sufletul tau si cu hrana sa cea de toate zilele, BUCURIA.

Din ziua in care m-am decis sa ma indragostesc de mine insami si sa incetez sa traiesc viata imitand modelul altorai, am inceput sa fiu unul dintre cei mai fericiti oameni din cati cunosc. Nu ca as fi fericita tot timpul, dar fericita in majoritatea timpului si uitand tot mai putin sa fiu fericita.

Dar luna trecuta mi-am dat seama brusc la un moment dat ca eram de vreo doua saptamani intr-o stare destul de putin vecina cu fericirea. Ma trezeam fara sa mai zambesc, gata stresata si imi petreceam ziua muncind PREA MULT, mancand prea multe prostioare nesanatoase :), uitand sa ma mai dragalesc cu omul drag, epuizandu-ma, cazand de somn la o ora mult prea inaintata si lund-o de la capat cu muca dimineata in aceeasi stare de nemultumire si stress. Ceva imi lipsea. Dar oare ce?

M-am hotarat sa am o intrevedere onesta cu mine insami, o sondare profunda prin metoda de tracking specifica Inteligentei Inimii, care a inclus cateva intrebari esentiale, ce m-au condus la uimitorul adevar ca sufletul meu tanjea dupa bucurie si era infometat - toata munca, succesul, motivatia si trasul de mine nu imi hraneau sufletul, pentru ca, am descoperit atunci din nou ca sufletul meu isi extrage seva si bucuria din joaca, odihna, dragoste SI munca inspirata, iar primele doua cam lipseau din viata mea.

Atunci mi-am dat seama ca nu ma mai oprisem de mult din goana vietii ca sa imi pun intrebarea :
"Ce ma face pe mine fericita?" 

Uitasem ca atunci cand fac ceva sau iau o decizie sa ma intreb daca imi aduce bucurie si nici macar nu mai eram sigura ca as putea enumera unul dupa altul 10 lucruri care ma incanta cand le fac. Tu poti? Si le  traiesti? Ti le daruiesti si daruiesti INIMII tale ceea ce are nevoie pentru a inflori?
Asa cum plamanii au nevoie de aer, sufletul are nevoie de MAI MULTA BUCURIE ca sa traiasca.


Asa ca amintindu-mi cum am intrat din nou in rezonanata cu fericirea atunci, am hotarat sa includ intrebarile care m-au ajutat sa regasesc bucuria vietii in exercitiile noastre pentru amplificarea Iubirii de Sine. Taaaaaaataaam! Iata-le:


  • Exercitiu de Iubire de sine - PORTRETUL FERICIRII TALE

Ia un caiet frumos, jurnalul tau sau pur si simplu o foaie de hartie (chiar si un document word nou-nout e bun pentru cele mai calculatoriste dintre noi:)), pune telefonul pe silent si ofera-ti 15-20 de minute pentru suflet. Mediteaza in liniste la aceste intrebari ce te vor ajuta sa afli cum sa te iubesti mai mult in mod concret si scrie raspunsurile cu toate culorile care iti incanta sufletul si te fac sa zambesti!

♥ Sunt cea mai fericita femeie atunci cand...


♥ Ma simt vie cu adevarat cand...



♥ Sunt cu adevarat libera atunci cand...



♥ Nu pot sa nu zambesc si sa nu rad cand...



♥ Atunci cand eram mica imi placea foarte mult sa...



♥ Simt ca sufletul meu se hraneste cand...



♥ Ma simt ingrijita, protejata si iubita atunci cand...



♥ Pur si simplu iubesc...



♥ Imi aduce foarte multa bucurie sa...



♥Sunt fericita atunci cand petrec mai mult timp cu...



Atunci cand ai gasit cu adevarat toate raspunsurile, opreste-te pentru un MOMENT DE IUBIRE DE SINE.

SIMTE. RESPIRA. CONSTIENTIZEAZA:

Ce simti acum? 
Ce iti doresti?
Cum se aliniaza viata ta la Bucuria inimii tale? 
Ce te-a oprit sa faci ceea ce te face fericita?
Ce ti-ai refuzat pana acum sau ai uitat sa iti daruiesti ca sa te bucuri de viata cum numai tu stii?
Ce ai nevoie sa faci, sa exprimi, sa daruiesti sau s aprimesti pentru a face ce te face fericita acum?
Ce simti sa faci ca sa raduci bucuria maxima in viata ta?(scrie minim 3 lucruri)


Ca o incheiere a acestui mic ritual al Iubirii de sine, ia o alta foaie de hartie pe care o vei tine la vedere sau un post-it si scrie cu litere mari: MA CONECTEZ LA BUCURIA MEA! ASTFEL MA IUBESC.


M-as bucura sa stiu care sunt cele minim 3 lucruri pe care le-ai descoperit prin acest exercitiu de feminitate, pe care simti sa le faci si care te umplu de bucurie. Scrie-le aici, la rubrica de Comentarii!

Iar daca doresti sa fii ajutata sa reinvii cu totul bucuria, fericirea, iubirea si implinirea in viata ta, te invit sa lucram impreuna si te voi ajuta sa descoperi puterea feminitatii tale fascinante si o viata cu adevarat implinita. Programeaza o sedinta introductiva gratuita de coaching prin Inteligenta Inimii pentru femei, scriindu-mi la adresa de e-mail: arta_feminitatii@yahoo.com sau contactandu-ma pe Skype. ID: alinadospinescu.

Traieste iubindu-te, gaseste Fericirea si Iubirea, descopera Inteligenta Inimii tale!

Cu mult drag,

Alina Dospinescu

Comentarii

  1. Curios! La toate cele zece definiţii am avut acelaşi răspuns: ...când mă simt iubită!
    E...grav? Pentru că...viaţa a cam uitat să mă răsfeţe cu acest sentiment în ultimul timp. Chiar dacă inima mea a fost permanent deschisă...Mulţumesc! nu doar pentru acest material, ci pentru toate postările de excepţie pe care le găsesc pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e grav, e firesc si frumos. Sufletul are nevoie de iubire. Ai putea, daca vrei, sa scrii 10 lucruri prin care te simti iubita, ce ai dori sa primesti, sa exprimi si chiar sa daruiesti ca sa te simti iubita? Aceasta iti va clarifica foarte mult ce inseamna PENTRU TINE iubirea si cand ceva ne este foarte clar conturat in suflet, incepem s aatragem prin rezonanta acel ceva.:)
    CU TOTII AVEM DREPTUL LA FERICIRE SI LA IUBIRE!
    Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, ma bucura foarte mult. :) Te imbratisez si iti doresc sa fii binecuvantata cu iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ce chestie curioasă, răspundeam la întrebări și uite ce am descoperit...

    ♥ Sunt cea mai fericita femeie atunci cand...

    Începe Doctor Who.

    ♥ Ma simt vie cu adevarat cand...

    Aflu lucruri noi.

    ♥ Sunt cu adevarat libera atunci cand...

    Oricând. Cu excepția momentelor în care mă plictisesc, dar trebuie să aștept ca să [ceva].

    ♥ Nu pot sa nu zambesc si sa nu rad cand...

    Am o zi normală.

    ♥ Atunci cand eram mica imi placea foarte mult sa...

    Citesc.

    ♥ Simt ca sufletul meu se hraneste cand...

    Ascult rock.

    ♥ Ma simt ingrijita, protejata si iubita atunci cand...

    Aici sunt trei răspunsuri: mă simt îngrijită când mi se aduce un ceai. Sau în general când altcineva se ocupă de procurarea necesităților mele de bază și știe care sunt. Gen ceai.

    Mă simt protejată când mă trezesc dimineața și știu că n-am nevoie de nimeni care să mă apere.

    Mă simt iubită când... cineva mă iubește?... Cam așa ceva.

    ♥ Pur si simplu iubesc...

    Literatura.

    ♥ Imi aduce foarte multa bucurie sa...

    Văd că nu-mi dă erori compilatorul.

    ♥Sunt fericita atunci cand petrec mai mult timp cu...

    Cineva care mă citește ca pe o carte, nu încearcă să mă rezolve ca pe un rebus.

    __________

    În concluzie, se pare că singura chestie care m-ar face cu adevărat mai fericită decât sunt acum sunt niște cărți în plus. Și eventual o fustă lungă care să se potrivească cu corsetul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa sarbatorim asta, Roxana! Viata pare o lunga calatorie spre fericire, insa inima stie ca fericirea se ascunde in lucrurile mici. :) >D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)