EXERCITII DE FEMINITATE - Afla ce isi doreste cu adevarat sufletul tau!




Mi-am luat astazi timp sa meditez dupa placul inimii. Sufletul meu tanjea sa ma regaseasca dincolo de ganduri. Mi-am luat timp pentru suflet. Si pentru a simti spatiul dintre secunde, dintre planete, dintre atomi. Respiratia vie a noptii misterului. Chemarea spre adanc si inalt, spre absolut.

Nu a fost usor sa ma desprind de preocuparile mai mari si mai marunte, sa ma desprind de masa de lucru, sa inchid calculatorul, sa pun STOP. Si exteriorul ca exteriorul, cu un pic de vointa, m-am putut debransa de la el. Dar apoi m-am trezit singura. Numai eu cu mine, in semiintuneric. Si o mie de ganduri rotindu-mi-se in cap. Opreste asta Alina, daca poti!

Nu, nu puteam sa le opresc, nu gaseam frana pe nicaieri. Cand opream un gand ma trezeam cu altul, rasarit, culmea, pe negandite parca!:). Asa ca m-am lasat sa ma deschid, sa ma relaxez, sa privesc aceast dute-vino, fara a mai incerca ceva. Ca la cinematograf - atenta la film si totusi dincolo de el. Respirand tot mai calm.

O vreme am privit fascinata jocul gandurilor, cum sareau ele de la una la alta, uitandu-si firul, relaunadu-l, facand din tantar armasar, incalecand armasarul in zbor spre mii de vise, frante la jumatate in neincredere si indoiala, luate de la capat, inaltate iar. 

Si apoi..am renuntat. Am renuntat la vise. Am renuntat incet-incet la planuri. La liste. La trebuie. La "eu fac". Aveam un dor, o chemare, undeva in centrul pieptului, ca un adanca care dorea sa imi arate ceva. Si cu dorul in mine, am plecat pe calea lui.
 M-a scufundat in adancuri. In spatiul dintre stele, in linistea de clestar, care vorbeste despre ceva "mult mai departe si mult mai inalt".

Cand am revenit, mai ramasese o singura intrebare: in acest ocean de dorinte, de povesti tesute si desfacute, exista ceva ce imi doresc cu adevarat? Ceva care inseamna cu adevarat ceva pentru mine?





Imi doresc cu toata inima sa simt conexiunea de la suflet la suflet cu oamenii. Sa ii vad cu adevarat si sa fiu vazuta cu adevarat.

Ma implineste conexiunea adevarata, profunda - cu oamenii, cu natura, cu lucruri care sunt mai mari decat mine si mai inalte. Cu muntii, cu marea, cu cerul, cu padurea.

Sunt avida sa simt conexiunea cu mine insami, cu sinele meu. Acea curgere fireasca si flexibilitatea de a urma Viata oriunde ma duce, de a tine pasul cu ea, de a o imbratisa.

Si sa stiu ce vreau cu adevarat, pentru ca totul in mine vibreaza dorind acel ceva, pentru ca totul in mine simte ca acel ceva este al meu, imi e menit mie. Sa presimt cu toata fiinta ce-i al meu si pus deoparte pentru mine de Dumnezeu. 

Si sa ma dau toata implinirii acelui ceva. Tuturor actiunilor care ma cheama sa le fac. Sa fiu prezenta cu adevarat in toate. Constienta. Participand cu totul, plina de pasiune, de atentie, de iubire, de luciditate.Sunt complet implinita atunci cand trec dincolo de minte. Atunci cand lumina ma strabate. Si imi gasesc Centrul. Simtind conexiunea dintre mine si Tot.



 Exercitiu de feminitate - Ce imi doresc cu adevarat?


Tu, draga mea, te-ai oprit astazi ca sa iti tragi sufletul?

 Inchide chiar acum o clipa ochii, respira adanc. Simte-ti trupul, relaxat sau incordat, simte scaunul sub tine, aerul intrand in nari, inima batand. Lasa gandurile sa treaca pe ecranul mintii si nu te identifica cu niciunul dintre ele. Ca si cum ai privi doar un film, care nu mai este interesant. 
Centreaza-ti atentia in jurul inimii. Lasa-te sa o simti palpitand. Las-o s ate cheme spre o pace profunda. Asculta tacerea. 
Cand pacea se asterne, intreaba-ti sufletul:

Ce iti doresti, spre ce tanjeste sufletul tau si ce te implineste cu adevarat?

*********
Anima


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)