Ce ti-ai dori sa faci daca banii nu ar fi o problemA?


 Te-ai intrebat vreodata ce ti-ai dori cu adevarat sa faci? Ce te pasioneaza, ce te misca dincolo de orice calcul, la ce simti ca esti foarte bun/a sau ai putea fi pentru ca stii ca daca ai face acel lucru te-ai dedica intr-adevar cu tot sufletul tocmai pentru ca in ciuda oricaror eforturi te-ai simti foarte, foarte implinit/a?



**********
Anima

Si m-am gandit s amai adaug ceva, un articol f inspirat al prietenei mele Sandi, de la KAIZEN - ARTA DE A TRAI FRUMOS SI SANATOS

"Îmi vine în minte acum şi discuţia pe care am avut-o cu un băiat de vârsta mea, un tânăr corporatist plin de aspiraţii. Îmi spunea că şi şi-a dorit, ca şi mine,  să parcurgă  pelerinajul spre Santiago de Compostela,  şi că şi-ar fi dorit să fie fotograf, dar că acestea sunt copilării şi că nu îi vor asigura nu viitor strălucit şi un venit frumos, pentru a putea să întreţină o familie. M-a mai asigurat, foarte ferm, că atunci când îmi va veni mintea la cap, voi renunţa şi eu la visele mele – pentru că e greu să trăieşti din ele.  Şi atunci m-am gândit la spusele lui Aimen Klimmeron în lucrarea “Ce rost am?”:
Pentru a-ţi găsi menirea este nevoie de o sinceritate absolută şi de eliminarea tendinţei bine-înrădăcinate a autopăcălirii. Nu este necesar să devii cel mai bun, trebuie să devii tu însuţi. Nu este necesar să devii faimos, trebuie să devii autentic”. De asemenea, a-ţi descoperi menirea este un profund act de autocunoaştere. Trebuie să-ţi sondezi profunzimile sufletului, trebuie să descoperi ce te-ar face să te trezeşti cu zâmbetul pe buze chiar şi la 5 dimineaţa. Vei recunoaşte că ţi-ai descoperit menirea, sau că eşti pe cale de a o descoperi, pentru că dintr-o dată vei dispune de toată energia şi inspiraţia de care ai nevoie, şi că vei da peste oamenii potriviţi, la momentele potrivite, în locurile potrivite."
 Citeste restul  articolului aici

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)