Buna seara iubite



Buna seara iubite,
nu ne-am vorbit demult...
Stii, am vrut sa te uit
Nu te mai potriveai realitatii mele..
si...aproape te-am urat...

Am trecut prin intrebari,
prin  iluzorii sperante
si lacrimi,
prin straturi de absenta,
Am trecut pe un pod care se prabusea sub mine,
Apoi am trecut la indiferenta.
Parea bine asa, linistit...
te ascunsesem sub un strat gros de praf si parca
nici nu mai straluceai asa de tare...

Stiu ca nu am fost la inaltimea
iubirii pe care spuneam ca o simt,
dar...ma durea atat de tare...si...
le-am impachetat pe toate laolalta, fara stire,
nepasare, patima,ura si iubire
sa le trimit cat mai departe
poate, poate
o sa fie
ca si cand n-ai fi fost...
Credeam ca mi-e mai bine
fara tine prin mine
si-am aruncat
o departare
intre inimile nostre
albastre.


Buna seara .
M-am intors sa te privesc.

Doar atat, sa iti admir existenta,
Felul cum te misti tu prin lume
si mai ales cum te misti cand faci dragoste.

Recunosc,esti sublim!
Stralucesti la fel, oriunde te-as ascunde.

Si..acum ca nu mai vreau sa fii al meu
si sa te am la degetul meu mic, ca pe-un inel,
Acum ca nu mai sper sa ma ridici in bratele tale la cer
si doar te contemplu,
simplu, cuminte, fara niciun gand
Invizibila pentru tine
si mai prezenta ca oricand
in mine insami,
Pot sa spun:

Buna seara iubite,

Iubirea este eterna.



It’s hard to forget someone, 
who gave you so much to remember...
............................................................

I live in the child-like innocence of my heart, in the heaven of my heart.  If I show me to you, will you love me?  Or will you run away?  If I give me to you, will you accept me?  Will you let me in ?  If you can’t, then would i still be able to live in your absence? If I have to die to live so fully, so let it be.  For, unless I live in my fullest, I do not live at all.

I can feel you.  Can you feel me?
Love is…always and forever.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)