Geamat de dragoste


Motto: “Because in the no-role nakedness of this experience, the thing that I had always searched for, ached for, quested for, is there in unbearable abundance.”-N.Daedone

Soft touch
    

 

Imbaiata in tacere
deplina si plina
de atingeri,
de priviri,
de roua de suflet
cu scanteieri de esenta
lunecand  prin trup,
atingand inimi,
expansionandu-ne
in milioane de raze
.
Asa sunt eu cu tine...


Asa sunt eu 
cu tine prin mine:
desfasurata ca lumina,
in infinite corzi translucide,
de viata vibrande,
rasunand 
in geamat de dragoste 
cu strafulgerari
 de Dumnezeu,
in fuziuni incendiare de sentimente
si infinit luminoase saruturi.


In bratele tale,
ma desfac in fasii de lumina,
stralucind
ca o mie de sori.
Rosu incandescent,
apoi roz,
apoi alb... 

Aprinsa si incununata de dorinta,
in pacea cea mai adanca,
Asa sunt eu cu tine.

Deschid ochii.
Vad chipul eternitatii,
surazand .

In urechi,
vocea inimii
susura lin.

Miros cu nesat
necuprinsul,
picurandu-mi pe limba,
stea cu stea,
de pe limba ta,
si...
Ating infinitul.

Asa sunt eu cu tine.
Mintea mea,trupul meu,
inima, visele,
mi se dezbraca.


Nimic nu e ca mine
cu tine...

atat de gol
cum sunt eu
goala
in imbratisarea ta...
si-atat de plin
cum sunt cu tine de plina,
ca o amfora cu apa proaspat revarsata,
peste nemarginire.

Nimic nu e ca mine cu tine.
caci
Totul e asa cum este.

Asa cum 
Te iubesc.

Viu.

Ah! Te iubesc..

Te iubesc atat de mult incat 
sunt fericita.


Vino !
sa ne intalnim din nou
 la portile eternitatii...

Stiu.

Ma vei strabate,
vertical,
si ma vei reda
Libertatii
















**********
Anima





Comentarii

  1. deosebita poezia....cum de altfel toate postarile de aici. citind asa...imi aduc aminte de mine, de cum as putea fi daca as iubi mai intens, mai ca o zeita nu ca o oarecare pamanteana

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata, vibranta...frumoasa ca tine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)