Iti scriu...



Iti scriu inmuind tocul in materia mirosind a soare a acestei dupa-amieze, astfel ca tu s apoti respira cuvintele mele si sa vezi ceea ce am in inima, pentru tine.

Literele inoata in turcoazul mariisub clarul cerului varatic. Si sunt insule misterioase printre paragrafe...Acolo se intalneste inima mea cu inima ta. Simti candoarea chemarii lor mistice?

Iti scriu in timp ce pestii se zbenguie printre puncte si virgule...Am tinut in mana o piatra, cu pulsul ei cald, o farama din soare. Este insusi timpul, timpul tau, timpul meu. Ti-l trimit, inscriptionat cu amintirile noastre, ce coboara in mine tot mai adanc, cu fiecare suflare. 

Autoare: Stephanie June Sorrell

**********
Anima


Comentarii

  1. am copiat si eu scrisorica si scriind asa, mi-am amintit, dupa o saptamana incarcata cu mult lucru pe plan profesional, ca sufletul meu feminin se hraneste si se incarca in si prin ROMANTISM. degeaba ma intalnesc cu iubitul meu zilnic daca nu exista petale de poezie, gesturi si jocuri pline de candoare, intalnirile sunt goale si in van, imi doresc si va doresc UN SFARSIT DE SAPTAMANA PRESARAT CU PICATURI DE PLOAIE ROMANTICE SI STELE LUMINOASE. ANA

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)