Modă pentru femei reale - Elena Mirò





Mamă, ce mi-a plăcut! M-am uitat până la capăt şi nu mă mai săturam. Hainele puneau în valoare femeile – da. Dar cum complimentau femeile aceste haine! Felul ameţitor în care îşi mişcau şoldurile, emanaţia lor plină de forţă şi finalul glorios în care o armată de femei cu forme au început să zâmbească… Zguduitor!
 
La drept vorbind, marea majoritate a femeilor aşa arată. Numai că le împoaie capul revistele de “specialitate” că trebuie să slăbească. Ce tâmpenie sinistră! În loc să strălucească în toată plenitudinea lor feminină, să emane cu graţie putere şi energie, ele se chinuie să “dea jos” nu ştiu ce elemente care pentru nişte persoane care nu le cunosc, şi cărora evident nu le pasă de ele, sunt “în plus”.

 
Marea majoritate a creatorilor de modă sunt bărbaţi şi homosexuali. Ce ştiu ei despre cum se simte bine o femeie? Nu mă mir că cea care a fost, până acum câţiva ani, singura creatoare de modă pentru “plus size”, e o femeie!
Se pare că femeile adevărate cuceresc în sfârşit lumea modei.

Mă bucur nespus!  Cred că cel mai important este să învăţăm să ne iubim corpurile şi să le descoperim forma optimă, fără să ne mai chinuim să arătăm ca nu ştiu ce model pe care ni-l impune cineva.

 
Later edit:
Pentru prima oară, o prezentare de modă la care se uită şi iubitul meu. Până la sfârşit. Evident, n-a văzut nicio hăinuţă :D dar mi-a atras atenţia că n-am termen de comparaţie pe pagină (pentru cine nu stă toată ziua pe Fashion Channel). Aşa că pun şi Calvin Klein, ca să vadă toată lumea că oasele de pe clavicule la vedere nu sunt neapărat o încântare. “Vai de mine, sunt hidoase!” – comentează domnul mai sus menţionat, care observă în plus că nici cameramanul nu zăboveşte prea mult pe corpurile manechinelor, că n-are de ce. Şi mai zice că ar fi trebuit să pun titlul “Elena Mirò, modă pentru femei în viaţă”.








Sursa: puteredefemeie 

**********
Anima

Comentarii

  1. Eleganță, acesta este cuvântul care definește prezentarea. Greu de ales. Albul rămâne, pentru mulți dintre noi, sublimul.

    Zi plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mult mi-a placut! Chiar asa sunt femeile reale...cu forme frumoase pe care hainele stau mult mai bine decat pe acele scanduri :). Eu ma bucur ca sunt cum sunt! pup si am sa mai trec pe la tine cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Te imbratisez Timea, o sa trec si eu pe la tine pentru papa bun:). Esti foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Geanina, bine ne-am regasit! Te imbratisez cu toata iubirea si iti transmit tot ce-i mai bun!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)