Iubitul vine...



...se apropie...


Trezeste-ma Barbate!
cu strigatul nestins de libertate
ce pana la mine razbate
prin tesatura de iluzii si vise
- ce nestiut m-acoperise -
si mi-a deschis ferestrele toate!


Frumoasa adormita am fost
pana cand,
cazut-a in mine prezenta ta ca un fulger
straluminand in mine idealuri ascunse
de care nici  nu stiu cand am uitat...




Si deodata, cu venirea ta,
din umeri cu putere-au izbucnit,
intinse catre tine,
aripile-mi de inger
de-un alb imaculat.

 
Ai dat la perete usile inchise
cu lumina patrunzandu-mi ochii dezveliti,
mi-ai scuturat din plete miile de vise
Lasandu-ma goala
in fata ta
- ingenunchiata-n rugaciune
ca un vas rasfrant -

cuminte desfacut in palma ta,
chemand cu-ntreaga mea fiinta Cerul 
sa ma umple
toata! toata!
cu prezenta Sa.


*********
Anima 

A spune cuiva „Te iubesc” este fals până când tu vei realiza adevărul: 
„Dumnezeu prezent ca iubire în mine este îndrăgostit de iubirea Sa din tine.”


 


Comentarii

  1. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele, din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu magia și dragostea lui. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)