Ce este important pentru tine?



“Un băștinaș american și prietenul lui treceau, în centrul orasului New York, pe lângă Times Square în Manhattan. Era în timpul prânzului și străzile erau pline de oameni. Mașinile claxonau, frânele taxiurilor scârțâiau pe la colțuri, sirenele zornăiau, sunetele orașului erau asurzitoare.

Deodată, băștinașul spune: “Aud un greiere!”

Prietenul său răspunde: “Cum poți să auzi un greiere în gălăgia asta?!”

“Sunt sigur!” a spus el, “am auzit un greiere!”

“E o nebunie,” i-a răspuns prietenul.

Însă el ascultă cu atenție un moment, apoi se îndreptă, traversând strada, spre un ghiveci de ciment, în care creșteau niste plante. S-a uitat în ele și pe sub crengile lor a descoperit un mic greiere.

Amicul său a fost pur și simplu uimit. “E incredibil! Cred că ai urechi supraomenești!”

“Nu”, a spus băștinașul. “Urechile mele nu sunt cu nimic diferite de ale tale. Depinde ce vrei să asculți.”

“Dar nu se poate!” a spus prietenul. “N-aș putea auzi un greier, în așa o gălăgie.”

“Da, într-adevăr,” a venit replica. ” Depinde ce este cu adevărat important pentru tine. Hai să-ți arăt!”

A băgat mâna în buzunar și a scos câteva monede, pe care, în mod discret, le-a scăpat pe trotuar. Atunci, în ciuda zgomotului șoselei aglomerate, care le surzea urechile, au putut observa pe o raza de 20 de metri distanță, fiecare cap întorcându-se să vadă dacă banii căzuți nu erau ai lor.

“Ai înțeles ce vreau să spun?” a întrebat băștinașul american.
“Totul depinde de ce este important pentru tine.”

Această mică povestire primită prin internet m-a impresionat, de aceea v-o trimit și vouă. 




În orele și clipele vieții tale, tu ce vrei să auzi, să vezi, să observi?


Vezi mizeria sau frumusețea? Vezi răul sau binele? Vezi haina /mașina/ casa sau Inima omului?


Ce alegi să trăiești?...

Citeste restul articolului aici 





...Si  inca o poveste ce mi-a placut mult...


Din povestirile lui HENRI GOUGAUD


Painea si hotul


Era odata un hot care suferea din cauza unui grav defect, cel putin pentru cei asemeni lui. Era mereu atras de ceva, dincolo de prada cea mai apropiata. Cauta altceva. Ce? Nu stia nici el sa spuna. Un miracol, o comoara curata, o adevarata lumina plina de pace. Suferea din cauza asta. Nu stia de unde ii venea acea melancolie si traia cu ea asa cum se traieste cu acele iubiri apasatoare care uneori stanjenesc sufletul.

Intr-o seara, cautand o o prada, el patrunse intr-o casa fara aparare. In mijlocul mesei nu era nimic in afara de o paine rotunda in coaja ei. Si cum a ajuns in dreptul ei, painea l-a intrebat:
- Fratele meu, ce cauti tu de fapt?
- Cine a vorbit? intreba hotul.
- Sunt eu, spuse painea. Nu voiai tu un miracol?
- Speram la unul, dar tu ma uimesti.
- Iti vad limpede sufletul trist. Ai vrea sa descoperi in sfarsit ceva ce nu poate fi distrus, sa stii ce este muzica, sa iubesti asa cum stiu eu iubi.
- Tu iubesti pe cei care te mananca? intreba hotul amar si in bataie de joc.
- Cine nu iubeste nu poate hrani. Vrei puterea mea?
- Sigura ca da, ma intereseaza foarte mult.
- Sa stii ca trebuie sa treci prin drumul care a fost si al meu.
- Povesteste-mi, zise hotul.

- Fie ca urechea inimii sa asculte. Am fost mai intai, intr-o zi de toamna, ingropat in pamantul mortilor. Am putrezit. Am dormit multa vreme. Ceva din mine a germinat. M-am simtit renascand. Atunci mi-a venit o dorinta, un elan, un vis din ceruri.

 [...] Intr-o dimineata s-a nascut un fir de iarba. Eram eu, traind, uluit. Aerul albastru, soarele, pasarile, libertatea, ce minune! M-am simtit si mai sus, m-am oferit averselor de ploaie. Am cunoscut acea mandrie a fapturii care crede in eternitate. Au venit primele zile de vara, armata de fier a seceratoarelor, inutilitatea rugaciunilor. Am fost legat, batut, zdrobit, facut praf sub roata, inecat, framantat, aruncat in cuptor si in sfarsit scos din acest infern de jaratic de catre calaul meu. Asa si nu altfel am devenit hranitoare. Am aceasta forta incomparabila de a imi darui forta celor vii. 
 O vrei tu, hotule?
- Nu, pastreaz-o, raspunse omul. Prefer sa raman cu intrebarile mele fara raspuns... Sa iubesti e prea greu. Ziua buna.



Sursa: CaleaFrumusetii 

 

Comentarii

  1. Prima povestioara am publicat-o si eu pe blog, dar pe a doua nu o stiam. Pot sa o public (cu precizarea sursei)? Asa-mi plac pildele! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca da Margeluta! Si pe mine ma inspira foarte tare pildele

    RăspundețiȘtergere
  3. Anima, imi plac asa mult povestioarele de pe blogul tau!!!
    Imi aduc aminte de cea cu femeia care a plantat un bulb de narcisa....superba. Mi-a ramas in cap si nu o pot uita.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te imbratisez si eu! Multumesc mult pentru incurajari si pe langa povestioare pline de inspiratie o sa continuam si Progamul de Infrumusetare

    RăspundețiȘtergere
  5. Si daca tot iti plac povestioarele cu talc ,iti recomand cu mare bucurie "Povestea clopoteilor de vant"
    Eu stiu deja unde ti-ai asezat clopoteii ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Anima simte-te speciala ,pentru ca esti speciala ! Reusesti sa iti extinzi energia feminitatii dincolo de limitele psihologiei!
    Din nevoia si placerea introspectiei te-ai decis sa studiezi psihologia ,avand convingerea ca fericirea,inocenta si feminitatea sunt comori care se pot manifesta numai prin cei care au curajul,perseverenta si vointa necesara .
    De ceva timp pamantesti practic si eu aceasta "joaca ",cum iti place si tie sa-i spui ,si recunosc ca
    este un joc nu numai pentru "premianti".
    M-a preocupat adesea anihilarea suferintei si cauza ei .Cand am inteles ca fericirea este lipsa suferintei ,am constientizat ca suferinta este principalul obstacol in calea evolutiei spirituale .
    Cum te-ai gandit sa-i "feminizam" pe barbati ? Dupa cum stii,lumea este condusa de ei ,pntru ca daca noi,femeile , am fi condus lumea in mod sigur nu erau
    razboaie.Noi nu ne-am fi dat proprii copii ca sa fie "carne de tun" omorandu-se intre ei in lupta, pentru profitul altora.
    Avand in vedere ca copiii de astazi sunt viitorii adulti de maine ,mamele au obligatia sa fie foarte atente la baietii lor ,sa pastreze in ei echilibrul dintre
    masculin si feminin .Copiii cand vin sunt o.k. ,noi parintii ii stricam prin ambitiile noastre absurde.
    Cand vad adolescentii cum cad prada viciilor(fumat,alcool)imi dau seama cat de nefericiti sunt .Suferinta lor este interioara si in curand se va manifesta si asupra "celor dragi" : viitoare sotii ,copii...si uite asa ne invartim in cerc de mii de ani .
    Iti doresc si tie si tuturor celor care citesc acest mesaj ,ca cele mai frumoase ganduri sa va devina certitudine.






    RăspundețiȘtergere
  7. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit adresa de e-mail Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)