Imi pregatesc inima


OMAR AKRAM - Surrender
    

 Imi pregatesc inima !

Am dezbracat-o de zidurile de ceata, care o incercuiau incruntate,
am curatat-o de tepi traumatizanti, care-i patrunsesera adanc in rosul aprins,
i-am pansat ranile, inca nevindecate de timp, cu adiere parfumata de copaci infloriti
si am suflat apoi incet peste ea, asa goala cum o tineam in palmele mele deschise,
respiratia vie a iubirii de tine.


Imi pregatesc inima!

Am vazut, deschizandu-mi mai bine ochii, cateva umbre de indoiala
ce-i susoteau inimii mele, pe la colturile inca neatinse de dragoste,
vorbe grele, cenusii, invidioase pe care le-am imbratisat cu inocenta narciselor,
iar umbrele s-au topit in galben rusinate, lasandu-ma sa ma umplu cu
aerul proaspat al iubirii de tine.


Imi pregatesc inima!

Imbaiata cu atingeri diafane de ingeri ai iubirii,
imbracata cu amprenta profund stralucitoare a sufletului tau,
pulsand multicolor la sarbatoarea indragostirii,
acordata discret cu muzica maiastra a iubirii tale,
inima mea este acum gata sa-ti cuprinda inima si sa se lase in acelasi timp
imbratisata de ea.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)