Update



Dragele mele,

ma gandesc cu drag la voi si faptul ca stiu ca suntem toate impreuna ma motiveaza sa imi fac exercitiile de infrumusetare cu si mai multa bucurie si spor!

 Am fost foarte ocupata datorita unui examen important pentru Accelerated Awakening Academy, unde ma pregatesc ca sa imi vad un vis implinit, acela de a fi facilitator de Cercuri de Inteligenta Inimii. Este ceva foarte frumos, despre care vom mai vorbi. Ce vreau sa va transmit este ca in urmatoarele zile ma voi putea focaliza din nou pe dezvoltarea programului nostru de infrumusetare feminina. Si am multe lucruri pregatite, pe care eu le-am incoroprat deja in viata mea spre armonizare si care au efecte minunate. 

Va rog sa va pregatiti pentru urmatorul pas cumparand din piata un stoc:) de verzituri. A venit primavara si au aparut urizicile, ridichi cu frunze, salata, spanac si tot felul de frunze care mai de care mai verzi si mai fragede. Puteti de asemenea sa va cumparati spirulina, capsule sau sub forma de pudra, daca ii suportati gustul. Va voi povesti in postarea de maine despre ce este vorba, acestea ne vor ajuta foarte,foarte mult sa ne dezintoxicam trupul, sa ni-l modelam si sa eliminam toate imperfectiunile pielii, fara sa mai fie nevoie de fond de ten!


In alta ordine de idei, trebuie sa imi cer scuze, dar cei care administreaza website-ul pe care aveam inscris newsletter-ul Arta-Feminintatii s-au ocupat luna aceasta de modernizarea si imbunatatirea tehnica a site-ului si nu stiu de ce, dar nu mai pot accesa deloc pagina unde il editam. Cand incerc sa ma loghez imi cer adresa de email cu care m-am inscris, dar apoi imi spun ca nu exista niciun utilizator cu aceasta adresa. Ceea ce e foarte urat din partea lor. Daca nu voi reusi sa rezolv problema cu ei va trebui sa gasesc o alta modaliatate de a pastra legatura cu voi si sa ne "mutam". Ceea ce inseamna ca va trebui sa va inscrieti din nou pentru newsletter, cand voi gasi o alta modalitate si o alta "gazda". Le rog pe acelea dintre voi care mi-au trimis si mesaje acolo, la care insa nu am mai avut cum sa raspund, sa imi scrie din nou aici pe blog, la rubrica comentarii, pentru raspunsuri la intrebari  pe tema feminitatii, relatiilor intime sau pentru orice sugestii pe care doriti sa le primiti sau sa le daruiti.



Multumesc mult pentru rabdare si abia astept sa mai imi povestiti despre voi!

**********
Anima

Comentarii

  1. Buna Anima,
    Ma gandeam ca ai putea sa te inscrii la http://roblogfest.ro/.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)