PROGRAM DE INFRUMUSETARE - Invitatie



Dragi femei frumoase si foarte frumoase,

pentru ca astazi este o zi foarte favorabila inceputurilor, m-am hotarat sa incep un program de infrumusetare. Si sa il impartasesc cu voi, cele ce doriti ca si mine sa va desavarsiti feminitatea.

Dupa cum cred ca stiti deja, in urma cu un an si un pic am avut un accident  ce m-a fortat sa stau la pat aproximativ 4 luni, sa reinvat sa merg si sa meditez mai mult asupra misterului vietii :). Pot in sfarsit spune ca nu regret deloc acest accident, sunt chiar recunoscatoare acestei experiente de viata, pentru ca am devenit cu ajutorul sau mai puternica si ceea ce e si mai important, o fiinta mai buna, mai blanda, mai atenta, iar viata mea s-a transformat mult in bine.



Va povestesc aceste lucruri insa pentru ca de 3 luni incoace ma simt in sfarsit bine, ma pot misca din nou usor, nu mai am dureri zilnice, mi-am recapatat intr-o masura destul de mare flexibilitatea si tonusul, aplicand lucruri invatate de-a lungul anilor si care si-au demonstrat cu aceasta ocazie eficacitatea si au reprezentat o adevarata binecuvantare pentru mine. 
Un an si ceva in care m-am putut misca destul de putin isi spune insa cuvantul asupra trupului unei femei si de aceea m-am hotarat sa imi daruiesc un program de infrumusetare. Daca simti nevoia sa faci ceva bun pentru trupul si pentru sufletul tau, daca iti doresti sa fii si mai frumoasa, daca vrei sa elimini celulita -- eu m-am trezit cu destul de multa pe zonele in care am purtat luni de zile corsetul de sustinere (spate, abdomen), dar si pe coapse -- daca vrei o silueta de clepsidra si o minte linistita si clara, daca iti doresti relaxare si o mai mare incredere in sine, un tonus sporit, rezistenta crescuta la efort, o tinuta plina de gratie, o inima mai deschisa si multa armonie in viata si fiinta ta, te invit alaturi de mine in acest program de desavarsire si descoperire a ceea ce este mai frumos in tine, ce te va ajuta sa te apropii de  arhetipul tau de feminitate.


O sa incepem cu 30 de zile de infrumusetare  a trupului, pentru ca trupul este baza noastra in aceasta viata, resursa de forta vitala si instrumentul nostru de manifestare. In aceste luna (de pe 21 februarie pana pe 21 martie) voi posta o data la 2 zile exercitii de tonifiere, posturi yoga de armonizare si modelare a corpului, informatii despre ce e bine sa facem, sa bem, sa manacam, sa gandim si sa iubim.:) Cel mai bine  e sa iubim sa fim sanatoase, asa ca acest program va fi despre sanatate si vindecare (a obiceiurilor mai putin sanatoase), dar si a trupului si sufletului.


Sunt foarte bucuroasa de acest inceput! 




Dupa aceste 30 de zile, in functie de participarea si dorintele voastre, vom continua impreuna acest program, focalizandu-ne pe emotiile, gandurile si idealurile noastre feminine sau vom reveni la articole mai generale, ca cele postate pana acum pe blog.

Daca  va place aceasta idee de a lucra la unison cu alte femei(surori) asupra infrumusetarii noastre interioare si exterioare si v-ati decis sa realizam impreuna acest program, va rog sa lasati un comentariu pe blog in care sa imi impartasiti 

1. asupra caror parti ale trupului doriti sa va focalizati in special ?
2.ce scopuri aveti in ceea ce priveste corpul vostru?

Astfel ne vom cunoaste si voi putea adapta programul si in functie de necesitatile voastre. Daca preferati sa va pastrati anonimatul, puteti alege un pseudonim, important este sa comunicam cat mai liber si deschis.


Scopul meu este ca in aceste 30 de zile sa incep procesul de modelare in special a zonei taliei si abdomenului si sa elimin celulita. Doresc sa fac aceasta intr-un mod care sa fie atat eficient, cat si placut si feminin, astfel incat ceea ce fac pentru corp sa se reflecte in mod egal si asupra sanatatii si armoniei mintii, sufletului si spiritului meu. Sunt pro actiuni sanatoase ce echilibreaza, pro informatii si actiuni inteligente, holistice si documentate, condensate ca timp si focalizate si sunt impotriva antrenamentelor agresive si epuizante, care inaspresc si care nu tin cont de faptul ca fiinta umana este un tot unitar-- trup, minte, suflet. Vreau ca feminitatea mea sa sporeasca si mai mult in urma acestor actiuni binefacatoare. Vreau sa fiu sanatoasa, frumoasa, tonica si plina de viata. Vreau sa vibrez de sanatate si sa stralucesc de frumusete.

In termeni concreti :

a) pentru inceput, vreau sa fiu capabila la sfarsitul acestor 30 de zile sa fac 7 flotari, sa alerg 20 de minute neintrerupt (acum abia pot 3:) si ca centimetrul sa imi arate 5-6 cm in minus in jurul taliei.
b) sa pot intampina vara cu bucurie, sa ma simt bine pe plaja si sa fiu multumita si incantata de forma trupului meu.
c)vreau ca rezistenta mea fizica sa creasca atat de mult incat sa pot din nou sa urc muntele si sa tin pasul cu iubitul meu.
d) sa pot realiza din nou flexii pe spate (acum, dupa recuperare, ma pot apleca doar in fata) si sa dansez.
e) sa imi creasca sanii de la cupa B la cupa C, pentru ca am solduri frumoase si imi place foarte mult contrastul dintre talia mea si bazin, dar imi doresc aceeasi "arcuire" minunata intre talie si sani.

Unele dintre acestea se vor realiza in ceva mai mult de 30 de zile, dar bazele vor fi puse acum. 


Doresc ca acest program sa fie accesibil tuturor femeilor care se afla in aceeasi situatie ca mine, avand destul de recuperat in ceea ce priveste tonusul muscular, flexibilitatea, rezistenta , indiferent de limita de varsta sau de kilograme. 
Exista pentru fiecare dintre noi o sansa, iar sansa este in noi. Exista in noi toate aspiratia de a recrea Frumusetea dintai si forta noastra transformatoare va veni chiar de la aceea care sustine manifestarea feminina, modelul nostru de feminitate, "cea" din care toate facem parte, Eternul Feminin. Cand femeile se unesc in actiuni benefice Ea este accesata si transformarile se produc cu o eficacitate si viteza miraculoase, dupa cum cu siguranta vom constata "pe viu".:)


Dragi femei de toate varstele si formele, ce va doriti fiecare dintre voi sa armonizati in trupul vostru si care sunt scopurile voastre definite in termeni masurabili, care va motiveaza cu adevarat?

**********
Anima



(                                              (  la 3 luni dupa accident, scotandu-mi corsetul de printesa la soare:)

Comentarii

  1. O idee minunata! Mult succes si astept si eu cu interes propunerile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi, I am the owner of a Photography blog photographymc.blogspot.com

    I'd like to exchange links with you. I added your blog to my Favorites!

    Pay me a visit and let me know with a comment on the blog what you think about it.

    P.s.

    There's something you may be interested in, on my blog started a free online photography course, that includes over 200 lessons at this link: Free online Digital Photography Course

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Aseara am descoperit acest blog si sunt forte incatata de ceea ce am descoperit in el!
    Si fiinta mea are nevoie de o schimbare, o sa urmaresc si o sa urmez cu drag exercitiile pe care le vei propune!
    Iti multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult,Anima!Esti minunata ca doresti sa ne ajuti.Actele mele arata ca am depasit 50 de ani,am suferit un accident cu trei ani in urma si acum sunt recunoscatoare,
    pentru ca m-am schimbat mult in bine.Am reinvatat si eu sa merg in timp de sase luni.
    Exercitiile pentru abdomen,solduri si coapse,sunt necesare acum pentru mine.Initiativa ta este de admirat si ma altatur cu mare bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Marko
    Very nice offer, thank you, i'd love a free photography course, i'm in! And of course we can exchange links, i'm honoured

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristina, sunt foarte bucuroasa sa te avem alaturi, imi e din ce in ce mai drag programul acesta acum ca si alte femei il gasesc necesar. Eu va voi darui tot ceea ce aplic pe mine si a dat rezultate, cu cea mai mare bucurie

    RăspundețiȘtergere
  7. Anita, e incredibil cat de multe lucruri avem in comun! Ma bucur mult s ate stiu aici, pe baricadele pline d eflori ale transformarii feminine!:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma inscriu si eu :)
    Am probleme cu spatele si flexibilitatea bazinului. Si as vrea sa ma ingras putin. Abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Anima, ma bucur ca ne propui un astfel de program cred ca toate femeile trebuie sa-si descopere si sa-si amplifice feminitatea. pentru asta trebuie sa avem o motivatie puternica. Ma voi alatura si eu acestei echipe si sper sa fiu consecventa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dragi femei care doriti sa participati la acest program de infrumusetare, m-a rugat Anima sa va scriu ca are ceva probleme cu internetul(de aceea nu a mai dat nici un raspuns de cateva zile) si ca imediat ce se va remedia situatia va posta "primul pas". Succes tuturor si sa dea Dumnezeu sa ne atingem telurile divin integrate pe care ni le propunem!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragi femei frumoase, care doriti sa fiti si mai frumoase si mai armonioase, m-a rugat Anima sa va scriu ca are ceva probleme cu internetul, de aceea nu a mai scris de ceva vreme; cum se va remedia situatia cum va reveni cu "primul pas". Succes tuturor! Sa dea Dumnezeu sa reusim!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragi femei frumoase, care doriti sa fiti si mai frumoase si mai armonioase, m-a rugat Anima sa va scriu ca are ceva probleme cu internetul, de aceea nu a mai scris de ceva vreme; cum se va remedia situatia cum va reveni cu "primul pas". Succes tuturor! Sa dea Dumnezeu sa reusim impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma alatur si eu.
    Pentru toata munca depusa si pentru tot ce ne daruiesti primeste recunostinta si pretuirea mea.
    Iti multumesc din suflet
    Adamaris

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti urmaresc blogul de mai multa vreme si tin sa-ti multumesc pentru ca esti o sursa de inspioratie si motivare pentru mine. Ma alatur programului: eu urmaresc tonifiere, flexibilitate si cresterea sanilor, dar bine-nteles o sa abordez acest program ca un tot unitar:minte, suflet, trup. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Alba, bine ai venit!
    Avem solutii minunate pentru tonifiere, flexibilitate si cresterea sanilor, incepem dimineata la prima ora, soarele abia asteapta sa ne zambeasca!

    RăspundețiȘtergere
  16. Internetul meu s-a hotarat sa mearga bine din nou, asa ca dupa marea sarbatoare din ziua de azi(8martie) maine dimineata vom realiza raportarea la arhetip, apoi exercitiul caprioarei. Cititi blogul ca sa vedeti ce, cum si de ce.:)

    Succes si sa ne fie cu folos, dragi caprioare!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)