I look to You - o melodie pentru momentele grele



 Ador aceasta melodie!
Exista momente cand regretele ne infioara inima, momente in care ne simtim in situatii fara iesire..si totusi, cand toate drumurile par inchise, mai exista o cale: in sus. 
Atunci cand picioarele ni se impleticesc pe pamant, cerul e tot acolo, deasupra, gata sa isi trimita lumina. Asteapta doar, infinit rabdator, sa ne intoarcem privirea spre el. Si inima. Precum copiii ce isi striga mama atunci cand sunt speriati, putem alerga intotdeauna in bratele iubitoare ale cerului, atunci cand ne doare, abandonandu-ne cu increderea ca cineva, acolo sus, ne iubeste. 
Poate tocmai pentru ca a trecut prin atatea momente de cumpana in viata ei, Withney Huston transmite mai mult decat simple cuvinte cantand aceasta melodie. Imi misca inima.

Privesc spre Tine

Pe masura ce ma plec,
Ceruri, ascultati-ma,
Sunt pierduta fara un scop,
Dupa ce am renuntat la tot.

Furtunile iernii au sosit
Si mi-au intunecat soarele.
Dupa toate prin cate-am trecut
Catre cine  sa ma mai indrept pe-acest pamant?

Imi intorc privirea catre Tine,
Spre Tine privesc,
Si cand toate puterile mele s-au dus, 
Doar prin Tine pot fi puternica.

Imi intorc privirea catre Tine,
Spre Tine privesc,
Si cand toate melodiile s-au dus,
doar in Tine aud un cantec.
Imi intorc privirea catre Tine.

Sunt aproape sa-mi pierd rasuflarea,
Nu mai pot duce nici o lupta,
Scufundandu-ma, fara sa ma mai pot ridica,
Cautand acea usa deschisa.

Si fiecare drum pe care am apucat
A dus la regrete,
Si nu stiu daca voi reusi,
Nu mai pot sa fac altceva decat sa imi inalt (spre cer) privirea.

Imi intorc privirea catre Tine,
Spre Tine privesc,
Si cand toate puterile mele s-au dus, 
Prin Tine pot fi puternica.

Imi intorc privirea catre Tine,
Spre Tine privesc,
Si cand toate melodiile s-au dus,
doar in Tine aud un cantec.
Imi intorc privirea catre Tine.

Hotarele mele s-au daramat, zidurile mele
S-au rostogolit peste mine.
Ploaia cade, rasunand precum infrangerea,
Am nevoie de Tine pentru a ma elibera.

Du-ma departe de lupta aceasta,
Am nevoie de Tine, straluceste asupra mea!

Imi intorc privirea catre Tine,
Spre Tine privesc,
Si cand toate puterile mele s-au dus, 
Prin Tine pot fi puternica.

Imi intorc privirea catre Tine,
Spre Tine privesc,
Si cand toate melodiile s-au dus,
doar in Tine aud un cantec.
Imi intorc privirea catre Tine.
(traducere: Anima )

Este superb acest cantec si cred ca fiecare dintre noi a cunoscut, la un moment dat neputinta si singuratatea, pentru a regasi apoi licarirea sperantei si astfel ca poate canta, alaturi de Whitney, din toata inima.

Imi amintesc toate momentele in care am gasit acolo sus, o noua cale. Imi amintesc lumina care s-a coborat ca un balsam peste suflet. Imi amintesc din nou si din nou, ca nu suntem niciodata singuri. Imi amintesc ca sunt copil.
Viata ne prinde si ne credem deodata oameni mari, prinsi in probleme serioase, cu mari responsabilitati . Uitam ca nu suntem aici pentru a face, nici pentru a avea, ci doar pentru a fi.
Dar cand ma uit in sus, la cer, imi amintesc ca sunt copil, doar un copil in Jocul Vietii si al devenirii. Opresc filmul plin de peripetii ce ruleaza pe ecranul mintii mele si urmaresc ca intr-un joc, lumina. Urcand pe firul luminii ce strabate prin lentila, in spatele proiectorului gasesc Iubirea care creeaza totul, care iarta totul, care poate totul. "Cineva" foarte drag ma duce in brate, Acasa, in inima Lui.

**********
Anima

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)