Viata de femeie - o viata de fericire aleasa


...O fericirea aleasa constient cu alte cuvinte, aleasa ca mod de viata si ca modalitate de a mentine sufletul treaz si inima deschisa, gandurile pure si increderea in puterea Binelui de a triumfa mereu:

   
 
Vreau să vorbesc puțin despre ultima tendință pe care am descoperit-o la câteva persoane cu care am intrat în contact în ultimul timp. O tendință extraordinar de interesantă.
      Îmi place să fiu fericită. Și urmăresc să fiu fericită mereu, pentru că ador să fiu fericită! Ador să zâmbesc și o fac cât de des pot!
     Acum să vă împărtășesc care e una dintre atitudinile pe care le au unii oameni atunci când mă văd zâmbind mereu: "Nu, eu îmi trăiesc viața! Eu știu ce înseamnă viața! Viața mea e reală! ", ca și cum mi-ar spune că viața mea e ireală, că eu nu îmi trăiesc viața! Iar întrebarea mea e următoarea: dacă eu nu sunt tristă, dacă aleg in fiecare clipă din existența mea să nu mă plâng de probleme, nu îmi trăiesc viața? A-ți trăi viața înseamnă să suferi? Pot măsura intensitatea cu care îmi trăiesc viața prin prisma clipelor de tristețe?
    Iar apoi, aceleași ființe, mă anunță: " O să vezi tu ce lecții o să-ți dea viața asta! O să cobori cu picioarele pe pământ!". Eu sunt sigură de faptul că viața mea îmi va da mii de lecții! Mi-a dat deja! Faptul că eu aleg să fiu fericită nu înseamnă că am fost ținută în puf până acum!!! Înseamnă că am avut mii de motive să fiu tristă, dar miliarde de motive să-mi doresc să reușesc, să fiu fericită, să dăruiesc și altora din fericirea mea!

Nu sunt cu capul în nori pentru că aleg să fiu fericită! Sunt cu picioarele adânc înfipte în pământ și cu atenția strict îndreptată spre sufletul meu! Și fac alegeri...clipă de clipă!
     Și știu sigur că în suflet fiecare om își dorește să fie mai bun, să trăiască mai bine, să aibă mai mult curaj, să fie liber... numai că a acoperit-o cu tot felul de frustrări și neîncrederi.
    S-a uitat să se acorde atenție sufletului... care așteaptă de ani să ne îndreptăm privirea spre el... 

Sursa: http://cuvintesiculori.blogspot.com/
*********
Anima
Multe mulumiri Loredanei pentru aceste cuvinte foarte inspirate.. 

Comentarii

  1. Draga Anima,simt atat de bine ceea ce spui!Sunt cu zambetul pe buze cand intalnesc oameni cunoscuti,cand vad oameni ce isi exprima iubirea,cand vad copiii ce traiesc clipa cu sufletul deschis.De multe ori am fost inteleasa gresit,mai ales de unii asa zisi barbati.Imi place cand cineva ma intreaba daca sunt trista,cand ma vede fara zambet pe fata.Uneori sunt ingandurata,insa sufletul este fericit ca traiesc in iubire.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)