Magicianul si Pasarea maiastra dintr-o fata

  

"Te simt ca pe o pasare care a fost ranita si care abia acum realizeaza ca are aripi de aur", spuse magicianul mangaind parul fetei.


"Nu neaparat ranita, cat incatusata",
a raspuns fata."Incatusata intr-o poveste pe care si-a spus-o, pe care apoi a crezut-o si care nu ii facea bine, caci nu era reala."

"Inteleg."

"Dar iubesc realitatea cu tot ce mi-a daruit ea"  adauga soptit fata marea ei taina. "Este in toate ceva atat de duios...
Ca un cantec care mi-a modelat sufletul, chiar de a fost necesar sa si cresteze ca un  cutit uneori. Simt cum sunt framantata de mainile divine, care sunt vii...si... aceasta Viata din toate este sfanta pentru mine."

"Te inteleg perfect. Nu-i asa ca uneori te uiti in trecutul vietii tale si multumesti lui Dumnezeu ca ai avut rabdare sa isi faca munca Lui ?..."
o intreba zambind in barba alba.

"Ii multumesc ca m-a invatat sa iubesc ca vrea sa isi faca munca prin mine. Mult timp am crezut ca sunt singura, eu si atat, intr-o lume straina. Parca am stat chircita, inchisa in jurul comorilor din fiinta mea, crezand ca astfel le voi proteja.  Acum  imi destind fiecare pana pe rand...privesc cu uimire curcubeul de culori nascut din aceste deschideri....desi inca nu simt ca mi-am dat drumul la zbor...Dar am rabdare; sa ma relaxez;  si sa imi revelez cine sunt."

Si fata isi destinse aripile, deschizand larg zborul luminos al Pasarii Maiastre. 




*********
Anima

Poţi să-ţi vindeci viaţa from Kamala Queen on Vimeo.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)