Respirand sub atingerea Ta





In norul care alearga

trecand,

ramanand un cer,



In lumina strecurata pana la mine


prin sita ochilor intredeschisi ,



In copacii nemiscati de acasa,
care si-au gasit locul lor,


In saruturile iubirii
si 
in imbratisarile inimii,


In palme matasos alunecande 
pe oglinda trupurilor,


In tacerea fina
din sarut, din atingeri,
din copaci si din cer


Pe Tine
Te caut.

Pe Tine 
Te chem.

si 
Te cer.






Scanteind in noaptea sufletului meu,


Tu

Ma privesti


dansand printre furtuni,


prin lupte si victorii, infrangeri si minuni, 


cu parul ravasit de rasuflarea rece-a lumii


si ochi intrebatori ca rotunjimea lunii,


cautandu-ti in toate ritmul,
cu lacrimi sau cu zambete in glas,
avantandu-ma in dans pentru tine
urmarind sa acordez pasul meu cu-al tau pas.



Dansez in tumult cautandu-ti tacerea.


 ...



Tu



Ma privesti


respirand

in interiorul Tau...



  o adiere vie sunt,


sfasiind in pas de dans fasiile de ceata,
aruncandu-ma in dansul tau cu respiratia taiata;
Fascinata
de ce desfasori la picioarele mele:
atatea apovesti si filme-n alb-negru si scene de viata;


Dansez

si

TU

Ma privesti 
cum Te privesc
fara sa vad
ca esti Aici
si ma privesti.


Tacut,

ma iubesti.


*********
Anima


Nu poți să te uiți la tine, poți numai să privești dinspre tine, fiindcă tu însuți nu poți fi un obiect pe care îl vezi, nu există doi de „Tu”. Poți să privești spre ideea pe care o ai despre tine, dar despre ceea ce ești nu poți să vezi, pentru că nu este un obiect. Toate lucrurile au emanat dinspre interiorul lui, dar el nu este o emanație, nu este ceva, nu este un efect, ceea ce ești nu este aceasta.”

„Este important să faci diferența dintre sinele tău și transformările care se întâmplă în tine.”



"

Comentarii

  1. Parcurgând acest poem ,am întâlnit sublimul la el acasă!
    Felicitări!
    Îţi doresc o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. am simtit multa intimitate intre sufletul feminin si Dumnezeu citind aceasta poezie. mi-am adus aminte ca atunci cand eram mica, parintii ma invatau ca o sa cresc mare si o sa vad ca ajutorul lui Dumnezeu nu va veni cu fanfara, cu tam-tam ci o sa vad eu ca va veni gratia divina ca o soapta, ca o adiere, ca o mangaiere fina, nevazuta dar ce poate fi recunoscuta imediat de INIMA

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)