Chemarea Femeii







Deschide-ma si intra...

sub piele

am trandafiri... 



nectar suav
de iubire
am adunat pentru tine
in cupa de aur a inimii pline.



Apropie-te-ncet
si deschide-mi
cu o singura miscare

a mainilor tale
adoratoare

Inima. 



Da, e periculos de adanca
si...
stiu... nu e ceva obisnuit..


caci te chem spre o lume aproape de vis;
 
In zilele noastre  
romantismul pare inutil si desuet,
inflacararea mult prea aprinsa,
inima un taram interzis.


Cheile adoratiei 
au fost pe-ascuns inchise
in indepartate sertare..
si sunt acoperite de praf de uitare..



Stiu,
aproape nimeni nu mai crede
in 
puterea trandafirilor
de a deschide femeia, 



in
puterea Femeii
de a deschide cerul


in 
puterea cerului 
de a trai pe pamant prin 
Barbat.


...dar...
sa uitam cA lumea a uitat;

Si sa ne amintim...
zborul larg al bratelor deschise
si inchise in jurul unui trup 
adorat,


parfumul suav al trandafirilor,
ecoul cel adanc al amintirilor
tuturor iubirilor
pe care le-am trait,


si cum ne-au binecuvantat...

caci ne-au adus
Aici,
Acum.

Invatandu-ne, treapta cu treapta,
fior cu fior,
Taina intalnirii
intre
Barbat si Femeie,
de neexprimat...

...Intalnire-ntre stele...



Spatiu cosmic


de trandafiri parfumat.

 *********
 Anima

Comentarii

  1. Superbe versuri, atat de adanci..multumesc Anima! >D<

    RăspundețiȘtergere
  2. A inceput ca un joc...
    Un joc in care ne-am deschis,
    in care m-ai deschis si te-am deschis
    asa cum nu credeam ca se pot deschide porti ale sufletului.
    Si mi-ai adus aminte de locuri de mult uitate,
    de visul meu de a ma pierde in nesfarsit
    de atingerea magica a doua suflete
    treziti in intimitate dintr-un dor nemarginit.
    M-am scufundat
    in adancul sufletului tau de Femeie
    m-am inecat
    imbratisat in deliciul bratelor tale
    pentru a ma naste si renaste Barbat.
    Si am gasit petale de trandafiri sub pielea ta
    si nectar suav de iubire in cupa inimii tale...
    Si am descoperit magia femeii
    de a deshide Cerul.
    A inceput ca un joc...
    Un joc in doi in care ne-am pierdut incet si inocent,
    ne-am pierdut fiecare pentru a ne regasi in celalalt,
    pentru a ne regasi barbat si femeie, femeie si barbat
    nici unul si amandoi in acelasi timp,
    topiti unul in celalalt si in Dumnezeu
    in Aici si Acum si dincolo de el.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)