Pentru Anita si Sufletul ei pereche


Fie ca iubirea voastra sa uneasca Cerul si Pamantul si fie ca inima ta, prin iubire, sa cuprinda Totul

*********


Doamne,
da-mi o inima care bate cu al tau puls,
Da-mi o inima care canta muzica ta,
Da-mi o inima care-ti danseaza primavara.

O inima unita cu pamantul, cu oceanul,
cu stelele si luminile,
cu serpii, cu pasarile colibri,
cu vulturii, cu jaguarii.
O inima care leaga estul si vestul,
nordul cu sudul,
viitorul si trecutul,
pritr-un pod 
numit
Acum.

O inima care sa dea si sa primeasca,
armonie, ritm si iubire,
rasete,  impartasite cu toti.


Doamne drag,
Da-mi o inima cu care sa pretuiesc, sa onorez,
sa impart viata cu toata creatia ta,
Da-mi o inima plina ochi sau goala de tot,
dar niciodata doar asa-si-asa, pe jumatate.
Da-mi o inima care sa poata cuprinde in ea toata iubirea pe care-o port in mine...
pentru tine, pentru mine insami, pentru el, pentru familia mea,
pentru prieteni, pentru toti necunoscutii pe care ii voi intalni,
pentru toti cei pierduti, pentru toti cei uitati...


Da-mi o inima,
sa danseze primavara,
sa ramana in iubire 
mereu
orice ar fi,
sa se increada si sa fie incredintata
ca voi fi cu sufletul meu geaman
pentru totdeauna.


Draga Dumnezeule,
te rog da-mi o inima
in a carei oglinda
sa te contempli.

autoare: © Serena Devi


**********


Dear God,
give me a heart, beats with your pulse,
Give me a heart, sings your song,
Give me a heart, dances in your spring.
A heart, connected with earth, ocean,
stars and lights,
connected with serpents, hummingbirds,
eagles and jaguars.
A heart, to link west to east,
north to south,
to link, past to future,
on a bridge called Now.
A heart, to give and take,
harmony, rhythm and love,
laugh and sharing with all.
Dear God,
Give me a heart, to cherish, to honor,
to share life with all creation,
Give me a heart, full or empty
but never half and half.
give me a heart, that could hold
the love I carry inside…
For you, for myself, for my family,
for my friends, for all strangers that I will meet,
For all the lost ones, for all the forgotten ones…
Give me a heart,
to dance in spring,
To hold on love, no matter what,
and trust and believe
I will be with my twin
in this lifetime.
Dear God,
give me the heart
that in her reflection,
you see
Yourself.

© Serena Devi, here, at home, on earth … March 2011

 Sursa: http://serenadevi.wordpress.com/

************
Anima

MIKE OLDFIELD - MOONLIGHT SHADOW


(imagini - Josephine Wall)

Comentarii

  1. Multumesc mult,ANIMA!!! :)
    Sufletul tau ales,frumos si luminos,
    ma linisteste si imi confirma ca
    viata merita a fi traita cu iubire.
    Te imbratisez cu drag!>:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)