Your new girlfriend


It's hard
to remember how it felt before
Now i've found the love of my life..
Passed things get more comfortable
Everything is going right..

We have changed but we're still the same....


And after all the obstacles
It's good to see you now with someone else

And it's such a miracle that you and me are still good "friends"





LOVE NEVER DIES 

*******************
Anima


O relatie care are o anumita profunzime si intensitate ne va strapunge inevitabil scutul de aparare, expunandu-ne cele mai delicate si sensibile locuri, facandu-ne sa ne simtim vulnerabili la propriu, adica “usor de ranit”. [..]
In functie de cum ne raportam la suferinta din iubire ea poate conduce intr-una din doua directii opuse. Daca o privim ca pe o amenintare, ceva ce vrem sa evitam cu orice pret, vom incerca sa o acoperim cu petice, sa o tinem ascunsa. Dupa o vreme insa, peticele asumate ne astupa sensibilitatea si capacitatea de a iubi liber.
Daca insa invatam sa ne folosim de suferinta, ea poate deveni un ajutor inestimabil si o calauza .
[..]
In realitate inima nu se poate frange niciodata, fiindca e deja moale si receptiva. Ce se frange si se deschide defapt este carapacea de aparare din jurul inimii, pe care am construit-o ca sa ne protejam miezul moale, unde ne simtim cem mai profund afectati de viata. Cand el e expus, simtim prezenta vie a realitatii ca niciodata pana atunci.
[..]
Cand inima iese din carapacea de protectie pe care am construit-o in jurul ei si cand ne debarasam de imaginile ideale despre cum ar trebui sa fie o relatie, e posibil sa ne simtim goi. Insa tocmai in aceasta goliciune gustam natura esentiala a existentei noastre.

*************************
(Calatoria inimii – John Welwood)



Comentarii

  1. Trebuie sa mergi pana la capatul lucrurilor caci numai acolo invelisul crapa si adevarul iese la iveala, dupa cum numai la capatul puterilor si al intregii tale fiinte ai, poate, sansa de-a afla cine esti. Aceasta e dedicatia scrisa pe o care primita de la un fost iubit de-al meu care acum imi este foarte bun prieten si vecin :). Pe atunci nu intelegeam mesajul si dedicatia lui, dar cu trecerea timpului ea e din ce in ce mai clara in inima mea. Citind articolul de azi, mi-am adus aminte de citat si am redeschis cartea, copiindu-va,tie dulce Anima si dragilor cititori ai blogului Arta Feminitatii

    RăspundețiȘtergere
  2. si...citind articolul tau de azi, mi-am amintit de ce mi-ai povestit acum cativa ani. ca ...Intr-o zi un tanar s-a oprit in mijlocul targului si a inceput sa tipe ca are cel mai frumos suflet din tot orasul. Oamenii au inceput sa se stranga unul cate unul in jurul tanarului sa ii priveasca inima. Intr-adevar inima baiatului era perfecta. Nu exista absolut nici o crapatura sau nici un semn pe suprafata acesteia.
    Toata lumea a ramas profund surprinsa si au cazut de acord ca tanarul are cea mai frumoasa inima din cate s-au pomenit. Baiatul era foarte mandru si a inceput sa tipe si mai aprig laudandu-si inima.
    Deodata un batranel a pasit afara din multime si a zis:
    "Inima ta nu poate fi la fel de frumoasa ca a mea"
    Lumea s-a uitat la inima batranului. Ea batea foarte tare, era plina de zgarieturi, de rani si alte imperfectiuni. Se vedea ca unele fragmente din inima batranului au fost rupte si inlocuite cu fragmente din alte inimi si chiar in unele locuri lipseau bucati intregi din aceasta.
    Lumea a ramas uimita: "Cum poate sa zica asa ceva?", se gandeau ei. Tanarul s-a uitat la inima batranului si a inceput sa rada:"Cred ca glumesti" a zis el, "Cum poti sa iti compari inima mea cu a ta mosule? , A mea e perfecta iar a ta e plina de rani"
    "Da" a zis batranul, "a ta este perfecta ca aspect dar eu nu as da inima mea pe a ta. Vezi tu fiecare rana reprezinta o persoana caruia i-am daruit dragostea mea. Am rupt o bucata din inima mea si le-am daruit-o lor iar unii dintre ei la randul lor au rupt o bucata din inima lor si mi-au dat-o mie ca sa umplu golurile lasate. Am insa si gauri in inima mea. Oferind dragostea unei persoane inseamna asumarea unui risc. Cu toate ca aceste gauri sunt dureroase ele vor ramane neacoperite amintindu-mi de dragostea pe care le-am purtat-o acelor persoane, si sper ca o data se vor intoarce si vor acoperi spatiile goale pe care le-au lasat. Acum tinere vezi care este frumusetea adevarata a sufletului meu?"
    Tanarul statea inmarmurit cu lacrimile care ii curgeau pe obraji. S-a indreptat catre batranel, a rupt din inima sa neteda si frumoasa o bucata si i-a acoperit cu mainile tremurande o gaura pe care batranul o avea in inima. Batranul a rupt la randul sau o bucata din inima sa plina de rani si i-a oferit-o tanarului ca sa isi umple rana. Bucata din inima batranului a acoperit gaura tanarului dar se vedeau marginile locului unde rana a fost produsa.
    Tanarul si-a privit inima. Nu mai era perfecta ca inainte dar era mai frumoasa ca niciodata pentru ca dragostea din inima batranului a patruns in sufletul sau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca mi-ai amintit aceasta minunat de graitoare poveste despre inimile cu adevarat bogate. Iubesc toate inscrisurile iubirii de pe inima mea

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)