Urgenta


Astazi [...] ma intreb cum traiesc eu si multe alte persoane din jurul meu….urgent,prin graba,nerabdare.

Urgent…graba…nerabdarea…prin astea traim noi,zi de zi pe parcursul vietii noastre agitate.Dar o urgent,ma gandesc ca poate sa fie si atunci cand trebuie sa faci o pauza in viata ta si macar pentru un moment sa te privesti …. sa te intrebi ce importanta are tot ce fac ?eu ma intreb de ceva vreme si tot nu am aflat raspunsul…inca.Bunul meu prieten Cezar mi-a povestit asa de frumos cum se bucura de natura ,cum priveste copacii,florile,iarba si se bucura de viata.Si aceste lucruri sunt urgente …de ce sa lasi ce e frumos sa treaca neobservat pe langa tine….asa ca e placut sa te plimbi pe strada ,sa-ti ridici privirea, sa-ti intorci capul,si sa privesti in jurul tau, copacii,florile si oamenii…care sunt cei mai importanti.
Mai poate veni momentul cand uiti de tine…atunci este urgent …pentru ca trebuie sa te simti viu cu trupul tau si cu sufletul tau,sa-ti vezi bratele,picioarele,corpul,nu in ultimul rand inteligenta  (si inima) ta ….adica viata!






Multi dintre noi pleaca de pe acest pamant lasand neterminate …..lucrurile care intr-adevar erau urgente; cred ca este modul cel mai urat (de a parasi aceata lume) si totusi... sa ne intrebam care sunt cele mai urgente probleme  pe care trebuie sa le rezolvam…(uitand exact de suflet) .
Ce sa facem (mai bun) decat sa fim mai umani ? daca se poate…este o urgenta in zilele noastre!


Iubirea… (a devenit, paradoxal), tabu pentru noi oamenii; eu nu stiu cand am spus ultima oara ”te iubesc”,...dar  asta este urgent …sa le spui oamenilor din jurul tau ca i iubesti astazi..nu in alta zi.


Si asa m-am trezit zilele trecute intr-o dimineata,am privit rasaritul,am simtit caldura si apoi am multumit lui Dumnezeu ca  traiesc [...]

Autoare: Adryy
Sursa:  http://stefanadriana.wordpress.com/

Comentarii

  1. Sunt de acord cu faptul ca uneori uitam cat de necesar este sa traim cu toate simturile deschise si sa iubim fiecare clipa de viata.Avem de rezolvat urgentele,uitand sa traim in prezent,in aceasta lume frumoasa.
    Soarele rasare in fiecare zi si este bine sa ne bucuram ca primim energia lui si iubirea ce o daruieste lumii.
    Cu recunostinta si iubire,Anita!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)