De vorba cu Dumnezeu



M-a intrebat o femeie frumoasa cum fac eu sa imi amintesc de Dumnezeu.. E un subiect atat de intim, de delicat si de misterios incat, din timiditate poate, am ezitat sa raspund..
Este totusi o intrebare importanta si foarte frumoasa, inocenta si profunda in acelasi timp, asa ca deschid acum, cu maini tremurande, infiorate, fereastra inimii , pentru a ma lasa privita o clipa acolo unde in spatele voalurilor de taina si tacere, vorbesc si eu cu Dumnezeu.



Recunosc ca mi-ar placea sa vorbesc mai des cu El, mai ales sa ii cer si sa-i ascult sfatul, de care uneori mai uit, ca un copil rebel...Exista insa  dese momente de conversatie spontana, vie, caci inima mea vorbeste ea, din preaplin de incantare, cu Dumnezeu - asa cum o fetita mica pupa obrajii parintilor ce o-ngrijesc.


Il simt adesea , il simt mai mereu pe Dumnezeu avand grija de mine, purtandu-ma prin viata in palmele lui.


Cel mai usor imi amintesc de Doamne Doamne atunci cand ma bucur -si de aceea sunt atenta si ma bucur mai tot timpul.



Ma bucur pentru ca sunt atenta la frumusetile vietii - de la sclipirile naturii la vocile prietenilor si de la glasurile care ma invata la glasul care cu iubire ma rasfata:).






Fiind bucuroasa ca e soare afara ori ca ploua frenetic sau ninge paradisiac si copilareste, ca mancarea e gustoasa, ca iubitul ma priveste in ochi cu dragoste, ca ma primesc brate calde, ca incepe o noua zi, ca viata e plina si ca respir inca o data, ca fac dragoste si sunt topita in iubire, ca primesc lectii de (la) viata - ma urca bucuria singura pana la Cer parca si atunci, privind lucrurile, oamenii - aud vocea lui Dumnezeu.. si nu am cum sa nu ii raspund cu recunostinta, spontan.


Preaplin de bucurie si recunostinta se revarsa, ca apa unui izvor ce tasneste din pamant, din inima mea.





Voi cum va amintiti si cum vorbiti cel mai adesea cu Dumnezeu?

Comentarii

  1. O postare frumoasa. Iti pot spune ca fara ajutorul lui Dumnezeu nu puteam sa fac fata grelelor incercari de anul trecut. Dumnezeu mi-a dat zile si, in prezent, ma bucur de viata alaturi de familia mea.
    Cu Dumnezeu comunicam in permanenta prin tot ceea ce facem si gandim.
    O seara placuta!
    Ema

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru raspuns, Ema! Ma bucura mult oricand descopar femei ce traiesc cu recunostinta in inima, femei ce il simt pe Dumnezeu in viata de zi cu zi.
    Ma bucur mult si ca ai reusit sa treci cu bine incercarile vietii si iti doresc sa primesti in dar tot ce e mai bun, mai frumos, mai inaltator si implinitor de la Doamne Doamne.
    Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am simtit cel mai intens pe Dumnezeu in momentul in care eram pe pragul disperarii si vroiam sa imi iau viata. Era un anume sentiment ca sunt trasa de ambele maini, demonii ma trageau intr-o parte de un brat iar Dumnezeu ma TINEA DE CELALALT BRAT SI MA INALTA, MA RIDICA SI MA AJUTA SA VAD PERSPECTIVELE, PORTILE ce pana atunci mi se pareau inchise cu lacate. In momentul in care am ales sa IL iau si eu de brat pe Dumnezeu si sa merg cu El in directia in care ma ghida, parca m-am nascut inca odata in viata si din acel moment pasim impreuna, din acel moment am inceput sa simt CA TRAIESC CU ADEVARAT. Sunt momente cand ma indepartez de El sau uit pe unde sunt, dar exista acea stare ca sunt totusi PE STRADA LUI, la adresa corecta unde El ma astepata sa ma reintorc acasa clipsa de clipa, zi de zi. Si cand imi intorc fata spre el, sunt 2 brate larg deschise ce ma primesc mereu cu iubire si ma ridica. asta numesc eu fericire acum si pentru asta am ales SA TRAIESC......

    RăspundețiȘtergere
  4. Nimic fara D-zeu,ma bucur ca simti asta,uite ca deja mi-ai devenit foarte draga,asa sunt si eu,primesc ca pe un dar de la El si cele bune si cele rele,cele rele ma intaresc,ma fac mai puternica de fiecare data si atunci realizez ca isi au rostul in viata mea...si mai stiu ca El ma tine pe brate,nu ma lasa la greu..

    RăspundețiȘtergere
  5. In fiecare zi sunt atenta sa recunosc darurile Lui in tot ceea ce mi se petrece si sa-i multumesc. Fara El nu as exista. Chiar si aceasta secunda este darul lui. Si toate secundele unei zile de care sunt constienta sunt momente de recunostinta fata de El. As vrea sa fie mai multe, sa I le pot darui inapoi, impodobite cu muzica inimii mele. Pe care tot El mi-o susura..
    Nu exista o zi in care sa nu gasesti motive de recunostinta fata de Dumnezeu.. macar pentru simplul fapt ca respiri.........

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru mine Dumnezeu inseamna tot: Tata, prieten, mangaietor, sfatuitor, medic, si lista ar putea continua la nesfarsit.
    Cu EL vorbesc zilnic chiar si atunci cand raman in contemplatie admirand o floare sau un fir de iarba.Pe umarul LUI plang atunci cand greutati m-apasa, ma bucur impreuna cu EL si ii multumesc pentru toate lucrurile.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)