UMOR :)))


Scrisoarea unei mame blonde
Draga fiule,

Iti scriu aceste randuri ca sa stii ca iti scriu. Daca primesti aceasta scrisoare inseamna ca a ajuns cu bine. Daca nu o primesti, atunci sa ma anunti pentru a ti-o mai timite o data.

Iti scriu incet pentru ca stiu ca tu nu citesti prea repede. Acum cateva zile tatal tau a citit ca marea majoritate a accidentelor se petrec la o distanta de un kilometru de casa. De aceea ne-am hotarat sa ne mutam mai departe.

Noua casa este minunata, are si masina de spalat, dar nu stiu sigur daca merge. Ieri, am bagat lenjeria in ea, am tras de maneta, si de-atunci n-am mai vazut-o.

Vremea pe aici nu e foarte rea. Saptamana trecuta n-a plouat decat de doua ori. Prima data, ploaia a tinut 3 zile, a doua oara 4 zile. A propos de vesta pe care o voiai, unchiul Petre mi-a spus ca daca o trimitem cu nasturi, cum sunt ei grei, o sa coste mai mult, atunci am taiat nasturii si i-am pus in buzunar.

In sfarsit, l-am ingropat pe bunicu, l-am gasit cand ne-am mutat. Era in dulap din ziua in care a castigat la De-a v-ati ascunselea.

Sora ta Julia, cea care s-a casatorit cu sotul ei, a nascut in sfarsit, dar nu stim inca sexul copilului. N-as putea inca sa-ti spun daca esti unchi sau matusa . Taica tau a intrebat-o pe sora-ta Lucia daca mai este insarcinata. Lucia i-a zis ca da, in 5 cinci luni de-acum, atunci taica tau a intrebat-o daca era sigura ca era al ei. Ea i-a spus sigura ca da. Ce fata sigura, cata mandrie! Asa fata, asa tata!

Varul tau Paul s-a casatorit si se roaga in fiecare zi in fata sotiei lui. E fecioara!

Dimpotriva, nu l-am mai vazut pe unchiul Vasile, ala care a murit anul trecut...

Cel mai rau e fratetu ala mic, Ionut. A incuiat masina si a lasat cheile inauntru. A trebuit sa se duca pana acasa sa aduca dublura ca sa ne scoata pe toti de acolo.

Bine, fiule. Nu pot sa-ti trec adresa pe plic pentru ca n-o stiu. De fapt, ultima familie care a locuit aici, a plecat cu numerele pentru a le pune la noua adresa.

Daca o vezi pe Margareta, transmitei salutarile noastre. Daca n-o vezi nu-i spune nimic.

Mama ta care te adora,
Antoaneta


P.S. Aveam de gand sa-ti pun si niste bani, dar deja am inchis plicul.



O blonda si un avocat stau pe scaune alaturate intr-un avion:
Avocatul o intreaba pe blonda daca nu doreste sa joace un joc. Blonda il refuza, cerandu-si scuze si spunandu-i ca ii e somn si vrea sa doarma putin. Avocatul, insistent, ii spune ca e un joc foarte distractiv si interesant, in care cineva pune o intrebare, iar daca cel intrebat nu stie, plateste 5 dolari. Blonda il refuza din nou intorcandu-se spre geam. Din nou, avocatul incearca sa o convinga sa joace spunandu-i ca daca ea greseste, plateste 5 dolari, iar daca el greseste, plateste 500 de dolari. Auzind aceasta si dandu-si seama ca avocatul n-are de gand sa termine, blonda decide sa joace.
Avocatul pune prima intrebare: Care e distanta dintre luna si Pamant?
Blonda, tacuta, nestiind rapsunsul ii inmaneaza 5 dolari. Acum era randul blondei sa puna o intrebare, si zice asa: Cine urca un deal in 3 picioare si il coboara in 4 ? Avocatul isi scoate laptopu si cauta pe net, dar nu gaseste; isi suna prietenii, dar nici aceia nu stiu; incearca orice modalitate dar tot nu gaseste rapsunul asa ca ii da 500 de dolari blondei. Aceasta ia banii si se intoarce spre geam incercand sa doarma. Avocatul, nedumerit o intreaba in cele din urma pe blonda: Deci, care e raspunsul? Blonda, tacuta, scoate 5 dolari si ii inmaneaza avocatului.

Dovada ca blondele nu sunt asa cum se zice in majoritatea bancurilor!
Campionat de golf.
Ultima gaura.
Jucatorii Moise, Iisus si un batranel.
Vine Moise cu toiagul sau, loveste si trimite mingea in apa.
Se duce desparte apele cu toiagul sau, loveste iar si trimite direct in gaura.
Multimea in delir: "Moise! Moise!"
Iisus cu o nuia loveste mingea care ajunge pe o frunza de nufar in mijlocul lacului.
Se duce merge pe apa pana la minge, loveste si trimite direct in gaura.
Multimea in delir: "Jesus! Jesus!"
Vine si randul batranelului.
Loveste mingea cu o nuia.
Mingea se loveste de un copac si se duce in lac.
Exact inainte sa se scufunde o prinde o broasca in gura.
Inainte sa o inghita broasca e prinsa de o egreta care o ia in zbor.
Egreta incepe sa inghita broasca care da mingea afara cazand direct in gaura.
Moise vazand se aproprie de Iisus si-i spune:
- Ma ti-am spus sa nu mai jucam cu taicatu'...


Bula se juca afara. la un momendat incepe sa ploua. Mama lui il striga:
-Bula, haide in casa ca ploua.
Bula:
-Da si afara ploua...
******************************
Anima




Comentarii

  1. super scrisoarea.
    tu ce culoare ai parul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai ras de mult timp:)) Asa de mult mi-a placut ultimul video, e asa de dulce, iar celalalt este foarte amuzant. Mi-a placut si scrisoare si bancurile. Multumesc pt ca m-ai facut sa rad.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc pentru aceste bancuri!
    Dupa atatea zile in care n-am zambit,citind bancurile tale, m-am amuzat copios.
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. O stiam, dar tot rad de fiecare data cand o citesc! ;) :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ANIMA,

    WELCOME TO MY BLOG OF HUMOR!

    BRAZIL,

    RIO DE JANEIRO,

    SAMBA,SOCCER, CARNIVAL, BEACH, JOY AND BEAUTY.

    COME HERE!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)