Am batut la usa inimii tale..


Iti multumesc ca existi in toate noptile vietii mele, cu gandurile infasurate in jurul meu, gata sa ma iubesti. Iti multumesc ca existi in toate diminetile mele ca un rasarit, cuibarit in sufletul meu, gata sa ma ridice oricand. Iti multumesc ca existi in toate clipele vietii mele si, in timp ce tu treci prin sufletul meu ramanand, eu raman prin tine, sa-ti multumesc... Iti multumesc, pentru ca existand tu... exist (in iubire).

Autoare: Coryta ( http://coryta.blogspot.com/ )




[...]Am batut la usa inimii tale si mi-ai deschis, m-ai primit inauntru si m-ai facut una cu tine. Mi-ai aratat ca iubirea nu se imparte ci se inmulteste, m-ai invatat sa ma privesc in oglinda fara sa vad un trup…ci sa vad toata iubirea care exista in Univers si pe care trebuie sa o daruiesc! Mi-ai mangaiat sufletul facandu-l sa cante.
Inchide , te rog, usa cuvintelor si deschide-o pe cea a simturilor…citeste cu inima…nu sunt cuvinte, sunt [...] franturi din iubirea si dorul pe care ti-l port, nu sunt litere, ci sunt dorinte pentru tine, iubite!
In fiecare secunda iti simt prezenta in trupul meu. Esti parte din mine, zambetul tau e intiparit in inima mea, chipul tau imi ofera fiori de fiecare data cand inchid ochii!
Esti cel mai frumos dar pe care l-am primit vreodata !

Autoare: Loredana

**************************************************
LOVE
wandered inside
stronger than you
stronger than I

and now
that it has begun
we can not turn back
we can only turn into
ONE

***************************************************
Anima
 

Comentarii

  1. Simt randurile ce curg dintr-o fiinta ce are inima vie si sufletul stralucitor pe cerul binecuvantat al dragostei. Admir fiecare vibratie a sufletului tau, Femeie..

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos , suflet de inger >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. cu mult drag, femei cu inimi iubitoare. Multumesc Loredana pentru aceste randuri in care mi-am regasit vibratiile propriei inimi indragostite

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-am asteptat la portile iubirii si mi te-ai sprijinit cautand suflet... tu, cea mai calda soapta a noptii mele. De te voi pierde ma voi cauta pe mine printre ploi si astre... Priveste-mi rasul... tu l-ai trezit... sa nu ma lasi s-apun. Chiar daca am plans, m-ai invatat sa rad... de-am innorat, m-am agatat de stele... de-am rasarit, in raze ai invelit o lume a noastra, o lume a sperantelor mele... lumea iubirii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)