Pasiunea pentru pantofi rosii


Secretele sufletului

Cele mai multe dintre noi au uitat sa asculte soaptele sufletului.
In schimb, am fost invatate sa ascultam tot felul de voci si surse exterioare si sa nu dam ascultare glasului nostru interior, intuitiei, dorintelor si preferintelor noastre firesti, neconforme cu moda sau cu ceea ce altii asteapta de la noi.

Parintii, sistemul educational, partenerii nostri de viata, sefii, nu in ultimul rand mass-media, ne-au inoculat tot felul de idei, care ne invata sa nu avem incredere in noi insene, ci mai degraba sa traim in conformitate cu regulile stabilite de ceilalti-'nu trebuie sa faci asta, cutare s-ar putea sa nu fie de acord","nu trebuie sa porti asta, moda actuala spune ca numai movul si griul se poarta","nu trebuie sa spui asta, pozitia ta iti cere sa spui doar anumite lucruri, sa adopti doar anumite puncte de vedere", etc.
Sau aceste reguli exterioare pot aparea in reclame care ne fac sa credem ca ceea ce suntem nu este suficient de bun si ca avem nevoie de o masina, o slujba, o imagine, un trup, o casa, toate noi, doar atunci putand spune ca suntem ok.

Astfel devine neclara vocea suava a sufletului - soaptele sufletului despre ceea ce valoram cu adevarat, ceea ce ne este cu adevarat necesar, ceea ce dorim sau ceea ce suntem.
Este nevoie de putina practica pentru a redescoperi in tine insati aptitudinea de a iti asculta vocea interioara.
Este posibil,in mod paradoxal,ca primele soapte pe care le auzi sa nu aiba niciun sens.

O pasiune pentru pantofi rosii


Spre exemplu, vreme de multi ani am tanjit dupa o pereche de pantofi rosii, insa nu i-am cumparat niciodata. Cred ca mi se parea ceva egoist si banal, in situatia in care trebuia sa intretin patru copii. In acelasi timp (si nu am realizat asta decat mult mai tarziu), pantofii rosii pareau foarte periculosi pentru mine - genul de incaltamite purtata de o femeie care danseaza pe masa - ceva nepermis, cel putin asa simteam eu, in viata unei femei "responsabile" ca mine.
Ei bine, intr-o zi am hotarat sa cumpar o asemenea pereche de pantofi.

A fost minunat. Acest singur fapt, banal, m-a facut sa ma simt mult mai libera si mai usoara. De fiecare data cand port pantofii ma simt foarte bine. Par sa elibereze o latura nestiuta a caracterului meu, care pana in momentul respectiv statuse ascunsa in spatele personalitatii mele mai degraba conventionale, decente.Perechea de pantofi rosii a adus cu sine multa energie creativa si un spirit ludic.


Ceea ce am descoperit satisfacandu-mi dorinta de a avea o pereche de pantofi rosii a fost mult mai importanta decat pantofii in sine. Am descoperit ca atunci cand incepi sa asculti soaptele sufletului despre lucruri aparent marunte, vocea ta interioara devine mai puternica, treptat si inexorabil.
Nu va trece mult si vei descoperi raspunsurile la intrebari mult mai importante si vei primi mult mai multa informatie vitala despre sanatatea ta, despre valorile, telurile si viata ta. Si pe masura ce soaptele sufletului devin mai puternice si mai clare, vei intelege mai bine ce reprezinta ele pentru viata ta.


Pentru a exprima cine suntem cu adevarat e necesar sa cladim o punte intre partile interioare si exterioare ale vietii noastre, astfel incat potentialul nostru sa fie deblocat, exprimat, folosit, manifestat.
Aceasta depinde de capacitatea fiecareia de a da ascultare indemnurilor sufletului, inseamna a deveni mai constiente de felul in care traim, ne hranim, ne ingrijim, ne exprimam, relationam, ne alegem viata si de felul in care punem in practica ceea ce auzim, putin cate putin,fiind atente pentru a vedea ce ne reprezinta si ce nu, ce ne face bine si ce nu ne face bine.


Alege sa dansezi prin viata in pantofii tai rosii, expresivi, senzuali si extem de feminini!

dupa cartea "10 pasi pentru a fi mereu frumoasa" de Leslie Kenton
*****************************************
Anima

Comentarii

  1. Am avut si eu in viata o singura pereche de pantofi rosii,elganti la moda vremii de-atunci,care se pare ca am trait niste fragmente de viata cu ei si datorita lor,fara sa-mi fac o analiza atunci.O sa-i scot din dulap,o sa-i privesc si sa-mi reamintesc cat de mandra ma simtem prin prisma lor.Se leaga ceva cu prezentul,chiar dupa vreo 35 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. ah,primul comentariu pe blog, ce bucurie!!!
    Multumesc mult Floarea!
    iti doresc ca pantofii cei rosii sa iti aduca multe bucurii si priviri admirative si mai ales sa fie doar o prima poarta deschisa spre implinirea tuturor dorintelor benefice ale sufletului tau feminin.
    Si poate vom putea admira in curand o poza cu tine si pantofii cei rosii pe blogul tau?

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc rosul si ...pantofii rosii. Cand eram mica imi aduc aminte cand am mers la magazin si mama mi-a cumparat o pereche care se legau cu un siretel. Eram atat de incatata de imi venea sa dorm cu ei. Am avut si papucei cu pampon alb :). Iar acum am 31 de ani si vreo 3 perechi si ca sa vezi mai tot imi tebuie o pereche pt Revelion :, pt ca vreau sa ma costumez in chinezoaica :).

    RăspundețiȘtergere
  4. I was suggested this website by my cousin.
    I'm not sure whether or not this publish is written via him as no one else recognize such designated about my trouble. You're amazing!
    Thank you!

    Also visit my web site how to lose weight quickly

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)