Femeia, floarea sau femeia-floare


În Paradis Dumnezeu i-a încredințat Evei îngrijirea vegetației. Trăind printre flori, Eva a început ea însăși să degaje un parfum de flori, dar în momentul primului păcat, ea a pierdut această calitate. Înainte de cădere, aceste parfumuri emanau din ea pentru că poseda calități și virtuți care se manifestau întocmai în plan fizic, sub formă de înmiresmate parfumuri. 


Parfumul este expresia fizică a unei virtuți, iar un miros nu tocmai plăcut este expresia unui viciu. Este de înțeles de ce femeile sunt atrase acum atât de mult de parfumuri și simt nevoia de a se parfuma - inconștient doresc sa regăsească acel dar pe care-l aveau în Paradis, de a degaja natural parfumuri. Foarte simplu, dezvoltând anumite calități și virtuți, ne vom regăsi parfumul nostru, adevărata noastră frumusețe.


Dintr-un punct de vedere mai practic, cu siguranță am observat cu toții cum corpul nostru nu are tot timpul același miros; el schimbându-se în funcție de stările noastre sufletești. Mirosurile pe care ființa umană le degajă este un subiect care mă fascinează. Am întâlnit persoane care aveau un miros atât de fascinant, parfum de puritate, de prospețime, de flori de munte, de primăvară, de o poezie extraordinară.


De unde mi-a venit ideea acestui articol?
Stau în cameră, pe pat, învăluită de un miros superb a unui crin imperial. În fața mea e o altă vază cu margarete portocalii. Le privesc încântată. Simt cum le mângâi și cum mă las mângâiată de petalele lor catifelate. Exprimă Frumosul. Sunt învăluită de Frumos.


A oferi flori probabil că a devenit un gest pe care bărbatul "trebuie" să-l facă pentru iubita sa. 
Aș vrea ca bărbații să știe ce minunății se pot ascunde în spatele unui gest atât de ... tradițional. 


Când mă trezesc dimineața și în camera mea sunt flori, le privesc și imediat în ființa mea simt ceva... poetic, starea mea se schimbă! Florile pe care le privesc îmi vorbesc prin culorile lor, prin forma pe care o au, prin parfumul lor, își deschid drum în mine, prin intermediul corpurilor subtile, și trezesc în mine forma, culoarea, parfumul căruia ii corespund! Mă deschid în fața Frumuseții acestor flori iar ele îmi dăruiesc din gingășia lor, din puritatea lor, din iubirea lor, din sacrificiul și parfumul lor!


Privesc acest crin: este de o măreție inegalabilă în mine pentru că îmi revelează Frumosul. De aceea îl iubesc. El este fericit, îmi surâde, își unduiește petalele într-un gest de dăruire totală, mă încântă cu parfumul lui. Eu la rândul meu îl privesc cu dragoste pentru că el intră în mine și trezește alți crini în sufletul meu.
Acum sunt frumoasă ca o floare, îmi întind aripile sufletului precum crinul își deschide petalele în fața mea pentru a mă încânta cu frumusețea sa, sunt plină de recunoștință pentru darurile minunate pe care florile le aduc în viața mea.
Oare nu toată frumusețea aceasta ne-o dăruiește Dumnezeu în fiecare clipă a existenței noastre? De ce ținem ochișorii închiși și nu vrem să ne bucurăm de toate darurile minunate? Gratuite, pretutindeni? E atât de simplu!!! E necesar doar să dorim să avem acces la ele! Că sunt lângă noi, întru noi!

Autoare: Lorely
*********
Anima


Comentarii

  1. Interesant articol :-)
    Uneori, cand sunt aproape de iubitul meu, stand in aceeasi camera, simt cum pielea mea incepe sa sa miroase f interesant, a ceva plante. Uneori miros mai dulce, alteori mi se pare ca mirosul seamana cu cel de busuioc. Il simt mai ales pe brate. Nu mi-am dat seama exact ce se intampla... ai auzit despre asa ceva?
    Te imbratisez, draga mea >:-D< ai un blog minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant Flor.. Am auzit despre casolette, parfumul individual al fiecarei fiinte si mai stiu ca in functie de emotiile pe care le traim parfumul pielii noastre se schimba..fiind forma in cazul tau de stari de iubire intensa probabil in prezenta iubitului tau, parfumul emanat este unul incantator si sublim. Zona bratelor chiar este corelata cu centrul afectiv al fiintei, deci dupa cum vezi, toate au o legatura.
    Se mai spune si ca diferitele mirosuri ne pun in legatura cu diferite lumi - spre exemplu parfumul trandafirilor ne "conecteaza" la o lume foarte romantica, senzuala, afectiva, corelata cu sfera planetei Venus), si cred ca e si invers, adica intrand noi in stari specifice unei lumi anume (o lume a iubirii intense in cazul tau), emanam parfumul acelei lumi, al acelei stari.
    Parfumul de busuioc este considerat un parfum angelic, tocmai de aceea busuiocul este folosit in biserici pentru a sfinti. El are poprietatea de a purifica atat atmosfera cat si sufletul si trairile interioare, aducand calm, claritate, pace sufleteasca.
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)