Rugaciunea femeii cu simtul umorului:)

 


Doamne Dumnezeule,

astazi am reusit sa fac totul  bine.

Nu am barfit , nu mi-am pierdut cumpatul, nu am fost lacoma, nici tafnoasa, nici meschina sau nepoliticoasa, nu am dat dovada de egoism, nici de comoditate. Nu m-am vaicarit, nu mi-am plans de mila, nu am spus prostii si nici nu am mancat ciocolata ! Nu am folosit cartea de credit.

Dar urmeaza sa ma dau jos din pat peste un minut si atunci cred ca voi avea maaaree nevoie de tine! 
:)))

 
**********************************
Anima

 


 

  

 

Comentarii

  1. Parca ar fi fiica mea de 10 ani care zice ca nici nu se mai trezeste ca sa nu mai faca nimic, ca sa fie sigura ca nu greseste cu nimic:)

    RăspundețiȘtergere
  2. super de feminina!
    si fotografiile alese sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    nu-nu-nu:) doar sa il rugam pe Doamne-Doamne sa ne inspire, cred ca e de ajuns..
    Sa ne dam jos apoi din pat cu bucurie--putem face zeci de lucruri bune-bune-bune zilnic, ar fi pacat sa ne petercem ziua in pat(ei, din cand in cand, cu iubitul(dar nu al 10 ani!:), merge..chiar e indicat!
    si chiar daca poate vom si gresi, caci a gresi e omeneste, dorind sa fim cat mai bune, mai frumoase, mai feminine,vom fi inspirate si vom face multe-multe "bunatati":)

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Simi, fotografiile sunt desene cu celebrele ''pin-up girls", inspirate tot de femeile anilor '40-'50.. asa, in joaca, aceste desene 9sau fotografii) surprind foarte frumos si in mod jucaus ceva din dulceata feminina. Si sunt foarte apreciate de barbati aceste imagini(chiar si in zilele noastre exista multi fani pin-up girl), tocmai pentru ca dulceata, dragalasenia si candoarea sunt caracteristici specific feminine ...iar tot ce e cu adevarat feminin, are ecou in si trezeste inima barbatului.
    Sa ne lasam deci impregnate de aceasta dragalasenie si puritate in acelasi timp senzuala si copilareasca si sa picuram in trecerea noastra, "dlceata de trandafiri" in suflete. Mai ales inm sufletele barbatilor, care cauta femeia-Femeie, cea ce trezeste barbatul-Barbat.;)

    RăspundețiȘtergere
  5. hihi foarte dragalasa.. iar intre floarea soarelui pare ca esti tu (kisss)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei, Anca, nu sunt eu..dar tot un inger ;))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)