CERCUL ZEITELOR - workshop online





“Cum să mă accept limitată şi terminată când ghicesc în mine o mie de posibilităţi?” – Anais Nin


  • CERCUL ZEITELOR – Intalnirea pe care sufletul tau o astepta de mult, sansa de iesi din stramtoarea rolurilor (auto)impuse si de a scoate la lumina zeita din tine, de a fi sarbatorita ca femeie, de a straluci asa cum meriti si stii ca esti capabila: fara teama si fara limite! ♥
    21 August – 11 septembrie – 4 intalniri online, 4 saptamani de coaching feminin, 4 arhetipuri sufletesti, 4 emailuri cu exercitii de feminitate, 4 cadouri inspirate, 160 de lei, 1000 de sanse de a straluci, de a te regasi si de a te indragosti de tine! 
Stiu, femeile au uitat cine sunt si de ce sunt aici. Au uitat misiunea lor, puterea adevarata a fiintei lor, puterea magica a iubirii din ele. Mamele lor nu le-au invatat, deoarece si mamele lor au uitat harul lor,nu s-au mai intors demult la Izvorul femeilor si ca o consecinta, binecuvantarea de a fi femeie este arareori simtita de femei. Suntem nu doar binecuvantatei, suntem zeite, atunci cand ne adunam si ne amintim Lumina din noi.
– Daca esti o femeie altfel,
– Daca pentru tine feminitatea este importanta,
– Daca ceea ce vei transmite fiicei tale conteaza pentru tine,
– Daca o relatie fumoasa cu barbatul iubit conteaza,
– Daca intuiesti ca se ascunde cu mult mai mult in spatele imaginilor deformate despre feminitate popularizate cu inconstienta,
– Daca stii ca meriti sa fii o femeie extraordinara si foarte fericita

– Si vrei sa te reconectezi la Izvorul Femeilor
AM CREAT PENTRU TINE UN SPATIU SUBLIM AL SUFLETULUI FEMININ. TE INVIT CU DRAG LA CERCUL ZEITELOR (REALIZAT ONLINE), IN PERIOADA 21 AUGUST – 11 SEPTEMBRIE (4 INTALNIRI MAGICE), IN FIECARE ZI DE LUNI, DE LA ORA 19.30.
Investitia ta: 160 lei (Taxa de participare se achita pana cel tarziu joi, 17 august)
Sunt incluse  toate cele 4 intalniri saptamanale + BONUSURI
Pentru detalii si inscriere contacteaza-ma la adresa dospinescu.alina@yahoo.com sau folosind formularul de pe site
https://artafeminitatii.com/contact/
TRAINER:


Arta-Feminitatii (1)
“Refuz să trăiesc în lumea obișnuită ca o femeie obișnuită. Să mă implic în relatii obișnuite. Nu mă voi conforma lumii. Meritam extazul. “- Anais Nin
Alina Dospinescu – psiholog, trainer si life coach pentru femei
Am pus bazele proiectului meu de suflet, ARTA FEMINITATII in decembrie 2009 si de atunci realizez cursuri, workshopuri, grupuri de feminitate online si sesiuni de coaching femininin de la inima la inima cu acele femei ce simt chemarea de a folosi, hrani, respecta si onora feminitatea lor. Ne putem bucura in mod constant de viata cu iubire fiind nu “femei de otel”, incordate si masculinizate, ci femei implinite, stralucitoare si spirituale, cu o prezenta fascinanta, debordand de feminitate.Sunt aici pentru ca sa inflorim ca femei si sa ne reconectam la Izvorul Feminitatii.
Credinta mea este ca in inima fiecarei femei exista o zeita plina de frumusete si forta feminina, ce poate sa isi gaseasca expresia in aceasta lume si sa o faca mai buna prin toate calitatile ce o fac unica.
Lucrarea pe care o fac cu mare drag aduce bucurie, iubire, transformare si o scanteie de magie divina in viata femeilor cu care lucrez. ♥



Comentarii

  1. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit adresa de e-mail Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu venho te apresentar o STC Sistema de Transformação Corporal VISITE NOSSO SITE DEIXE SEU COMENTARIO

    RăspundețiȘtergere
  3. isto me ajudou a superar meu problema de impotencia sexual eu fiz um artigo deixe seu comentario

    RăspundețiȘtergere
  4. oi amigas voces sabem o que e o Libido, sabia que existe o metodo da libido controle seu libido e seu parceiro nao pularar mais a cerca

    RăspundețiȘtergere
  5. RECEITA NATURAL ELIMINA EJACULAÇÃO PRECOSSE Eu criei uma recita natural que eliminou minha ejaculação Precosse Veja no Aqui!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să mă trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu drag Dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:

    RăspundețiȘtergere
  9. Nice and informative article

    You can try this website for online earning I am sure you can't find online earning website like this one

    Earn money online without investment
    Live withdraw proof
    Instant withdraw
    No big minimum withdraw
    No annoying captcha
    Step by step guide
    👉Earn money online without investment

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau să-l apreciez pe Dr. WHITE pentru că mi-a restaurat căsătoria cu vrăjeala lui după 1 an de separare cu soția mea, cu ajutorul marelui jucător de vrăji Dr.
    WHITE soția mea se întoarce acasă și acum suntem fericiți împreună pentru totdeauna, încă o dată datorită doctorului WHITE El vindecă tot felul de boli și, de exemplu,
    1 VRAIE DE IUBIRE
    2 CÂȘTIGĂ EX ÎNAPOI
    3 FROTUL MIEREI
    4 VRAJA DE PROMOVARE
    5 VRAJA DE PROTECȚIE
    6 VRAIA DE AFACERI
    7 VRAJA MUNCĂ BUNĂ
    8 HIV SIDA. 9 Inel magic
    VRAJIA LOTERIEI ȘI VRAJA CASEI CURȚII Contactați-l pentru ajutor prin:
    WHATSAPP:
    +17168691327.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. nu-mi venea să cred că mă voi reuni vreodată cu fostul meu iubit, eram atât de traumatizat, rămânând singur, fără corpul care să rămână lângă mine și să fiu cu mine, dar am fost atât de norocos într-o anumită zi să întâlnesc acest lucru dr. puternic, vrăjitor Dr Wight, după ce i-a spus despre situația mea, a făcut tot posibilul uman ca să vadă că iubitul meu se întoarce la mine, într-adevăr, după ce a lansat vraja, fostul meu iubit a revenit la mine mai puțin de 48 de ore, a venit fostul meu iubit înapoi, implorându-mă că nu mă va mai părăsi niciodată, 3 luni mai târziu ne-am logodit și ne-am căsătorit, dacă aveți aceeași situație, contactați-l pe dr. wight, pe e-mailul său: wightmagicmaster@gmail.com. mulțumesc foarte mult, domnule, că mi-ați readus fostul iubit înapoi, adresa de e-mail a lui: wightmagicmaster@gmail.com.

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  12. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  13. Îi sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  14. Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)