FEMEIA LIBERA

Ea nu se schimbă odată cu apariția unor oameni în viața ei, pentru că se respectă prea mult pe sine.
Nu se desparte de dorințele ei doar pentru că cineva este împotriva lor. Este calmă și știe că timpul va pune toate lucrurile la locul lor.
Nu permite să i se adreseze fără respect.
Trăiește de parcă azi ar fi ultima zi, trăiește aici și acum. Nu fuge de trecut, doar știe că a fost o experiență unică și datorită trecutului a devenit mai înțeleaptă.
Nu permite ca cineva să-i distrugă planurile și să-i rupă aripile. Nu se îndoiește de ceea ce face. Știe că realizarea anumitor planuri i-ar putea schimba viața.
Nu se teme să iubească. Dragostea este însușirea celor puternici. Ea riscă și pariază pe emoții sincere, pentru a-și umple viața cu relații frumoase.
Nu uită de un lucru important: nu trebuie să pari mai bună sau altfel, pentru a impresiona pe cineva. E important să rămâni tu însăți.
Nu se teme de viață, întrucât știe că orice s-ar întâmpla, asta o va face mai puternică. Nu pierde timpul pe lucruri care nu-i plac. Știe spre ce să tindă și nu permite nimănui să-i provoace durere.
Nu-și pierde niciodată demnitatea. Nu se lasă condusă de părerile altora. Nimic nu e mai ușor decât să te lași condusă de cineva. Are încredere în sine și în propriile simțuri.
Trăiește ca un om fericit. Este liberă în acțiuni. Își trăiește viața și se bucură de fiecare clipă.
Femeia care trăiește astfel, emană doar energie pozitivă, atrage și cucerește.
Un bărbat adevărat o va simți și o va remarca, pentru că ea este unică. Ea este o femeie LIBERĂ!

Sursa: devorbacutine

Comentarii

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua ma numesc sophia peter, eu sunt din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu și soțul meu suntem căsătoriți de aproximativ 7 ani acum. Ne-am căsătorit fericit cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ ceva comportament ciudat din partea lui și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede cineva. A început să vină târziu acasă de la serviciu, nu-i mai pasă de mine sau de copii, Uneori iese și nici măcar nu se mai întoarce acasă de vreo 2-3 zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar în totalitate. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. Când navighez pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că doctorul Padman poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la refacerea relațiilor rupte ș.a. Deci, am simțit că ar trebui să-i încerc. L-am contactat și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și i-a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea trăim din nou fericiți împreună. Toate mulțumesc dr. Padman. Dacă aveți nevoie de o casetă de vrăji care poate arunca o vrajă care funcționează cu adevărat, vă sugerez să-l contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său:

    padmanlovespell@yahoo.com sau (info@padmanspell.com)

    WhatsApp +1 949 229 386
    site web: https://padmanspell.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să mă trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu drag Dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)