Manuscrisul Mariei Magdalena -partea a V-a

Opt

Mă voi întoarce acum la preaiubita mea soră, soră în spirit, Mama lui Isus, cunoscută ca Maria.

Maria a fost o mare Iniţiată în Cultul lui Isis, primindu-şi învăţătura în Egipt. De aceea când ea şi Iosif s-au ascuns de mânia regelui Israelului, ei s-au refugiat în Egipt, pentru că ea era mai în siguranţă acolo printre Preotesele şi Preoţii lui Isis.

Învăţătura ei a fost diferită de a mea, dar noi am servit în acelaşi fel. Pentru ca să explic cunoaşterea mea referitoare la Maria trebuie să explic unul dintre cele mai profunde secrete ale Cultului lui Isis. Pentru că se credea şi cred că acesta este adevărul, că în anumite condiţii Zeiţa însăşi s-ar putea încarna, fie prin naştere fie prin iniţiere spirituală.

Maria, Mama lui Isus, când era foarte tânără, era recunoscută pentru puritatea spiritului ei de marile Preotese ale Templelor lui Isis. Ea a fost antrenată ca o Iniţiată şi a atins cele mai înalte nivele. Dar mai degrabă decât să devină o preoteasă, ea a fost antrenată să devină ceea ce se numeşte o Încarnare (a Zeiţei).

Pentru a fi o Încarnare trebuie să fi un suflet foarte înalt şi SE cere străbaterea unor discipline şi învăţături deosebite. Într-o Iniţiere finală, Maria a devenit păstrătoarea unei energii ce izvoreşte direct de la Isis însăşi. Din acest punct de vedere, ea era o întrupare a Mamei Cosmice. Era ca şi cum ar fi trait in aceeasi fiinta două Marii, Maria cea umană, pură în spirit şi inimă, ţinând în ea un portal direct de la la Marea Mamă, Creatoarea întregii materii, a timpului şi a spaţiului.

În acest fel temelia a fost aşezată, ca să spunem, pentru conceperea unei fiinţe cu calităţi remarcabile ce urma să devină fiul său, Isus.

Când Maria a trecut prin ceea ce Biserica se referă la Concepţia Imaculată, aceasta a fost dovada unui proces Celest, prin care Principiul Tatălui sau Spiritul cum îl înţelegem noi şi-a transferat esenţa sa în intruparea lui Isis, Mama ce primeşte sămânţa Tatălui – Materia primind impulsul Spiritului. Şi această energie spirituală puternică şi înalt rafinată a prins rădăcini în uterul Marii şi a dat naştere lui Isus.

Nouă

Maria era cu apostolii când au venit spre mine la izvor. Ea imediat m-a recunoscut ca o Iniţiată asemenea ei după brăţara din aur sub formă de şarpe pe care o purtam pe braţul meu şi după Pecetea lui Isis ce lumina în corpul meu Ka (aura sau corpul de lumina) , pentru că Maria era clarvăzătoare şi spirituală.


Prima persoană ai cărei ochi i-am întâlnit au fost ai lui Isus şi aşa cum am spus m-am simţit transportată în alte lumi în imensa sa prezenţă. A doua persoană ai cărei ochi i-am întâlnit au fost cei ai mamei sale. În ochii ei era recunoaşterea şi cunoaşterea statutului meu ca o pritenă spirituală Îniţiată în Cultul lui Isis şi, deşi învăţătura ei nu era în Sexualitatea Magică cum era a mea, ea a înţeles că am eram pregătită pentru Isus.

Între ei, m-am simţit purtată pe aripile unei iubiri transcedentale. Am simţit spiritul meu zburând sus.

Ironic a fost faptul că următorii ochii pe care i-am văzut au fost ai discipolilor lui Isus, care m-au judecat ca o prostituată şi următoarele generaţii m-au considerat în acest mod.

Dar vă spun vouă că în ochii lui Isus şi ai mamei sale eu nu eram o prostituată, ci un vas curat pentru vindecarea şi hrănirea puterilor lui Isus însuşi.

Vine un timp în viaţa unui bărbat, fie uman fie divin, când mama lui nu mai poate să-i dea esenţa spirituala si energetica a ceea ce el are nevoie. Iubirea ei continuă, dar ceea ce este necesar este susţinut de o altă femeie. Eu eram acea femeie.

Maria m-a recunoscut pe mine şi statul meu şi mi l-a dat pe fiul ei în acel moment la izvor.

Maria şi cu mine am petrecut mult timp împreună, timp în care am discutat despre munca lui Isus, despre necesităţile sale şi locul meu în viaţa lui. A fost înţeles că eu eram servitoarea unei mari puteri. Am fost antrenată pentru aceasta, dar trebuie să vă spun că puterea recunoaşterii încă mă cutremură. Încă tremur la recunoaşterea Lui.

În acele multe nopţi şi zile împreună, Maria şi cu mine am fost prezente la nevoile lui Isus şi ale discipolilor săi, şi în acea perioadă Maria şi cu mine am devenit foarte apropiate, pentru că am iubit-o şi încă o iubesc – pentru frumuseţea ei fizică, puritatea inimii şi a spiritului ei şi blândeţea cu care trata lumea.

Pot spune cu propia-mi claritate, că Maria servea ca un vas pentru Isis ca o Încarnată, a fost un maestru foarte evoluat, dar ca acum, servind în aceste moduri, măiestria şi perfecţiunea ei – perfecţiunea ei spirituală – este uluitoare.

Zece

Ea se află în tărâmurile raiului, compasiunea şi iubirea ei curgând continu spre oameni. Ea este disponibilă pentru toţi, indiferent de credinţele lor. Când cineva o cheamă să ştiţi că el este auzit.

Aş vrea acum să clarific despre cunoaşterea mea. Aş vrea să vă vorbesc despre Sexualitatea Magică a Cultului lui Isis, despre Alchimia lui Horus. Aş vrea să vă dezvălui secrete pe care un Iniţiat nu le-ar dezvălui, chiar şi sub ameninţarea morţii. Dar timpurile sunt diferite acum.


Timpul, aşa cum cunoaşteţi, se accelerează şi am primit permisiunea de la Zeiţă însăşi – într-adevăr, am fost rugată de Zeiţa însăşi – să vă dezvălui câteva dintre cele mai bine apărate secrete ale tuturor timpurilor. Vă sunt dezvăluite în speranţa că vă voi vă veţi înălţa în spirit.

~ VA URMA ~

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)