Manuscrisul Mariei Magdalena -partea a II-a

Introducerea lui Judi la                        Manuscrisul  Mariei Magdalena

A fost o noapte rece, spânzurată cu ceață grea în Zurich, Elveția. Am avut o cină splendidă la restaurantul nostru preferat Thai, alături de Hotelul Alstadt, și am avut timp pentru noi. A fost o fereastră rară în viața noastră. Era joi, treizeci noiembrie 2000.
Aveam o pasiune tot mai mare pentru Magdalena, atât ca arhetip cât și pentru Ființa Magdalena. Cine era ea cu adevărat? Atât de mult din această civilizație în care trăim zi de zi, se bazează pe stigmatizarea ei de către biserică și declararea, a tot ce este feminin ca prostituată, ca rușinos. Din cauza acestei stigmatizări – care echivalează cu, nu mai puțin decât reținerea divinității în jos și arderea cărnii ei cu fierul încins femininul a purtat rușinea și a fost ținută ca "mai puțin decât" de peste 2000 de ani.
Nu există absolut nici o bază pentru etichetarea ei ca prostituată, de către biserică, nici măcar un cuvânt din textele originale  nu acceptă astfel de acuzații. De fapt, Consiliul de la Niceea, la ordinele împăratului Constantin, a fost cel  care a ales "Spin"? prostituată pentru a sprijini patriarhia, a deposedat femininul de autoritate, făcând de rușine tot ce este feminin, și a unit multele religii diferite și populara religie parvenită numită creștinism, tot de dragul Romei, de dragul guvernului.
Motivele lor pentru stigmatizarea Mariei Magdalena ca prostituată? Gelozia și frica de puterea feminină, mai ales tipul de putere pe care Magdalena l-a avut. Niciodată nu am crezut ne-am născut în păcat, și eu nu am crezut Maria Magdalena, și, de aici, toate femeile în locul ei, au fost prostituate. Și nu am luat imaginea lui Isus Hristos ca, celibatar, mai sfânt decât-tine, fanatic evanghelic.
Am urmat traseul Magdalenei prin sudul Franței, ani înainte, și am vrut să-l iau pe Tom pe aceeași rută pe care inima mea a găsit-o, pentru a reface pașii mei cu Iubitul meu.
Dar îmi era frică să am încredere în inima mea și am vrut cu disperare mai mult fundal. Am vrut povestea. Am vrut mai mult decât povestea. Am vrut adevărul. Îmi amintesc că i-am spus lui Tom lua în considerare ca valabilitate doar povestea adusă prin el, pentru că apreciez atât de mult integritatea și capacitatea sa de a contacta adevărata sursă. Și așa l-am întrebat dacă el ar lua în considerare vreodată contactarea ei.
Acum, trebuie să vă spun că lui Tom Kenyon nu-i place canalizeze! Omul de știință și misticul se luptă frecvent pe plan intern. Și eu îi iubesc pe amândoi, la fel. Așa că, de obicei, stau în spate și privesc cum omul de știință, în cele din urmă, ajunge la lumina dulce a adevărului pe care misticul o poate evoca. Și în dansul care se prevalează, în cele din urmă, lumii îi sunt prezentate învățături mari, învăluite în voalul științei pe care ignorantul acestui timp îl cere. Așa să fie.
Dar în aceasta noapte, indiferent de motiv, grația era prezentă, și ea era de partea mea, am întrebat dacă el ar lua în considerare încercarea de a o contacta pe Maria Magdalena.
Și el a zis, "Da."
"Când?" mi-am ținut respirația mea.
"Ce zici de acum?"
Se pune din nou pe pat și am luat laptopul. El s-a mutat rapid într-o parte și Hathorii au venit pentru a ajuta prin ajustarea neurologiei sale, care adesea face să se liniștească omul de știință care protestează prea mult.
Și ea a intrat. Camera s-a umplut cu putere și o intensitate a energiei electrice pe care am simțit-o  în vârful degetelor mele. Degetele mele tremurau pe taste atunci când ea a început să vorbească. Era ca și cum toată veșnicia a ajuns afară și a închis decalajul de timp. Ea a fost acolo. Noi eram acolo. Clepsidra a crăpat și timpul a fost suspendat.
Sper că nu voi uita cuvintele ei. Jur că nu voi uita să fiu recunoscătoare pentru adevărul ei, pentru inima deschisă lui Tom, pentru onoarea lui Yeshua, și pentru încrederea pe care a extins-o la mine, spunându-mi povestea ei.
Ea a continuat timp de  câteva săptămâni, pe măsură ce călătoream prin Elveția, Alpii Italieni, și coborând peste Toscana. Ea a venit prin intermediul unei bărci de la Genova, Italia la Palermo, Sicilia. Și când Sicilia s-a dovedit a nu fi unde ne era menit să fim iarna, ea ne-a vizitat pe barca de la Livorno la Malta. Ea a continuat pe Oudish (Gozo), insula mai mică a Maltei, destul de ciudată, în cadrul vederii unde ea a debarcat pentru a se reaproviziona în călătoria ei din Egipt în Franța. Ea a rostit cuvintele, "Noi suntem compleți", chiar înainte de Crăciun, 2000.
În fiecare noapte înainte de a începe, ea mă făcea să citesc din nou ceea ce am primit de la vizita precedentă. Ea corecta orice cuvânt pe care nu l-am primit în mod corect și modifica câte un cuvânt ocazional, clarificând aici și acolo. Și înainte de a ne lăsa în fiecare seară, ea îmi cerea citesc din nou ce dădea în acea noapte.
Multe nopți ea aștepta, în momente deosebit de pregnante în povestea ei, în timp ce Tom experimenta din punct de vedere emoțional povestea ei în timp ce ea o spunea, emițând gemete și mici plânsete.
Ea îmi spunea, "Acest canal simte emoția a ceea ce vă spun."
Inima mea merge la Tom care simțea, chiar și pentru o clipă, cum trebuie să fi fost pentru ea iubească un bărbat așa cum ea l-a iubit pe Yeshua și -l piardă la moarte, pentru binele întregii omeniri. Și inima mea merge la Yeshua, abia acum după ascultarea și cunoașterea povestea ei că reprezintă adevărul. El a iubit-o atât, încât, mai-mai să nu facă ceea ce a venit să facă.
Când am plecat de la Malta în primăvară, calculatoarele au fost ambalate și livrate acasă în siguranță. Am purtat  un disc cu manuscrisul pe el cu mine peste tot, împreună cu o copie hard. Astfel, Magdalena a mers cu noi în Rusia, Ucraina, înapoi în Germania și Elveția și Veneția, și apoi a debarcat, ca să spunem așa, înapoi în St Marie de la Mer, unde ea a debarcat în sudul Franței. Discul și copia hard au așteptat cu răbdare în valiza mea în timp ce eram în turneu la Rennes Le Chateau și imaginați-vă cum trebuie că s-au uitat Pirineii când ea a îndrăznit să înfrunte sălbăticia acestor Vârfuri maiestuoase.
Și, în sfârșit, la apartamentul nostru mic cu vedere la Marea Mediterană de pe insula Paros, în Ciclade, ea s-a întors încă o dată, să răspundă la câteva întrebări despre anumite cuvinte în manuscris. Până am primit permisiunea ei, nu am schimbat un singur cuvânt, nici măcar o schimbare simplă și evidentă în timp, iar ea ne-a mulțumit pentru impecabilitatea noastră.
Am presupusdacă ignoranța în care am trăit de 2000 de ani a fost rezultatul cuiva care a redactat greșit cuvintele lui Yeshua, mi-am dorit fac tot ce pot pentru a vedea nimeni nu poate înțelege greșit, cu vreun chip, ce spune ea acumstabilind povestea exact/corect .
I-am pus mai multe întrebări personale care știam că cineva le-ar pune, atunci când vom prezenta acest manuscris. Știu întrebările pe care unii dintre voi le dețin în inimile voastre, și am întrebat-o ce să vă spun atunci când ne cereți aceste întrebări.
Frecvent, ea spunea, "Spune-le că Maria Magdalena nu are nici un comentariu."
Întrebările la care ea a răspuns sunt în ultima secțiune la partea din spate a cărții.
Noi ne-am apropiat de ea încă o dată pe Orcas Island. Ea a vorbit despre importanța critică a acestui manuscris și semnificația sa în revenirea Mamei Cosmice. Ea a spus, "pentru întregul Pământ, pentru Galaxie, pentru Univers și cele învecinate." A spus că va chema oamenii la acest adevăr de peste tot din lume și cei ce sunt gata vor găsi manuscrisul, într-un fel sau altul.
Ea vă felicită pentru auzirea chemării și ea vă mulțumește, din adâncul inimii ei, în numele său și în numele Mamei Cosmice pentru a fi aici. Ea spune că nimic nu va mai fi la fel.

Insula Orcas

Octombrie 2001

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)