De ce oamenii nu sunt fericiți?


Oamenii sunt nefericiți pentru că nu fac dragoste. Dacă oamenii ar face dragoste în fiecare zi, ar fi cu adevărat fericiți.

Dacă am fi fost învățați, încă de timpuriu, că după ce te trezești,  mergi la baie și te speli pe dinți, următorul lucru pe care trebuie musai să-l faci e să te desfeți, făcând dragoste, am fi fost mult mai fericiți. Am fi zâmbit unii celorlalți, în timp ce ne îndreptăm dimineața, grăbiți, spre serviciu, am fi răspuns cu bunăvoință la orice întrebare incomodă! De fapt nici nu ar mai exista întrebări incomode pentru că am fi împliniți, ființa noastră s-ar scălda într-un preaplin de beatitudine!


Dacă nu ni s-ar fi spus, unora, în unele circumstanțe, că a face dragoste e un păcat, ci că e cel mai minunat lucru pe care îl poți face cu ființa iubită, am fi fost plini de strălucire.

Ce te poate uni mai profund cu misterul ființei pe care o adori, cum îi poți descoperi altfel calitățile enigmatice ale sufletului decât privindu-i ochii plini de sclipire atunci când mâinile tale alunecă pe curburile trupului său și îi simți fiorii de plăcere cum o încântă și o trezesc la Viață?

Dacă în școală, pe lângă cum să adunăm, să împărțim numerele, sau cum să alergam pe terenul de sport, am fi învățat tehnici de a ne relaxa, de a ne controla energia erotică, dacă ni s-ar fi adus la cunoștință informații esoterice, dacă ne-ar fi învățat cum să ne ascultăm vocea inimii, am fi fost mai iubitori și mai înțelepți, mai plini de bunăvoință. Pentru că drumurile cu adevărat bogate duc mereu spre interior, și nu spre exterior...

Arta de a face dragoste ar trebui să fie prima artă pe care o studiem, pentru că într-adevăr este o artă!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)