Cum sa fii mereu o femeie fascinanta pentru iubitul tau




Este destul de simplu, desi cartile despre relatii pot face sa para ca ai nevoie de un arsenal intreg de tehnici si arme de seductie. Ca intotdeauna, cheia fascinatiei se ascunde..chiar in inima ta!
Iata mai jos un articol foarte frumos, pe care l-am citit astazi pe minunatul blog al  Eugeniei Berdan, fiind preluat de ea de pe venus.org.ro, un alt site dedicat femeii drag mie, pe care am si publicat articole. Autoarea ne dezvaluie intr-un mod simplu si inspirat unul dintre cele mai importante secrete ale seductiei in relatia de cuplu:

Ai observat că unele femei nu duc niciodată lipsă de admiratori? Te-ai întrebat vreodată de ce unele femei nu reuşesc să atragă bărbaţii deşi pot fi îmbrăcate foarte sexy? Eşti uluită cum pot unele femei să atragă toate privirile bărbaţilor atunci când intră în cameră indiferent de cum sunt îmbrăcate - elegant, sexy, sport  sau într-o ținută simplă de zi?


Ce îşi doreşte un bărbat de la o femeie?
Așa cum bănuiai deja , bărbații îşi doresc o femeie care în viziunea lor este atrăgătoare, frumoasă, sexy, interesantă, amuzantă şi care să îi încânte cu prezenţa ei. Bărbaţii vor o femeie pe care să o poată respecta şi să fie „pe sufletul lor”. Îşi doresc o femeie cu care să poată vorbi despre orice. 

Cel mai mult însă își doresc o femeie care să aibă încredere în ea însăşi și care afirmă prin întreaga ei fiinţă și prin întregul ei comportament: „Știu cine sunt eu, iar acum tu mă vei putea descoperi.” Acesta este secretul care dă un farmec deosebit oricărei femei și o face irezistibilă.

Ce bărbat ar rezista unei astfel de femei? Chiar dacă un bărbat  nu va fi  interesat de ea ca o posibilă iubită, va dori să ştie cine este, ce face, unde merge, ce anume îi place. De ce? Pentru că atunci când ea intră în cameră, acaparează toată atenţia. Atunci când vorbeşte, cei din jur se transformă într-un auditoriu ce savurează fiecare cuvânt. Indiferent de cum arată trupul ei, nu te poţi abţine să nu fii fascinat de prezența ei. Te dezarmează cu şarmul ei și frumuseţea ei interioară te copleşeşte.

Cum îl face să se simtă bărbat?
Nu numai că reuşeşte să îl facă să se simtă bărbat cu adevărat, ci îl face fericit să fie bărbat şi îl face să se simtă bărbatul care şi-a dorit din totdeauna să fie. Cum reuşeşte să facă astfel de miracole? Această irezistibilă femeie ştie exact ce îşi doreşte iubitul ei. Îl respectă şi îl face să se simtă apreciat. Îl iubeşte şi nu ratează nici o ocazie de a-i spune şi de a-i arăta iubirea ei.

Ea îşi apreciază iubitul precum şi ceea ce el face pentru ea. Îi spune că îl apreciază şi îi arată acesta prin bunătate, afecţiune şi consideraţie. 

Îşi consideră iubitul ca fiind sexy şi atractiv şi îi arată acesta prin  complimentele sincere pe care i le face şi prin dorinţa ei arzătoare faţă de el. Are încredere în iubitul ei şi îl sprijină în fiecare zi. Cu alte cuvinte ea îşi apreciază iubitul şi îl tratează în asemenea mod încât el simte aprecierea ei.

Şi tu poţi reuși
Dacă vrei să ştii cum îl face să se simtă o astfel de femeie pe iubitul ei, imaginează-ți că eşti acest bărbat împlinit și încântat de iubita lui. Gândeşte-te cum te-ai simţi dacă ai fi în locul lui.  În fond și tu ca femeie îți dorești ca iubitul tău să te facă să te simți foarte fericită și împlinită. E firesc ca și el să-și dorească asta din partea ta. 

Pune-ţi mintea la contribuţie, fii atentă şi descoperă ce l-ar face pe iubitul tău să se simtă așa: împlinit, fericit, apreciat, respectat, iubit.  Poţi să fii irezistibilă dacă vei învăţa cum să te comporţi cu iubitul tău  în modul în care el visează. Bărbatul pe care îl iubeşti va fi încântat de transformarea ta şi îţi va arăta aceasta... şi atunci vei fi foarte fericită că ai ales să acţionezi astfel!

Autoare: Laura Mosor



Imi place foarte mult articolul acesta pentru ca este atat de adevarat ca a il face pe cel de langa tine constient de el insusi si de calitatalitatile sufletului lui este o calitate esentiala a femeii in relatia de cuplu! Din pacate, multe femei sunt experte in a sublinia ce nu merge, ce nu le place, ce nu vor, etc si asta distruge.

Si stiu ca multe femei vor spune ca nu prea are legatura cu fascinatia articolul, ca a fi fascinanta inseamna sa i se taie rasuflarea cand se uita la tine pentru ca ai cea mai fina talie si cel mai stralucitor par si cele mai frumoase unghii lungi, dar, desi conteaza si asta, sa se vada ca esti femei si diferita de el si ca iti pui in valoare trasaturile feminine, mult mai important pentru barbati este insa cum se simt in prezenta ta si mai ales, daca se simt inspirati sa fie mai buni, mai increzatori in sine, mai plini de energie si efervescenta, mai vii si ca au pentru ce si pentru cine sa traiasca.


Daca infatisarea si rochiile si unghiile si parul ar fi cele mai importante pentru a fascina inima barbatului iubit, atunci toate divele de la tv ar avea relatii implinite, armonioase, durabile, etc si nu prea este asa decat foarte rar...pentru ca dupa primele zile sau hai sa spunem luni, orice chip devine arhicunoscut, iar caracterul incepe sa iasa la iveala si incepem sa vedem dincolo de trasaturi, ceea ce izvoraste din fiinta respectiva, cine este ea de fapt.


Poate ca ti s-a intamplat si tie sa cunosti pe cineva care nu ti s-a parut deloc o mare frumusete la prima vedere, dar in timp,  chipul sau ti s-a parut din ce in ce mai frumos datorita caldurii pe care o simteai in privirea sa si infuzandu-se in inima ta mai ales in preajma acelei fiinte.

La fel, exista mari frumuseti, care pur si simplu ne lasa reci, nu ne misca. Iar ceea ce nu ne misca nu ajunge la sufletul nostru, nu ne impregneaza profund, nu ne deschide.

As mai adauga ca o completare la articolul de mai sus doar ca a face complimente unui barbat nu inseamna deloc ceea ce credem noi femeile, ceea ce ne place noua sa primim.


Pentru un barbat, a ii spune "esti atat de frumos si ataragator" sau chiar "esti foarte inteligent si esti cel mai bun" nu inseamna mai nimic, caci barbatii au nevoie, spre deosebire de noi, femeile, care ne topim dupa cuvinte frumoase si poezii, de lucruri concrete, au nevoie sa stie cum te simti tu in prezenta lor, ce rezultate obtin, asta este ceea ce are sens pentru ei si ceea ce ii inspira.


Spune-i deci iubitului tau cat de bine te simti in prezenta lui si de ce, spune-i cu ce a reusit sa te faca fericita azi, arata-ti bucuria si incantarea prin gesturi, priviri, imbratisari, entuziasm, prin faptul ca te bucuri vizibil cand iti este in preajma si prin deschiderea ta fata de apropierea intima. Sari de gatul lui, mangaie-l, incurajeaza-l. Spune-i, foarte important, spune-i des ca ai INCREDERE in el, si in REUSITELE lui. Apreciaza ceea ce face, nu trece cu vederea timpul pe care si-l face pentru tine, actiunile prin care te ajuta si eforturile pe care le face. Si nu mai ii spune ca te doare capul atunci cand te atinge:)...raspunde focului sau cu pasionalitatea si senzualitatea ta, lasa-ti corpul sa exprime iubirea din inima ta si sa primeasca iubirea lui vie. 


ASTFEL EL SE VA SIMTI INSPIRAT SA FACA SI MAI MULT, SA ITI DARUIASCA TOT CEEA CE TE FACE FERICITA. Ai fi uimita sa descoperi cat de generosi sunt barbatii, in inima lor. Mai ales atunci cand se simt apreciati.


Tine minte vorba din batrani, care spune ca vorba dulce mult aduce. Fii dulce mereu, chiar si atunci cand esti nevoita sa iti exprimi si fermitatea, fii o femeie feminina si nu 'barbata' si vei fi, fara mari eforturi sau cheltuieli, fascinanta!


Cu drag,

Alina Dospinescu

Comentarii

  1. Cel mai important lucru, din punctul meu de vedere, este sa fii tu inca de la inceputul relatiei pentru ca adevarata persoana va fi descoperita cu timpul. Eu am invatat numeroase lucruri interesante din cartea lui John Gray ,,Barbatii sunt de pe Marte, femeile de pe Venus". Asa ca mi-am propuis sa merg la evenimentul cu el, ce va avea loc in Bucuresti pe 17 noiembrie. Puteti gasi un link aici: http://www.traininguri.ro/iubire/

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să-i mulțumesc lui Dr.Wealthy că mi-a readus fostul iubit, ne-am despărțit mai mult de 8 luni și mi-a spus că nu va mai vrea să mă mai vadă în viața lui. Îl iubesc atât de mult, încât nu mă puteam gândi să mă întâlnesc cu vreun bărbat din nou, am fost confuz și deprimat din cauza dragostei pe care o aveam pentru el. Am făcut tot ce am putut să fac ca el să se întoarcă la mine, dar toate au intrat zadar. așa că am decis să iau legătura cu vraja, nu am crezut în turnarea vrăjii, vreau doar să încerc, poate că ar rezolva pentru mine. Am contactat Dr.Wealthy pentru ajutor, iar el mi-a spus că trebuie să arunce o vrajă de dragoste, i-am spus să o facă. după 5 zile, prietenul meu m-a sunat și a început să-mi ceară scuze că m-a părăsit și, de asemenea, mi-a spus că încă mă iubește. am fost foarte fericit și îi mulțumesc Dr.Wealthy că m-a ajutat să-mi revin fostul înapoi pe mâini. vraja lui este cea mai mare din întreaga lume, vraja de dragoste pe care a aruncat-o pe fostul meu l-a făcut să se întoarcă la mine. toate doamnele care doresc să-și întoarcă spatele, vreau să îl contactați pe Dr.Wealthy pentru întoarcerea fostului iubit și, de asemenea, fosta iubită, el poate, de asemenea, să arunce orice fel de vraja pe care doriți să o arunce pentru voi. e-mailul său de contact este wealthylovespell@gmail.com sau numărul Whatsapp +2348105150446, trebuie doar să încercați-l și va fi o soluție pentru problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua tuturor, sunt atât de încântat încât soțul meu a revenit după ce m-a lăsat pentru o altă femeie. Soțul meu avea o aventură cu un coleg de muncă și îl iubesc foarte mult pe soțul meu, dar el mă înșela cu colegul său de muncă și această fată cred că a folosit vrăjitorie sau magie neagră pe soțul meu pentru a-l face să mă urască și că a fost atât de critic și inutil, plâng zi și noapte ca Dumnezeu să-mi trimită un ajutor pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu! Eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un e-mail care poate ajuta la recuperarea rapidă a unui fost iubit. Deci, am simțit că ar trebui să-i dau o șansă. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o, așa că mi-a făcut o vrajă de dragoste. 24 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că-mi lipsește atât de mult, oh, Doamne! Am fost foarte fericit și astăzi sunt fericit cu bărbatul meu din nou și suntem fericiți că trăim împreună și îi mulțumesc puternicului spellcaster chunygreat, el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea aici. dacă ești aici și iubitul tău te refuză, sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează chubygreat pentru ajutor acum .. Iată e-mailul său, chubygreat @ gmail .cu
    El face, de asemenea, următoarea vraja
    Vrajă de sarcină, vrăjitoare a iubitorilor, Vrajă
    herpes pentru boli, vraja victoriei
    WhatsApp +2348165965904

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)