Mi-e dor


Mi-e dor sa te iubesc bine de tot si indelung si sa iti vad fericirea pe chip si uimirea si mi-e dor de cat de frumosi sunt ochii tai cand ma privesti cu dragostea vorbindu-ti in priviri... 
Si de cat de intim te simt in mine atunci cand certurile dintre noi le transformi in iubire pentru ca pur si simplu alegi sa asculti si vrei sa-ntelegi si sa fii cu mine, sa fim noi. Cata iubire e in noi!


Mi-e dor sa imi deschid bratele pentru tine, mi-e dor de abandonul total si daruirea pe care le simt inflorindu-mi fiinta cand te primesc intre ele, de cat de tare ma copleseste fiinta ta masculina de fiecare data. 
Mi-e dor de parfumul tau de barbat, mi-e dor de cat de frumoasa sunt cand ma infior de dorinta de tine.


Mi-e dor de cum te iubesc, caci ma simt asa de bine si de eu insami cand iubesc!  Mi-e dor de tot ce traiesc, desi traiesc chiar acum in inima mea totul, pentru ca tot ceea ce traiesc iubind imi trezeste un dor imens de Acasa, ma face sa ma simt reala, imi face dor de adevar si iubire; iar eu sunt adevar si iubire.


Mi-e dor de scanteile pe care le-a pus dumnezeu in mainile tale si in buzele tale ca sa-mi aprinda focul...
Mi-e dor de cum te certam eu mai demult ca nu cureti perfect pepenele de seminte  si mi-e dor de cum ne amuzam pe tema asta amandoi mancand pepene curatat de tine perfect pentru mine in cantitati uriase, cand eram la pat si nu puteam manca nimic altceva:)- (oo, cate ocazii  am avut atunci sa vad ca il cureti perfect, dar cand e nevoie!:))


Mi-e dor sa te alint cu inghetata de banane si capsuni cu frisca si mi-e dor sa te hranesc cu mana mea si sa-mi spui ca tu nu esti copil; mi-e dor de cum mi-o spui razand cu gura plina.:)


Mi-e dor de cum se joaca viata si iubirea prin noi si mi-e dor de cum radem dupa ce ne-am suparat - ca cine rade la urma rade mai bine! Mi-e dor de cum radem noi impreuna cand in sfarsit realizam ca am gresit. 


Mi-e dor de adevarul care isi face drum din mine spre lumina atunci cand imi recunosc greselile in fata ta sau imi marturisesc indoielile, mi-e dor de cum nu pleci si cum nu plec, mi-e dor de naturaletea pe care o traiesc cu tine. 


Mi-e dor de cum ne iubim dincolo de greseli, de judecata si de teama, mi-e dor de cum te iubesc dincolo de ce credeam eu despre iubire, mi-e dor de cum ma modeleaza iubirea ta si mai ales  iubirea de tine, mi-e dor de adevar, de iubire, de frumusetea ce se naste perpetuu din iubire, mi-e dor de cat de dulce, de adanc e acest dor si n-o sa incetez vreodata sa imi fie dor, pentru ca eu sunt tot acest dor si in toate acestea sunt eu iubind.


Mi-e dor la nesfarsit de dorul pe care il trezesti la infinit in mine. Mi-e dor de infinit.


*********
Alina

Comentarii

  1. Au picat la tanc cuvintele tale, exact cand mi-e un dor imens de Al Meu Ca Bradul plecat peste mari si tari! :( Parca le-as fi scos eu direct din inima mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trist, doar nostalgic. Ma bucur ca gasesti frumoase aceste ganduri de iubire >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Margeluta!!! :x, bine ai revenit cu comentarii, ti-am simtit lipsa!
    Si-al meu barbat tot peste mari si tari plecat, dar bine ca sunt mereu in inima noastra. Ma gandesc des la clipa dulce a revederii, iar pana atunci traiesc acest dor si-l savurez asa nostalgic si frumos si plin de iubire cum e.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)