Sursa feminitatii si a frumusetii adevarate este in tine



Increderea in sine va fi intotdeauna un atu al Femeii, mai de pret decat simpla frumusete fizica.

 Atunci cand o femeie se iubeste pe ea insasi in mod neconditionat si are incredre in capacitatea ei de a se transforma si reinventa, aceasta atitudine o incununeaza cu o aura ce ii farmeca pe cei ce o privesc si starneste in ei aceeasi iubire neconitionata fata de ea!

Imaginea din oglinda nu iti va arata ce inseamna frumusetea si feminitatea adevarata...daca privesti DINCOLO de aceasta imagine, spre sufletul tau, spre ceea ce esti si simti..spre tine insati...acolo poti descoperi adevarata frumusete! Asa a fost creata frumusetea dintru inceput, chiar daca, in ziua de azi, unele dintre noi incep poate sa uite..

Iar a fi constienta de propria ta stralucire interioara nemuritoare, de comoara sufletului tau..aceasta este cheia succesului, ce va face ca oamenii sa vada in tine Frumusetea.

Iti voi spune acum o poveste...


...Cand aveam 13 ani, am inceput sa observ ca baietii de varsta mea nu imi acordau la fel de multa atentie ca anumitor fete..Erau printre prietenele si colegele mele cateva, care aveau "ceva", o energie radianta in jurul lor, o ''prezenta" ce nu puteai sa o treci cu vederea. Chiar simteai bucurie privindu-le, admirandu-le, de parca frumusetea lor cumva te hranea.. Ma intrebam daca baietii simteau si ei acel ''ceva"..

Pe vremea aceea eram destul de timida si nu am indraznit sa intreb pe nimeni despre cum puteam radia si eu acea frumusete vie, pe care adanc in sufletul meu o intuiam...Am inceput insa sa caut sa descopar acel farmec in mine insami si sa studiez: biografii ale unor femei celebre, carti de psihologie, carti de autocunoastere si traditii spirituale, filme cu si despre femei pline de charm si foarte feminine, cursuri de medicina naturista si ingrijire prin metode naturale, articole despre frumusete si infrumusetare, istoria si tendintele feminitatii in diferite epoci...am selectat sute de videoclipuri in care femei care dansau, cantau sau interpretau diverse roluri emanau acel "ceva" misterios si fascinant. 
Priveam ,citeam, ma identificam si absorbeam totul cu o admiratie care in loc sa se diminueze, crestea tot mai mult. M-am imprietenit cu fete, de obicei un pic mai mari decat mine, de la care simteam ca am ce invata si pe care de asemenea le admiram foarte mult pentru calitatile si frumusetea lor. Am inceput sa dansez, cautand armonia miscarii, armonia dintre ceea ce simt si ceea ce exprim.

Pe langa toate acestea insa, propria mea intuitie mi-a oferit o foarte buna inspiratie:

Va amintiti povestea cu ratusca cea urata, care pe masura ce crestea a devenit o minunata, maiestoasa lebada alba?
Seamana intru catva cu povestea mea.
femininity
Am creat in mintea mea, mi-am imaginat, o poveste in care eu,care eram acum ratusca cea urata (dar simpatica:) si isteata,voi deveni la varsta de 16 ani, (citisem in cartile cu printese ca aceasta era varsta magica, cand domnitele ieseau la primul lor bal ), o frumoasa lebada, iar toti oamnii ma vor intampina elogiindu-mi gratia si frumusetea.

Pare un vis copilaresc?

Ei bine, totul s-a petrecut exact asa cum mi-am imaginat !!! :)

Barbatii au inceput sa imi faca mereu complimente si sa ma priveasac indelung - pe strada, in cercurile de prieteni, la cursurile pe care le frecventam, pretutindeni. Exact de cand am implinit 16 ani. Chiar si baietii pe care ii cunosteam de cand eram mica s-au indragostit de mine. Imi amintesc cum uneori  cate o masina de pe strada se oprea in dreptul meu pentru ca barbatul care conducea sa imi spuna ca am un zambet foarte frumos.Nu altceva, nu lucruri care m-ar fi deranjat, ci doar ca le place zambetul meu sau ca sunt foarte frumoasa.

La  acea varsta, nu am inteles cum de visul meu de fiecare seara (in care e drept, puneam toata imaginatia si emotia mea), a devenit dintr-o data realitate.

Acum stiu ca mai ales in cazul femeilor, imaginatia creatoare, folosita cu incredere, intensitate si perseverenta, combinata cu admiratia nestavilita formeaza o ''pensula" magica, prin care ne putem contura viitorul. Cu ajutorul ei ne putem corecta anumite defecte, ne putem imbogati cu calitati, putem adauga aripi umerilor nostri si pune o stea in fruntea nostra plina de vise si idealuri frumoase. Ceea ce gandesti, aceea si devii, ar spune inteleptii.:)

Cum poti sa iti descoperi adevarata frumusete?
De fiecare data cand te privesti in oglinda (eu am o oglinda mare in camera, in care ma pot privi cand dansez si una mai micuta chiar deasupra biroului)..deci, de fiecare data cand te privesti in oglinda, priveste-te cu iubire. Spune-ti tie insati: ''Te iubesc", "Esti atat de frumoasa!"."Imi place cum zambesc/ arat/ma misc/vorbesc". Admira-te cu sinceritate si fara rezerve. 
Stiu, stiu ca obisnuinta timpurilor noastre, promovata prin filme si reviste este ca fetele/femeile sa se priveasca si sa se compare cu staruri de cinema, sa isi numere cosurile sau ridurile, sa caute urme de celulita si tot felul de imperfectiuni..cu un aer cat mai trist si o privire exasperata...Dar tu esti speciala, esti o femeie care stie ca feminitatea este o arta si ca tu insati esti o capodopera in devenire si tocmai de aceea, ALEGI DOAR CEEA CE ESTE BUN PENTRU TINE.

Admira-te cu sinceritate, cu generozitate. Priveste-te cu Iubire. Ai atatea calitati! Cauta sa vezi prin ochii tai, in sufletul tau. Bucura-te pentru ceea ce esti. Ai atat de multe de oferit lumii!..
Cand mergi pe strada, nu privi in pamant si nu trece absenta pe langa oameni, flori, pasari..Impregneaza-te de tot ceea ce e frumos in jurul tau.Lasa frumusetea lumii sa te patrunda. Lasa albastrul cerului sa te hraneasca si lumina zilei sa iti imbujoreze obrajii. Mergi pe strada zambind si simte, simte ca tocmai pentru ca intampini totul cu iubire, esti atat de atragatoare si feminina!
Vei vedea ca zambetul si gratia ta le lumineaza inima si celor pe care ii intalnesti si ca multi iti vor zambi si ei, recunoscatori in inima lor pentru ca prin prezenta ta faci lumea mai frumoasa!

Iti promit: daca tu insati crezi in tine si iti vezi propria feminitate, stralucire si frumusete, oamenii vor incepe si ei sa o recunoasca!

Pregateste-te sa fii flacara care aprinde intunericul, ghiocelul care vesteste primavara, tresarirea care anunta iubirea!

************************************************
cu drag,
Anima

Comentarii

  1. Din suflet pleacă totul. Frumuseţea lui se reflectă în ochi, iar ochii spun totul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Adie un vant de romantism in aceste randuri. Si foarte multa claritate, intelepciune, stralucire. Mesajul ajunge si la inima si la mintea noastra. Cand eram mica, eu cautam mereu cercei, vroiam sa am 100 de perechi. simteam ca asa pot exprima frumusetea interioara. ma uitam la actritele din filmele vechi si vedeam ca sufletul lor se reflecta in ochi iar cerceii sunt aproape de ochi, astfel importanta unei perechi de cercei crestea pt mine. apoi mama mi-a permis sa port cercei lungi si sa imi las parul lung. am perceput pt prima oara ca sunt curgatoare ca o apa si ca briza vantului. in loc de safaran de scoala pusesem odata rochie lunga si chiar ca ma simteam ca printesa la bal. tata ne certa ca nu e demn la educatia religioasa sa ne imbracam asa, dar am continuat sa cred in forta mea interioara si sa exprim prin zambet, bijuterii, rochite , exact CEEA CE SIMTEAM EU si nu ce era impus prin conventii scolare, bisericesti sau familiale. Mi se zicea ca parca am izbucnit, din boboc in floare cu mii de petale prin eleganta, libertatea si increderea ce emanau din privire, mers si port. Era pt ca cunoscusem un barbat pe langa care ma simteam FEMEIE dupa multi ani in care multi vroiau sa vada doar o fetita, o copila in mine. Lasasem feminitatea sa straluceasca....

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos acest articol, foarte viu si foarte adevarat; bravo!
    sunt mandra de feminitatea ta coplesitoare cu care ne molipsesti pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. si apropo de measjul anonimei si eu cand eram la liceu aveam cate o pereche de cercei pentru fiecare zi....puteam sa-mi schimb zilnic, in fiecare zi a anului cerceii atat de multi aveam..o adevarata colectie de frumusete de adolescenta....cu timpul am inavatat sa-mi gatesc mai mult sufletul, chiar daca port aceeasi pereche de cercei cu saptamanile....

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord cu tine! Cand te simti bine in pielea ta, se vede in exterior! Ai o stralucire aparte pe care toti o remarca!Spun asta din proprie experienta, de aceea articolul tau mi-a patruns in inima imediat cum l-am citit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua, am vizitat acest blog 2 colege de servici B.A. si A.T. si consideram ca este o idee foarte buna, educativa sa scrieti articole despre cum ar trebui sa fie femeia zilelor noastre. Vorba tatalui meu este: "in anii '50-'60 cand Femeia era inca Femeie si Barbatul se simtea Barbat", acum ma uit in jur si vad femei barbate, iar barbatul e femeie. Citind aceste articole si vazand pozele vechi, mi-am amintit de delicatetea, inocenta ce emana femeia acelor timpuri. Fiica mea de 10 ani cauta aceste valori si voi arata si ei imaginile cu diferitele secole de feminitate. Va uram succes cu acest blog :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Te citesc si te admir transformandu-te din ce in ce mai frumoasa si gratioasa lebada.

    RăspundețiȘtergere
  8. Despre ce carti vorbesti in articol?

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate cele pe care le-am adaugat pe pagina de profil..Sunt afisate si aici, pe blog in dreapta jos, ultima "sectiune", intitulata "CARTI CARE INSPIRA".
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)