Fa-ti bine (sau fa-te bine!:) razand !

Am primit urmatoare povestire adevarata, in care autorul povesteste despre modul in care a descoperit Terapia prin ras - o terapie geniala, ce poate fi aplicata cu succes de oricine, pentru orice, oricand:
*******************************

“Acum 3 ani priveam la televizor canalul CNN. Din când în când acolo apar altfel de ştiri decat cele legate de politică. Apar ştiri despre viaţă, viaţa văzută prin prisma umanului. Pe o plajă undeva în Los Angeles o fiinţă umană era înconjurată de multe alte fiinţe umane. Şi râdeau ... dar ce mai râdeau ... recunosc că oarecum mi-au făcut poftă. Dar eu eram singur în faţa Tv-ului şi parcă nu îmi venea. O voce interioară îmi spunea „ce dom’le eşti nebun să râzi singur ... nu se cade”. Așa că am arborat un zâmbet în colţul gurii şi cu ochii cât cepele am continuat să privesc. Pentru că deşi raţiunea s-a opus eliberării râsului, intuiţia m-a îndemnat să continui să privesc. Şi bine mi-a făcut intuiţia ... am constatat eu ceva mai încolo pe linia temporală. Revenind la emisiunea de pe CNN, privesc cum acea fiinţă este descrisă a fi Dr. Kataria, de origine indiană, iar ceea ce făcea împreună cu celelalte fiinţe era Yoga prin râs (Laughing Yoga, engl. sau Hasyayoga, hindu). Pur și simplu râdeau şi cu cât se antrenau mai mult în acest exerciţiu cu atât râdeau mai mult şi mai adânc până în rădăcinile fiinţelor lor minunate.

Acum 2 ani eram în Puna, India în staţiunea de meditaţie Osho. Una dintre multele meditaţii dinamice era meditaţia prin râs. Cu imaginile de la CNN în minte m-am îndreptat către sala de meditaţie. La ora 12:00, într-una din zilele săptămânii. Acolo în superba piramidă destinată meditaţiei, ne-am adunat vreo 50 de persoane. Un facilitator spune câteva cuvinte despre procesul de derulare a meditaţiei. Aud cuvinte despre râs, ochi, mişcare, adânc, fiinţă, observator, respiraţie …


Am început. Nu îmi venea să râd. Am început să mimez. Cam greu. Deodată un gând a trecut prin mine: „”am uitat să râd!”. Continui. În jurul meu încep să conștientizez tot felul de râsuri: unul mai piţigăiat, altul foarte puternic, unul „alto”, altul „moderato ma non troppo”, baritonale, tenorice, sopranice, kramerice, piersice, arşinelice etc. Mă antrenează. Deodată mă simt râzând. Nu mai mimez. Da, râdeam de sunetele din jurul meu. Şi de mimica celor din jurul meu. Şi de mişcările lor. Apoi am început să îmi aud propriul râs. Şi am început să îl simt din ce în ce mai mult în întregul corp. De sus până jos. De jos până sus. Se tot mişca şi împreună cu el şi corpul meu. Feţe-feţe în faţa mea râzând. Măşti, natură umană. Sala vibra de râs. Corpul meu vibra de râs. Încă un şir de gânduri: „râsul este în mine ... nu a plecat nicăieri ... doar uitasem eu de el ... mă îmbolnăvisem de seriozitate”. Aşa cum au venit, tot aşa le-am lăsat să plece. Ca trenurile în gara unui oraşel, ca norii pe cer. La un moment sunt doar eu cu râsul meu. Pentru câteva clipe sau poate chiar mai mult devin râsul. Nimic altceva, doar râs. Şi nu mai mă pot opri, în fapt nici nu vreau să mă opresc. Este ... de aici încolo vă las pe voi să descoperiţi prin propria voastră experienţă.


Am continuat exerciţiul de râs de atunci. Am râs timp de 1 minut sau 10 minute sau 2 ore. Chiar şi singur, fără ajutorul exterior. Râsul este parte din mine şi surprinzător sau nu, am învăţat că nu îmi trebuie un eveniment exterior pentru a râde. Nu întotdeauna.”


Sursa:   http://trainovation.blogspot.com/
****************************
************************************************
Va propun sa aplicati terapia prin ras (de fapt rasul sanatos:) chiar la voi acasa..des, foarte des si pana nu mai puteti de ras. Daca aveti nevoie de asistenta, rugati pe cineva sa va gadile bine. 

Sau mai bine, sa nu depindem de nimeni, sa fim independente si pregatite. Iata in continuare cateva pilule foarte eficiente, fabricate in America si Germania, prescrise celor ce urmeaza hahterapia si oferite spre testare practicantilor din Romania, in mod gratuit ! :))
********************************
Anima















Comentarii

  1. Terapia prin ras este benefica.
    Stiind ca face bine,incerc sa-mi tratez semenii cu pilule de umor!
    Iti doresc o zi in care sa ai pentru ce sa razi!
    Eu,deocamdata,doar surad !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am observat ca oamenii sunt atat de preocupati de grjile cotidiene,incat au uitat sa rada.Sunt uimiti(majoritatea)daca imi permit sa rad de cate ori este cazul.
    Multumesc pentru filmuletele postate...a reusit si mama sa rada(are 70 de ani si tot timpul se vaita de starea de sanatate mai putin buna).
    Zambetul pe buze aduce bucurie,frumusete si implinire tuturor-asta am constatat,dupa prima jumatate de veac de existenta.Rasul ne deosebeste de fiintele ce traiesc pe acest Pamant si asa cum bine spui, este o terapie ce ajuta sa fim independente si pregatite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja ziua este excelentă.

    Aşa este , râsul ne dă o dispoziţie de zile mari.

    Pupici geaninoşi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi a placut la nebunie postul,recunosc o femeie melancolica si cred ca aici am gasit una,si eu sunt tare romantica si mi place fosrte tare sa rad,tocmai de aceea am gustat din plin si melodie si clipurile si am descoperit un bloc ce mi place

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur tare ca am ras cu totii (mai ales ma bucur pentru mama ta Anita!), rasul nu doar vindeca ci si uneste oamenii pe o unda comuna, binefacatoare si optimista din cate observ:)..Pupici Geanina, bine ati venit Darias si Anita, imbrarisari Ionel..nu se poate ca bucuria si buna dispozitie a atator femei sa nu transforme surasul tau in ras vesel.. este bine sufletul tau?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)