DECLARATIE DE DRAGOSTE


Iubitul meu,

tu  ma surprinzi mereu...descopar, iubindu-te, taramuri fascinante..inefabile..indescriptibile, in lume si in mine.
Ma infiori...
Esti rafinat, esti romantic, esti puternic, esti bun si drept, esti atat de plin de imaginatie si infinit generos !...
Ai creat petru mine o lume magica..
Te simt cum ma invalui in parfum de iubire, cum ma rascolesti ca pe petalele unui trandafir...Mi-e dor de tine mereu, desi esti Aici! 

Imi place sa iti ascult inima si vibratia...Imi place sa intru cu tine tot mai adanc in jocul iubirii. 
Esti magicianul care ma farmeca, pazitorul porumbeilor din inima mea, ce isi desfac pentru tine aripile ceresti..Esti gradinarul ce ma infloreste  si vocea ce ma ghideaza prin noapte pe treptele luminii, intinzandu-mi la picioare drum de stele.

                                                 Te iubesc
 

*******************************
Anima

Comentarii

  1. Exceptionala declaratie de dragoste !
    In fata acestei declaratii ,cuvintele mele sunt foarte sarace,oarecum neputincioase,retinute in paienjenisul sublim al simtamintelor prinse in dumnezeiasca hora a iubirii;hotarate sa ramana sub mantia tacerii ,spre a nu tulbura frumusetea de basm a dragostei adevarate.
    Iti doresc o zi in care fiorul dragostei sa-ti astearna la picioare fascinantul "drum de stele"!

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumesc..va doresc o Zi a Indragostitilor eterna..sa fie sarbatoare in fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)