Cand in sufletul Ei e furtuna..















adapostul perfect...refugiul multdorit... sunt bratele tale, Barbate...
******************************************


"[...]Frumoasei din asternutul de trandafiri
acum i s-au spulberat petalele.....
suieratul vantului selenar i-a imprastiat
zambetele,
fulgii timizi s-au transformat in picaturi
reci si grabite de ploaie;
poate sunt lacrimile de pe obrajii ei,
infierbantati de zbuciumul atingerii,
bruste si rapide, a peretilor;
de unde au aparut atatea ziduri?

S-au umplut trandafirii de spini
si vantul ii duce peste tot- petale si spini
si ziduri;
albul e rosu si negrul e rosu
si toate sunt altfel decat inainte;
si ea cine mai este?
dar el? el o mai iubeste?











El e barbat si nu pricepe nimic
din toata aceasta vijelie;
zambeste tacut din albul ochiului de furtuna;
pentru el albul e tot alb si negrul e tot negru
asa ca de ce atata zgomot pentru nimic?
Cu sau fara vijelie el tot o iubeste!

Mangaind-o tandru ii spune femeii:
"dulceata mea de trandafiri ai sa vezi
ca trece si furtuna asta!"
Ea, obosita de periferii, de muchii, de vant,
adoarme in bratele barbatului, printre trandafiri."

Sursa: www.poeziaiubirii.blogspot.com


**************************************
Anima 

Comentarii

  1. Fruuuumos...aaahhhh....ce poezie, asa sunt si furtunile, incertitudinile mele. dar dupa un asemenea viscol, ce dulceeee e linistea, pacea si regasirea in suflet a celor doi. mie imi place sa mi se zica draga mea, ai sa vezi
    ca trecem usor impreuna si prin si furtuna asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. da......asa e ..sa trecem "impreuna- noi doi"; doar ca uneori barbatul fuge de furtuni....;
    ma bucur ca-ti place poezia mea, frumoasa anonima;
    Draga mea prietena Anima ma onorezi din nou postandu-mi poezii la tine in taramul de arta a feminitatii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunată poezia Siminei, iar imaginile întregesc tabloul dându-i dimensiuni suprareale.

    Pupici geaninoşi!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)