joi, 11 februarie 2010

Cand doua inimi creeaza o Lume..

Puzzle

studiem minuţios semnele grafice din cartea iubirii
literă cu literă construim un puzzle al vieţii în doi
eu pun piesa ce are ca simbol fericirea de a fi cu tine
tu aşezi o altă piesă ce şterge durerea lăsată de trecut
lumina sufletelor noastre încondeiază liniştea pe chip
degetele valsează pe coala imaculată în paşi de buche
repetăm paşii la nesfârşit şi ne contopim în lectură
învăţăm cu exigenţă etapele iubirii desăvârşite
o iubire născută sub zodia unui puzzle construit
piesă cu piesă de sufletele noastre



autoare: Geanina Lisandru
Sursa:   http://geaninalisandru.wordpress.com/
 
**************************************
Anima

4 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru preluare, mă onorează.

    De fiecare dată când ajung pe acest tărâm mă simt incredibil de bine.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Trebuie sa invatam sa ne construim viata pe fundamente durabile:Adevar,Credinta,Iubire!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Multumesc Geanina. Si eu ma simt la fel de bine in lumea ta plina de iubire

    RăspundeţiȘtergere
  4. Da, Ionel, asa simt si eu , ca Adevar+Credinta+Iubire=Fericire durabila

    RăspundeţiȘtergere

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

VREI SA PRIMESTI ARTICOLE NOI SI VESTI DESPRE WORKSHOPURILE DE FEMINITATE LA CARE POTI PARTICIPA ONLINE?

"Doresc să fiu constienta ca sunt Femeie, să descopăr în fiecare zi lumea cu ochi noi şi uimiţi, să aleg mereu sa fiu fericita, superfericita, să mă joc cu lumea întreagă cu credinţă în puterea mea feminina, care este o expresie vie a Eternului Feminin.Să zambesc când mă priveşte un bărbat, constienta de frumusetea si feminitatea mea.Să ma relaxez, sa ma incred in faptul ca sunt ghidata si iubita de Dumnezeu şi să ascult cum universul imi raspunde mereu la întrebări, presarandu-mi drumul cu miracole si binecuvantari! Femeie... Femeie voluptuoasă, întreagă, ca un copac ce a înflorit şi acum rodeşte... conştientă de masculinitatea bărbatului meu, gata să îi răspund şi să rămân mereu şi semn de întrebare... Un pas în urma lui, ca o gheişa şi totuşi zburând înaintea lui ca o pasăre măiastră, provocându-l să se avânte spre înălţimi. Femeie ce cunoaşte echilibrul, tainele şi pe ea însăşi. Femeie ce aprinde cu lumina pe care şi-a trezit-o în ea, alte lumini...Femeie sublima, lumină din puterea zilei şi răsărit trandafiriu. Curcubeu de culori. Femeie cu inima vie."