Cand doua inimi creeaza o Lume..

Puzzle

studiem minuţios semnele grafice din cartea iubirii
literă cu literă construim un puzzle al vieţii în doi
eu pun piesa ce are ca simbol fericirea de a fi cu tine
tu aşezi o altă piesă ce şterge durerea lăsată de trecut
lumina sufletelor noastre încondeiază liniştea pe chip
degetele valsează pe coala imaculată în paşi de buche
repetăm paşii la nesfârşit şi ne contopim în lectură
învăţăm cu exigenţă etapele iubirii desăvârşite
o iubire născută sub zodia unui puzzle construit
piesă cu piesă de sufletele noastre



autoare: Geanina Lisandru
Sursa:   http://geaninalisandru.wordpress.com/
 
**************************************
Anima

Comentarii

  1. Mulţumesc pentru preluare, mă onorează.

    De fiecare dată când ajung pe acest tărâm mă simt incredibil de bine.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa invatam sa ne construim viata pe fundamente durabile:Adevar,Credinta,Iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Geanina. Si eu ma simt la fel de bine in lumea ta plina de iubire

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Ionel, asa simt si eu , ca Adevar+Credinta+Iubire=Fericire durabila

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag toate comentariile si intrebarile voastre.

Postări populare de pe acest blog

Cand te simti sexy ?

ESTI FRUMOASA !

ENDOMETRIOZA (boala neiubirii şi a neîmplinirii de sine la femei)